jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #1761 Del Skrevet 28. mars 2008 God helg, Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. mars 2008 #1762 Del Skrevet 28. mars 2008 Så bra at du fikk hjelp av legen slik at det blir bedre for degge begge etterhvert Håper dere får en kjempefin helg! Hvordan blir det med besøk? Alle på en gang eller begge dagene? Håper iallfall du får slappet godt av innimellom Du har jo en snill mann, så det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1763 Del Skrevet 28. mars 2008 Spioner, og spionere... Kan jo ikke unngå å dere på gangveien rett ved siden av da... Du får si ifra når dere er klar for besøk da Og nå fikk du det til å virke som jeg har den kjempesamlingen av stempler Jepp, det tror jeg på, for den er god Går ut i fra at du skjønte at jeg spøkte Jeg tror ikke vi er så spennende at noen gidder å spionere på oss, gitt. Kanskje den dagen vi vinner i lotto og blir rikinger? Vi er nok straks klare, når mannen begynner i jobb og jeg blir gal av å bare prate babyspråk. Hehe. Ja, har du ikke det da? Du henter jo pakke på pakke på posten :fnis: Ps. Ja, 1-2-3-kakene mine er kjempegode. Hihi. Ja, du er litt for god til å bake skjønner jeg. Kanskje man skal servere noe fæle greier, så kommer det færre folk Ha en fin helg! Ja, du får prøve å servere dem noe tørre greier. Kanskje jeg burde gjøre det også? God helg, Kykkelikokos God helg til deg også Hadde helt glemt at det var helg, jeg. Ser hvordan det er å bli mor. Dagene flyr unna.. Så bra at du fikk hjelp av legen slik at det blir bedre for degge begge etterhvert Håper dere får en kjempefin helg! Hvordan blir det med besøk? Alle på en gang eller begge dagene? Håper iallfall du får slappet godt av innimellom Du har jo en snill mann, så det går nok bra! Ja, nå øyner jeg KANSKJE lys i tunnelen. Jeg vil ikke si det for høyt, for da blir det vel ille igjen med en gang (Overtroisk, jeg??!). Det blir alle på en gang. Så huset fullt i morgen. Ja, mannen er verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1764 Del Skrevet 28. mars 2008 I natt sov ikke snuppa mye, gitt. Skulle helst ha pupp hele tiden. Men jeg hadde så vondt i hodet at jeg holdt på å bli gal.. Så mannen måtte opp og koke vann til MME. Håper at jeg er i bedre form nå i natt. Prøver å forberede meg litt mer mentalt på å amme alt jeg kan nå. Er nok økedøgn hos snuppa som gjør det. Dumme meg som ikke tok Paracet i går kveld. Jeg kjente hodepinen men håpet den skulle gå over. Det gjorde den altså ikke, og jeg holdt på å gå fra forstanden. Når hun først sovnet utpå morgenkvisten så sov hun heldigvis lenge, så vi stod opp litt senere i dag enn de andre dagene. Så var vi hos helsesøster og veide snuppa. Hun var gått fra 2810g (18. mars) til 3150g i dag. Det var visst bra i følge barnepleieren. Det var godt å høre, selv om vi har sett at hun har lagt på seg og vokst. Etterpå dro vi en tur innom jobben. Der lå det en hel haug med gaver og ventet på oss. Har tatt bilder av alle på bordet her hjemme, skal få lagt ut etter hvert. Ble helt overveldet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mars 2008 #1765 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var jo en flott vektoppgang ja. deilig når de begynner å legge på seg. Vi sleit jo en liten stund med det, men så plutslig løsnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1766 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ja, det var godt å se at alt var bra med vektoppgangen. Man blir så fort usikker på om de får nok melk. Her er forresten bilde av haugen med gaver vi fikk på jobben: Bilde Endret 31. mars 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. mars 2008 #1767 Del Skrevet 30. mars 2008 Koselig med gaver da. Bare vent til du må skrive takkekort Men du... Den Kaluhaen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1768 Del Skrevet 30. mars 2008 Så mange fine gaver :-D Kan tenke meg dagene flyr. Ikke så lett å holde orden på dagene når man er nybakt mamma. Godt at vektøkningen er som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. mars 2008 #1769 Del Skrevet 30. mars 2008 Så mange fine gaver! Kan godt skjønne du ble overveldet! Men så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1770 Del Skrevet 30. mars 2008 Det var en hel haug med gaver, ja. Kahluaen var til far De skulle kjøpe noe til meg, men siden de ikke visste hva jeg ønsket meg, så kjøpte de enda mer til Live. Helt OK for meg, gudene vet hva de hadde kjøpt hvis ikke Ps. Ballerina: Hvis du vil se sokkene i bruk, så er det to bilder i albumet til mannen på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. mars 2008 #1771 Del Skrevet 30. mars 2008 Ps. Ballerina: Hvis du vil se sokkene i bruk, så er det to bilder i albumet til mannen på Facebook. Vil gjerne se sokkene i bruk, men kommer ikke inn på mannen din sin profil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. mars 2008 #1772 Del Skrevet 30. mars 2008 Fant! :juhu: Jeg som trodde de sokkene var sååå små, så var de sååå store til lille tulla! Hun er sååååå søt! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 #1773 Del Skrevet 31. mars 2008 For en flott gave fra jobben. Det må jeg si. Du må gjerne komme hit og bake og altså 1-2-3 kaker høres jo perfekt ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1774 Del Skrevet 31. mars 2008 Fant! :juhu: Jeg som trodde de sokkene var sååå små, så var de sååå store til lille tulla! Hun er sååååå søt! :love: Hehe, ja, de var veldig store i starten. Har strømpebukse og vanlige sokker under strikkesokkene igjen, så hun har nok god plass inni der. Hehe. For en flott gave fra jobben. Det må jeg si. Du må gjerne komme hit og bake og altså 1-2-3 kaker høres jo perfekt ut da. Blir ikke tid til mye baking her i gården, gitt. Har en liten snuppelure som henger i puppen støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #1775 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi, så masse fine gaver da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1776 Del Skrevet 2. april 2008 imli: Jepp I natt sov snuppa hele natten gjennom for første gang. Hun sovnet ca kl 24, og sov helt til kl 08, og da tok jeg henne opp fordi jeg merket hun holdt på å våkne. Så fikk hun pupp, ren bleie, mer pupp, gulpet opp en skikkelig stor dose melk, og sovnet til ca kl 11-12 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. april 2008 #1777 Del Skrevet 2. april 2008 Å, så herlig da! Kan tenke meg det var godt for alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1778 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, det gjorde godt for ho mor i hvert fall Men jeg er jo litt skeptisk også da. Er vel ikke vanlig at de sover så lenge av gangen når de er så små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. april 2008 #1779 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, det gjorde godt for ho mor i hvert fall Men jeg er jo litt skeptisk også da. Er vel ikke vanlig at de sover så lenge av gangen når de er så små. Men så lenge hun får i seg nok mat, legger på seg og blir mer og mer våken som tiden går så skulle vel ikke det gjøre noe om hun sover en hel natt? :klø: For hun sover vel ikke heeeeele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1780 Del Skrevet 2. april 2008 Hun sov nesten ikke i går kveld, da var hun bare supervåken. Så hun sover ikke hele tiden, nei. Nå spiser jeg kald middag. Snuppa fant selvfølgelig ut at hun skulle våkne og ha pupp akkurat i det middagen skulle inntas Jaja, mett blir man vel uansett om det ikke er noe delikatessemiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå