Gjest nesespray Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 jeg er handikappet, og lurer på hvordan man greier å akseptere det. fortell meg om hvoradn du greide det.
Gjest Pax Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Spørs hva du mener med handicap? Tenker du på rullestol, "skjulte" sykdommer, eller hva? Jeg har det sistnevne, men går på medisiner som gjør meg symptomfri, så det eneste som lider her er lommeboka.
Gjest nesespray Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 tenker på handikap du ikke kan gjøre noe med, whatsoever. som døvhet, blindhet, rullestolbrukere.
¤flicka¤ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er fysisk funksjonshemmet, og ble det i voksen alder. Hvordan klarte jeg å akseptere det? Jo, aller mest fordi "mitt" handikap er av typen som ikke begrenser livet mitt med hensyn til hva jeg ønsker å gjøre, og fordi jeg har en kjæreste som støtter meg og elsker meg. Dessuten er mitt handikap ganske usynlig, noe som gjør at omgivelsene ikke behandler meg annerledes enn før.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er usynlig og til en vissgrad synlig funskjonshemmet. Hvordan jeg har klart å akseptere det? Ved å slutte å sammenligne meg med andre.
Gjest Neria Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er født med en misdannelse og har derfor hatt et usynlig handikap hele livet. Jeg takler det ved å betrakte det som en naturlig del av meg. På grunn av misdannelsen har jeg opplevd mye som ikke alle andre oppelver og jeg liker å tro at alle sånne opplevelser gjør noe med hvem man er. Men selvfølgelig... Av og til skulle jeg gjerne vært helt som alle andre og er dritt lei av alt. Men sånn har da "friske" folk det også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå