Gå til innhold

Eppa-dansen


Gjest Eppadanser

Anbefalte innlegg

Gjest Eppadanser

Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! :)

Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) :)

Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! :)

Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) :)

Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk? :)

Eh, nei. Jeg har aldri vært så tung. Det kan heller neppe være sunt å gå ned 39 kilo på to måneder, og det har du i alle fall ikke klart ved hjelp av dans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager... :klø: Er det kanskje bare noen som prøver å få til en snakkis?? Jeg går ikke på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zevon

Google-søkets eneste treff viser til innlegg fra ene tulleprofilen til moroklump nr. 1 på KG, så da tviler jeg på at det er noe annet enn fantasi. Agurktid, eh? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri vært i bedre form enn nå! Har Eppa-danset i et drøyt halvår! Jeeeeee!

Morsom du! Kanskje du kan forklare hvordan du Eppa-danser også hvis du skal skryte av det? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! :)

Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) :)

Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk? :)

haha, den var jamen det god. det er ikke mulig å gå ned så mye på to mnd. i så fall ville du være i så dårlig forfatning at du ikke klarte å skrive inne på kg.

men ha lykke til med slankingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...