Kykkelikokos Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1861 Del Skrevet 13. april 2008 Skal kjøpe ammete i morgen for å se om det kan hjelpe. Og jeg som ikke liker vanlig te engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 13. april 2008 #1862 Del Skrevet 13. april 2008 Men hvis du klarer å gi henne morsmelk om dagen så er dere jo likevel "fri" da - om kvelden er man jo uansett hjemme. Og ja, jeg ser at det er mye lettere å kunne amme og ikke styre med flasker og sånn!! Skal se på det at det går seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1863 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er redd jeg ikke skal ha nok på dagtid også, fordi hun drikker hele tiden, og virker ikke som hun blir mett. Aner virkelig ikke, og det er nok ingen som kan gi meg noe svar på hvordan ståa egentlig er. Det er det vel bare snuppa som vet. Synd hun ikke kan snakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. april 2008 #1864 Del Skrevet 14. april 2008 Det hadde vært så mye enklere om hun snakket! Men dere veier henne på helsestasjonen? Hun går opp i vekt? Går det ikke an å veie henne før et måltid for så å veie henne etter et måltid også for da å se hva hun får i seg? (jada, suger til meg det som står i andre dagbøker, må jo forberede meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. april 2008 #1865 Del Skrevet 14. april 2008 Skjønner at du gjerne vil ha det mest mulig praktisk... Får håpe ammete hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. april 2008 #1866 Del Skrevet 14. april 2008 Du kunne dratt på helsestasjonen, eller prøve det hjemme, å veie før og etter måltid. Det gjorde vi med lillemann i begynnelsen for å se hva han fikk i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1867 Del Skrevet 14. april 2008 Problemet er at hun ikke har vanlige måltider. Hun spiser hele tiden. Rekker ikke fylle opp. Men vekten har vært fin frem til nå i hvert fall. Skal veie henne i dag, for nå har hun begynt å spy/gulpe lenge etter måltidene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. april 2008 #1868 Del Skrevet 14. april 2008 Så koselig å treffe på deg på helsestasjonen. Live var jo bare helt skjønn, selv om hun ikke var helt fornøyd Håper det gikk bra, og at hun har lagt på seg. Moro om vi kunne fått til en trilletur iløpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1869 Del Skrevet 14. april 2008 Hun var visst trøtt stakkars. Sovnet i helsesøsteren sine armer (luktet ikke melk der ), og sov i bilsetet sitt mens jeg handlet og var på posten. Så sov hun litt ute på terrassen i vognen sin mens mor spiste frokost ca kl 15:30 Hun hadde økt fint i vekt. Veide 3730g nå. Veide henne på tirsdag i forrige uke og da var hun vel 3510g hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. april 2008 #1870 Del Skrevet 14. april 2008 Det er jo bra at hun legger på seg Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1871 Del Skrevet 14. april 2008 Ja, det er fin vektstigning.. så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Men nå skal jeg lage meg ammete i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. april 2008 #1872 Del Skrevet 14. april 2008 Ja, det er fin vektstigning.. så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Men nå skal jeg lage meg ammete i hvert fall. Kos deg med ammete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. april 2008 #1873 Del Skrevet 14. april 2008 Hva hjelper ammete for? Og smaker det noe godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1874 Del Skrevet 14. april 2008 Kos deg med ammete Var ikke så kos Smakte ikke noe godt for en som ikke liker te. Hva hjelper ammete for? Og smaker det noe godt? Skal hjelpe mot luft i magen hos babyen + øke melkemengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. april 2008 #1875 Del Skrevet 14. april 2008 Du får tenke at det hjelper for lille snuppa Går det ikke an å ha mye sukker i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. april 2008 #1876 Del Skrevet 14. april 2008 Så fin vektøkning (tror jeg da, kan jo ingenting om barn ) Ammete hørtes godt ut(for en som liker te). Får håpe det gjør susen på melkeproduksjonen. ellers innom med en god kikket på bildene deres på facebook igjen , og jeg må bare si at snuppa deres er så skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. april 2008 #1877 Del Skrevet 14. april 2008 Så bra at vekta øker fint da :-D Så får vi satse på at ammeteen gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1878 Del Skrevet 16. april 2008 Prøvde med masse sukker i, og da ble det litt ekstra kvalmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. april 2008 #1879 Del Skrevet 16. april 2008 vørterøl skal også være bra for å få mer melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. april 2008 #1880 Del Skrevet 16. april 2008 Vørterøl, ammete... høres like kvalmende ut begge deler spør du meg Men hva gjør man ikke for barna sine? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå