Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hmm, kanskje det ikke er så langt unna.

Sjekke telefon. Nei, ingen melding. så da regner jeg med at du koser deg hjemme.

Ha en fin kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her er det dårlig med føding, gitt ;)

Har laget haugevis av lapskaus som jeg skal fryse ned i porsjoner nå da. I morgen tenkte jeg å bake noe gjærbakst og hive i frysen. Har vært på storhandling i dag og handlet inn masse kjøttdeig og slike ting så vi har middag fremover hvis det skulle skje noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha noe lettvint tilgjengelig :jepp: Ikke godt å vite når det kan skje nå... Blir spennende framover. Får håpe du slipper å gå over termin datoen i hvert fall... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "redebygging" du holder på med? :) Sier de ikke at når det nærmer seg fødsel, så begynner man å ordne til i heimen, gjøre klart til den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det matlagingsgreine ditt var lurt. Tror jeg stjeler den ideen altså! Greit å ha noe enkelt tilgjengelig, så man ikke tyr til ferdigpizza hver dag liksom... :sjenert:

Ikke noe føding i dag heller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde vel være flere som stjeler den ideèn. Man fryseren vår er litt full. Har bare et sånt kombiskap, så jeg kunne tenkt meg en liten fryser inne på vaskerommet. Greit å ha litt mer plass...

Spesielt siden den øverste etasjen av bryllupskaka stjeler ca halvparten av den ene skuffen...

Men tenkte det var greit å spare den nå... Kan hende jeg tilbringer vår første bryllupsdag på sykehuset, ellers er det jo greit å ha noe å by på.

Ha en fin søndag, Kykkelikosos!!!

Regner med at du sender sms med en gang hvis noe skjer... Vi er jo så nysgjerrige veit du ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen føding på gang i dag heller.

Er nok litt redebyggingsinstinktet mitt som har satt inn her, ja. For jeg er ganske sliten, men klør i fingrene etter å ordne litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel litt tidlig... ;)

Skjønner godt at redebyggingsinstinktet har satt inn... Er jo jammen ikke lenge igjen... :sjenert:

Greit å ta det klart til lillejenta kommer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen og jeg bakt boller. Flinke mannen rullet ut sine favoritter med sjokoladebiter i :ler: Laget firedoblet søt grunndeig, men jeg synes nå ikke det ble så mange boller likevel, jeg. 36stk tror jeg det ble. Planen er å lage noen sånne skillingsbollekringler også. Vi får se hva jeg orker til uken igjen.

Så var vi ute på en liten spasertur under stjernene og så litt på nabolaget. Godt med litt frisk luft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke noe særlig til sjokolademennske til vanlig, men etter at jeg ble gravid så har jeg spist MYE sjokolade. Får håpe det går over når babyen kommer ut ;)

samme med meg... kjøper aldri sjokolade ellers (men er veeldig glad i potetgull da), men i graviditeten har jeg hatt så lyst på brus og sjokolade... særlig daim, stratos og melkesjokolade.... :spise:

Absolutt ikke dumt å fryse ned mat..... *notere bak øret* kanskje jeg tar en matlagingsdag denne uka... må bare rydde i fryseren først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig mest glad i salt snacks jeg også, men nå her jeg plutselig blitt "hekta" på crispo og risbrød-sjokolade.

I dag har jeg spist to gulerøtter i stedet for sjokoalde da, men jeg veide opp ved å ta meg et glass cola etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 dager igjen :-D Da er du snart innenfor normal området for når hun kan bli født. så spennende :-D

Kom på at jeg synes ikke du må føde i påsken altså... Siste delen av påske er jeg sannsynligvis på påskeferie uten internett tilgang... :sjenert: Kan bli vanskelig å sladre da...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er innenfor normalområdet i dag. 38+0. Men terminen regnes vel på 40+2? Så derfor 16 dager igjen.

Nå skal vi straks til jordmor, og så i banken og få fikset noen ting.

Du får sladre videre hvis det skjer i påsken da ;) Hvis ikke så får vi nok alltids sladret på et vis, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker :hoppe:

Innenfor termin nå faktisk... Kjenner du noe som kan tyde på føding? Eller er alt ved det normale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror jeg er innenfor normalområdet i dag. 38+0. Men terminen regnes vel på 40+2? Så derfor 16 dager igjen.

Nå skal vi straks til jordmor, og så i banken og få fikset noen ting.

Du får sladre videre hvis det skjer i påsken da ;) Hvis ikke så får vi nok alltids sladret på et vis, tenker jeg.

Ja, ikke langt unna i hvert fall... Kan jo skje noe når som helst.

Får satse på at sladring ordner seg :jepp: Skal jo innom mannens søster også. Kan sikkert få låne PC'n der :-D Dessuten blir vi nok ikke så mye borte. Har litt å fikse hjemme også... :sjenert:

Blir spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tegn på fødings. Har vasket vinduer +++ nå, men ikke særlig med kynnere engang. Nei, vi får nok vente til nærmere april, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor mente forresten at lille baby antageligvis kom til å veie ca 2900-3000g rundt termin. Heldigvis ingen gigababy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...