Gjest Eppadanser Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk? Eh, nei. Jeg har aldri vært så tung. Det kan heller neppe være sunt å gå ned 39 kilo på to måneder, og det har du i alle fall ikke klart ved hjelp av dans.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hmm lurer jeg også, det eneste jeg fikk opp på google var dette.. http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/i...hp/t161853.html
aimee Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 I alle dager... :klø: Er det kanskje bare noen som prøver å få til en snakkis?? Jeg går ikke på den!
Wildy Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Det hadde vært kjekt med en liten innføring i hva dette er for noe?
Gjest Zevon Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Google-søkets eneste treff viser til innlegg fra ene tulleprofilen til moroklump nr. 1 på KG, så da tviler jeg på at det er noe annet enn fantasi. Agurktid, eh?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har aldri vært i bedre form enn nå! Har Eppa-danset i et drøyt halvår! Jeeeeee!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har aldri vært i bedre form enn nå! Har Eppa-danset i et drøyt halvår! Jeeeeee! Morsom du! Kanskje du kan forklare hvordan du Eppa-danser også hvis du skal skryte av det?
Frujuli Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Hei jenter! Jeg tenkte jeg skulle by på en liten gla'melding! Vi har vel alle vært der. Fete og lubne, og vekta kryper opp over 100-tallet. Jeg veide selv 113 kg før. 2 måneder med Eppa-dans og jeg veier nå 74 kg! Det er ikke spøk en gang! :) Er det noen andre som driver med dette? Er det ikke helt fantastisk? haha, den var jamen det god. det er ikke mulig å gå ned så mye på to mnd. i så fall ville du være i så dårlig forfatning at du ikke klarte å skrive inne på kg. men ha lykke til med slankingen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå