Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Svimle
Skrevet

Ja, jeg lurer på om du har vært der og hva du kan fortelle om byen. Er det verdt å legge en ferie dit? Er kriminaliteten så skyhøy som man skal ha det til?

Om du har erfaringer å dele settes det stor pris på!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke vært der, men kjenner en som bodde der en tid. Han sa det var VARMT og mye (varm) asfalt :ler: Tror ikke han trivdes så godt, men det betyr jo ikke at byen ikke er verdt å se.

Gjest Svimle
Skrevet
Har ikke vært der, men kjenner en som bodde der en tid. Han sa det var VARMT og mye (varm) asfalt :ler: Tror ikke han trivdes så godt, men det betyr jo ikke at byen ikke er verdt å se.

Er nok varmt der, ja :ler: Men er heldigvis ikke så mye luftfuktighet der, og det hjelper på!

Foreløpig heller jeg vel mest til San Antonio i Texas, det er godt vi har lang tid på å bestemme oss :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...