Gå til innhold

Farger i bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
ikke meningen å vere stygg, men jeg må innrømme at jeg likte det svarte og hvite bedre.... Hvorfor var ikke familien enig??

Men var kjempestilig alt det der også altså!!

de mente at det svarte var begravelse..kjolen hadde sørgebånd og at det så helt gruuusomt ut.. :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
de mente at det svarte var begravelse..kjolen hadde sørgebånd og at det så helt gruuusomt ut.. :forvirra:

Tull og tøys! hadde det vært heilt svart hadde eg skjønt det, men sånn som du tenkte det var jo utrolig smakfult og stilig!! Ble nesten litt misunnelig;) Du må vel få lov å ha det slik som du selv vil! Men hadde sikkert gjort deg samme jeg også...slitsomt med folk som må ha meninger om alt og blande seg i ting de ikke har noe med... :frustrert:

Gjest synseren
Skrevet
Vi har valgt kremhvit, sølv, lime og lys rosa toner. Hovedfarge vil være lime.

Hørtes flott ut! :rødme:

Skrevet
Men jeg skal lage alt selv, invitasjoner, bordkort, menyer, blomster etc, så da vil jeg jo gjerne ha de små detaljer i orden ;) Jeg er slik som legger merke til slikt selv, så om jeg ikke gjør det for noen andre, så gjør jeg det i alle fall for meg selv :D

Tror jeg har funnet fargen min nå (i alle fall foreløbig), en oransje-farge som går litt over mot gull.. Men vil gjerne høre om hvordan flere her det!

Vi skal gifte oss på høsten. Jeg er veldig glad i varme høstfarger, så har lyst til å ha høstfarger som en rød tråd. Er litt redd for at det blir for mange farger, så er nok lurt å velge en hovedfarge. Oransjefargen du har valgt, skal du ha det på servietter, lys, blomster, alt sammen eller til noe annet?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg kommer til å overtale ham til å la alt være i hvitt og kremhvitt. Fordi jeg ønsker å ha det klassisk (men ikke kjedelig). Skal også ha bare hvite blomster i buketten.

Begynte imidlertid å leke med tanken å ha en skikkelig fargebombe av et bryllup. Med f.eks. knall rosa og gule blomster på bordet. Vil altså ta den helt ut den ene eller den andre veien, men det blir nok helhvitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal ha grønt og hvitt som hovedfarger. Kanskje litt rosa i bordbukettene for å få et litt mer romantisk preg, kan fort bli litt stivt ellers.

Skrevet

Vi skal gifte oss i høst. Og lokalet vi har valgt har mye rødt og gull detaljer. Så vi kjører for det meste hvitt/kremhvit med noen små detaljer i gull.

Invitasjoner, bordkort, program er kremhvite med litt gull detaljer. Bruker det samme papiret og mønsterarkene på alt dette. Sånn at det matcher.

Når det gjelder blomster så har jeg ikke kommet så langt enda, men det blir nok en kremhvit bukett.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er det egentlig som gifter seg? Og hvor gammle er dere egentlig? Dere kan da ha akkurat de fargene som dere har lyst på i deres bryllup!

Skrevet
Hvem er det egentlig som gifter seg? Og hvor gammle er dere egentlig? Dere kan da ha akkurat de fargene som dere har lyst på i deres bryllup!

hva har alder og si?

fordi at hvis mange sier det samme, så kan det være at de har rett?

det som er så merkelig er at her inne har jeg fått mye skryt mens i virkeligheten så synes alle at svart ikke passer inn i et bryllup..og har gitt beskjed om det både i kvass og direkte form og i mindre hint..

så da tar jeg noen farger som jeg vet hører inn i et bryllup, ingen diskusjon..everybody's happy.

Skrevet
Vi skal gifte oss på høsten. Jeg er veldig glad i varme høstfarger, så har lyst til å ha høstfarger som en rød tråd. Er litt redd for at det blir for mange farger, så er nok lurt å velge en hovedfarge. Oransjefargen du har valgt, skal du ha det på servietter, lys, blomster, alt sammen eller til noe annet?

Jeg har tenkt å ha det aller meste i hvitt. Hvite servietter, hvite lys, og bare noen detaljer i oransje. Tror nok at det kanskje blir for mye hvis jeg har for mye oransje.

Skrevet
hva har alder og si?

fordi at hvis mange sier det samme, så kan det være at de har rett?

det som er så merkelig er at her inne har jeg fått mye skryt mens i virkeligheten så synes alle at svart ikke passer inn i et bryllup..og har gitt beskjed om det både i kvass og direkte form og i mindre hint..

så da tar jeg noen farger som jeg vet hører inn i et bryllup, ingen diskusjon..everybody's happy.

Bortsett fra bruden selv?

Jeg skjønner deg så godt, er så kjipt når andre skal blande seg, så jeg skjønner at du ikke gidder å holde fast på ditt. Men jeg syntes det så kjempestilig ut med de svarte detaljene!!

• 1 måned senere...
Skrevet
vi har ombestemt oss og skal ha hvit og rødt istedetfor, det var meningen vi skulle ha hvitt med svarte detaljer, men div. familier var ikke enige,så da var det bare og skifte farge..

Så stilig. Skulle gjerne hatt hjelp av deg ja. :jepp: hihi

Skrevet

Kremhvitt, dus "pastellfersken" og sølv.

Jeg bruker og er veldig glad i sminke i ferskenrosa-toner (ikke rosa eller rød) og vil ha brudebukett i samme fargetone som sminken, for helhetens skyld. Resten av pynten får også sitt innslag av ferskenrosa, blandet med kremhvitt og sølv.

Tror jeg blir så lekkert så...

:danse:

• 4 uker senere...
Skrevet

eg skal ha mest mulig i grønt sjå meg....med små innslag av kvitt...

Skrevet

Vi skal ha kremhvitt og gull.

Blir mest kremhvitt da, og perler med litt gyllent skjær :hjerter_rundt:

Skrevet

vi skal ha alt hvitt. de vi leier lokale av pynter og ordner og de har alt "utstyret" både servietter, lys, duk osv. mulig jeg kjøper inn noen perler og får de til å drysse de litt rundt. (har perler i kjolen, sløret og ant. i tiara) syntes det er trygt med hvitt siden samboeren min skal sørge for brudebuketten. og da blir jo blomster til kirke og lokale det samme. og hvem vet hva slags farger han velger. :fnise: men han har god smak når det gjelder ting da. :)

Skrevet
Vi har bryllup sent i september, så vi skal ha høsttema. Har derfor valgt oransje, rødt, gult, fersken og grønt. Disse fargene skal gå igjen i alt, invitasjoner, bordkort, dekorasjoner... Tror det blir bra. Skal forresten ha roser i brudebuketten, blomsteroppsatsene og knapphullsblomstene, siden det er favorittblomsten min. Og høstblader strødd på bordet.

Da jeg leste dette ble jeg helt innspirert. Vi skal å ha høstbryllup, så jeg tror vi går for noe av det samme.

Plukker du høstbladene selv?

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne ha champagne farget kjole så jeg ser for meg fargene våre blir sånn champagneaktig, orange og brunt... Litt grønn og for å riske opp. Men gubben har en ting for turkis og brunt... :trist:

Det orange og grønne som det som er i buketten i innleggene mine.

Får se hva det blir tilslutt :)

Endret av dinedama
Skrevet
Vi skal ha kremhvitt og gull.

Blir mest kremhvitt da, og perler med litt gyllent skjær :hjerter_rundt:

Det hørtes fint og romlemantisk ut!

Skrevet

Vi har valgt ivory og lys dus rosa, og noe sølv.

Bryllup på vinteren, da håper vi på snø. (=hvitt, sølv og glitter)

Innvitasjonene og bordkortene er likt design, i rosa og ivory. Vi har også vårt eget monogram som går igjen i alt det grafiske. Kjolen er ivory med masse perler og paljetter.

Buketten skal være ivory med noe lys rosa og masse perler.

Skoene er i ivory, i et brodert stoff, med diamantspenne.

Slipset er sølv med broderier (winer-mønster).

Detaljer: perler og diamanter, og broderier, som går igjen i kjole, sko og slips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...