Gjest imli Skrevet 26. mars 2008 #1741 Del Skrevet 26. mars 2008 Åh, jeg vil også ha baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1742 Del Skrevet 26. mars 2008 Skjønner at du begynner å bli utålmodig nå, imli. Men nå kommer snart mageboeren deres også, skal du se! Husk å hvile deg masse og slappe av før fødselen, så du er litt uthvilt til det starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. mars 2008 #1743 Del Skrevet 26. mars 2008 Godt å høre at det går bedre med dere Så har dere jo ei så søt lita tulle!! :love: Helt sant det du sier - det gjelder å ikke gi opp med en gang! Men selvfølgelig, jeg skjønner det... man er trøtt og det gjør vondt og babyen griner... og man gjør vel hva som helst for å få babyen til å være stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mars 2008 #1744 Del Skrevet 26. mars 2008 Skjønner at du begynner å bli utålmodig nå, imli. Men nå kommer snart mageboeren deres også, skal du se! Husk å hvile deg masse og slappe av før fødselen, så du er litt uthvilt til det starter. Ja, jeg får prøve det. Mannen sier jeg må slappe av mer, mens jeg bare ser tusen ting som bare "må" gjøres før den lille kommer... Sov lenge i dag da, så da var jeg litt flink Godt amminga går bedre. Håper jeg får til det noenlunde greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. mars 2008 #1745 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg prøver også å slappe av så godt jeg kan. Har egentlig mest lyst til å gjøre en del i huset, men vil ikke overdrive. Bekkenet mitt krangler også så fælt i dag at jeg ikke har sjans uansett. Men du Kykkelikokos, det er vel på tide å fjerne tickeren din nå. Den ser nesten ut til å ha begynt på et nytt svangerskap, for det står at du har 11 måneder og 23 dager igjen. Regner ikke med at du er gravid igjen allerede, og jeg regner iallfall ikke med at du har tenkt å gå i over 11 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2008 #1746 Del Skrevet 26. mars 2008 Så bra at amminga går bedre. Er det fordi du ikke har nok melk at du må gi MME i tillegg? *kan ingenting om dette merker jeg* Så fint at hun sov litt lengre i natt også, skjønner at det er slitsomt med nattevåk og amming hele døgnet, spesielt når det ikke går som smurt.. Har dere hatt mye besøk fra stolt familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1747 Del Skrevet 26. mars 2008 Godt å høre at det går bedre med dere Så har dere jo ei så søt lita tulle!! :love: Helt sant det du sier - det gjelder å ikke gi opp med en gang! Men selvfølgelig, jeg skjønner det... man er trøtt og det gjør vondt og babyen griner... og man gjør vel hva som helst for å få babyen til å være stille? Ja, jeg leste at det er mange som føler for å filleriste ungene sine i desperasjon Men det er vel heller de som har kolikkbarn som opplever slikt. Tror vi egentlig er veldig heldige. Ja, jeg får prøve det. Mannen sier jeg må slappe av mer, mens jeg bare ser tusen ting som bare "må" gjøres før den lille kommer... Sov lenge i dag da, så da var jeg litt flink Godt amminga går bedre. Håper jeg får til det noenlunde greit... Ja, det er kjempedeilig hvis man først får til ammingen. Tenk å kunne amme hvor som helst. Maten er klar på et øyeblikk Jeg husker følelsen av at det var mye som "måtte" gjøres. Den følelsen hadde jeg helt frem til vi reiste på føden Jeg suste rundt og fikset ting mens jeg hadde rier. Måtte jo se OK ut her når det kom folk innom, må vite! Jeg prøver også å slappe av så godt jeg kan. Har egentlig mest lyst til å gjøre en del i huset, men vil ikke overdrive. Bekkenet mitt krangler også så fælt i dag at jeg ikke har sjans uansett. Men du Kykkelikokos, det er vel på tide å fjerne tickeren din nå. Den ser nesten ut til å ha begynt på et nytt svangerskap, for det står at du har 11 måneder og 23 dager igjen. Regner ikke med at du er gravid igjen allerede, og jeg regner iallfall ikke med at du har tenkt å gå i over 11 mnd? Oj, hehe. Det hadde jeg ikke tenkt på engang før du sa det. Får vel ta og fjerne den nå, kanskje. Om jeg hadde blitt gravid igjen allerede, tror jeg at jeg hadde gått fra forstanden. Hihi. Nei, det får holde med snuppa nå. Så bra at amminga går bedre. Er det fordi du ikke har nok melk at du må gi MME i tillegg? *kan ingenting om dette merker jeg* Så fint at hun sov litt lengre i natt også, skjønner at det er slitsomt med nattevåk og amming hele døgnet, spesielt når det ikke går som smurt.. Har dere hatt mye besøk fra stolt familie? Tror jeg har nok melk, så det er ikke det som er problemet. Grunnen til at vi har gitt MME i tillegg er pga ekstremt såre og vonde brystvorter. Så for at ene brystet (og mor..) skulle få hvile seg, så har snuppa fått MME noen få ganger i tillegg til morsmelk. Har hatt mye besøk av familie, ja. Først på barsel på sykehuset av svigers, svigerinnen og niesen vår, så av foreldrene mine her hjemme i tre dager. På mandag var et vennepar her, og de kom rundt kl 12 og dro ikke før kl 20.. Gjett om jeg var sliten etterpå. Hadde på en måte forutsett det (og gruet meg..) siden de ikke har barn selv, så de vet ikke hvordan det er.. Menmen. Det var nå koselig å ha besøk uansett. På fredag kommer svigers + besteforeldrene til mannen, og på lørdag kommer svigerinnen med mann og barn. Jeg har sagt at de kan komme samme dag, så jeg håper de ombestemmer seg å kommer samtidig. Hvis ikke kan de holde seg hjemme (huff, fælt sagt.. men jeg er så sliten!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. mars 2008 #1748 Del Skrevet 26. mars 2008 Får håpe svigerinnen din med familie finner ut at det er lurt å komme samme dag da! De har jo trossalt fått barn før sånn at de vet hvordan det er å være slitne... ellers så kan vel kanskje mannen din sende melding og hinte om det? Burde jo være lov, det er jo ikke to uker siden fødselen engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #1749 Del Skrevet 26. mars 2008 Uff, nei kanskje greit å ha kroppen litt for seg selv nå... Er slitsomt nok med ei lita tulla om du ikke skulle ha en ny graviditet ala den du akkurat er ferdig med... Voldsomt til besøk da... Men er vel gjerne sånn at "alle" vil se ungen med en gang. Men hadde jo vært greit om det heller kom flere på en gang. Det er jo greit for dere å ha litt tid alene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1750 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi synes det er veldig godt å være alene, ja. I dag har vi kun vært ute på en trilletur, ellers bare kost oss hjemme. Men nå i kveld så har jeg hatt så utrolig vondt i ene brystet. Er redd for både brystbetennelse og sopp Men det hjalp litt å stå leeenge i dusjen med varmt vann på, og så massere ut melk. Vondt vondt vondt. Har lyst til å bare dopes ned og legges i respirator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. mars 2008 #1751 Del Skrevet 26. mars 2008 *blåse bort vondtene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #1752 Del Skrevet 26. mars 2008 Æsj, får håpe vondtene gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2008 #1753 Del Skrevet 26. mars 2008 Skikkelig kjedelig at vi ikke kom i barselgruppe sammen Så dere var ute og trillet da jeg dro på jobb idag forresten. Virket som dere koste dere i sola Håper jeg kan få treffe lille Live en gang også. Lover å ikke bli i 8 timer altså Er det forresten mulig å ikke tenke på det, selv om man ikke har barn selv? Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mars 2008 #1754 Del Skrevet 26. mars 2008 Brystbetennelse er vondt. Så masser og masser til du får det vekk. Jeg ble så sjuk sist at jeg ikke kjente igjen mitt eget barn. Koselig å lese om den lille familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. mars 2008 #1755 Del Skrevet 27. mars 2008 Huff så kjedelig at du har så mye vondt *blåse bort*. Men jeg misunner trilleturene dine i sola. Det må være koselig det. Oi, du har hatt masse besøk ja. Også bli så lenge da, herregud, tenker ikke folk. Det var kanskje fordi du serverte så gode vafler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #1756 Del Skrevet 27. mars 2008 Besøk i 8 timer, ja... Da tenker man ikke mye. Men når de ikke har barn selv, så er det vel ikke så lett å skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1757 Del Skrevet 27. mars 2008 *blåse bort vondtene* Takk, det hjalp litt Æsj, får håpe vondtene gir seg Ja.. Har vært hos legen i dag og fått salve til meg, og mixtur til snuppa. Salven skal smøres på 8 (!!!) ganger for dagen, og mixturen skal gis 4 ganger om dagen. Skal hjelpe mot sopp. Så får vi se om ting blir bedre. Det skal tas i 14 dager.. Urk, skal ikke være lett, gitt. Skikkelig kjedelig at vi ikke kom i barselgruppe sammen Så dere var ute og trillet da jeg dro på jobb idag forresten. Virket som dere koste dere i sola Håper jeg kan få treffe lille Live en gang også. Lover å ikke bli i 8 timer altså Er det forresten mulig å ikke tenke på det, selv om man ikke har barn selv? Kos dere masse Ja, det var kjempedumt Hadde gledet meg masse. Men sånn er livet. Det er viktigere ting enn barselsgrupper. Håper det ordner seg for dere snart! Jasså, du driver og spionerer på oss? Jada, vi koste oss masse. Selv om jeg går som ei ku. Hehe. Det gikk seg faktisk til da kroppen ble varm, men senere på dagen ble jeg stiv som en stokk. Skjønner at jeg ikke har bevegd meg så mye i det siste. Selvfølgelig skal du få treffe Live. Når ting går seg til her, så er det bare å komme innom titt og ofte. Jeg må jo få kikke på disse stemplene dine Brystbetennelse er vondt. Så masser og masser til du får det vekk. Jeg ble så sjuk sist at jeg ikke kjente igjen mitt eget barn. Koselig å lese om den lille familien Oj, håper ikke det blir så ille her i huset.. Har fått ammet ut ganske mye nå, så jeg tror det hjalp (*ikke snakke for høyt, plutselig gjør det like vondt igjen..*) Huff så kjedelig at du har så mye vondt *blåse bort*. Men jeg misunner trilleturene dine i sola. Det må være koselig det. Oi, du har hatt masse besøk ja. Også bli så lenge da, herregud, tenker ikke folk. Det var kanskje fordi du serverte så gode vafler? Gleder meg til det blir varmere i været, da skal det trilles masse. Det er forhåpentligvis ikke så lenge til du kan gå på trilletur du også? Hehe. Må være den gode baksten min, ja. Besøk i 8 timer, ja... Da tenker man ikke mye. Men når de ikke har barn selv, så er det vel ikke så lett å skjønne. Ja, du får forberede deg på barselsbesøkene, og ikke minst forberede mannen! Sånn at han vet å si nei til de som kommer på besøk, hvis det blir for mye for deg/dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. mars 2008 #1758 Del Skrevet 27. mars 2008 Godt du fikk hjelp hos legen. Får håpe det blir bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. mars 2008 #1759 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja, det var kjempedumt Hadde gledet meg masse. Men sånn er livet. Det er viktigere ting enn barselsgrupper. Håper det ordner seg for dere snart! Jasså, du driver og spionerer på oss? Jada, vi koste oss masse. Selv om jeg går som ei ku. Hehe. Det gikk seg faktisk til da kroppen ble varm, men senere på dagen ble jeg stiv som en stokk. Skjønner at jeg ikke har bevegd meg så mye i det siste. Selvfølgelig skal du få treffe Live. Når ting går seg til her, så er det bare å komme innom titt og ofte. Jeg må jo få kikke på disse stemplene dine Spioner, og spionere... Kan jo ikke unngå å dere på gangveien rett ved siden av da... Du får si ifra når dere er klar for besøk da Og nå fikk du det til å virke som jeg har den kjempesamlingen av stempler Hehe. Må være den gode baksten min, ja. Jepp, det tror jeg på, for den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #1760 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, du er litt for god til å bake skjønner jeg. Kanskje man skal servere noe fæle greier, så kommer det færre folk Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå