Kykkelikokos Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1521 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke sant :rødme: Det viktigste er jo at vi får våre små, og det er ganske utrolig med alt som skal skje på de ni månedene :-D Ja, mye som er kjekt å ha på plass, både av planer og utstyr God helg! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. februar 2008 #1522 Del Skrevet 23. februar 2008 Innom med en lørdagskos ser du begynner å bli utålmodig. Ikke så rart nå som det nærmer seg så raskt. Jeg er speeent jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1523 Del Skrevet 23. februar 2008 Innom med en lørdagskos ser du begynner å bli utålmodig. Ikke så rart nå som det nærmer seg så raskt. Jeg er speeent jeg også Ja, nå begynner jeg faktisk å bli litt utålmodig, dum som jeg er Er typisk om det er 6 uker igjen å vente, og så er jeg utålmodig alt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. februar 2008 #1524 Del Skrevet 24. februar 2008 Skjønner det godt jeg... Får håpe du slipper å gå over i hvert fall. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1525 Del Skrevet 25. februar 2008 Skjønner det godt jeg... Får håpe du slipper å gå over i hvert fall. Ha en fin søndag Ja.. Jeg håper jeg slipper det jeg også. Men vi får se. I natt drev jeg og kaldsvettet hele natten. Skikkelig irriterende. Varm og kald, varm og kald. Holdt på å bli gal. I tillegg så merket jeg plutselig at det var begynt å komme råmelk I dag har jeg vært hos legen på standard svangerskapskontroll. Jeg hadde egentlig tenkt å si at jeg kom til å ta de siste kontrollene hos jordmor, men før jeg hadde fått sagt det så hadde han "bestemt" at jeg skulle tilbake dit om en uke Jaja, jeg får nå bare ringe og avbestille timen hvis jeg ikke orker å dra dit. Skal til jordmor 4. mars, og så til legen igjen 7. mars da. Ivrig lege, gitt. Hehe. Men han er veldig hyggelig og grei å ha med å gjøre altså. Jeg er bare lei av å sitte og vente på legekontor. Alle prøver og slikt så bra ut. Jeg veide hele 67,7kg i dag Da har jeg snart gått opp 20 kg.. Iiik. Legen var veldig fornøyd med vekten da. Han mener vel at lille spire vokser som hun skal da. Er nok en del vann også, får man tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2008 #1526 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg gikk opp 19 kg da jeg gikk gravid med lillemor. Ammingen tok seg av det, for da raste kg av. Endte opp nesten 15 kg lettere enn utgangspunktet. Du må tenke på at du har ca 3,5 kg baby i magen, ca 0,5 kg morkake, fostervann og vann i kroppen. Rett etter fødselen vil du oppdage at mange kg plutselig er borte, så det føles bare verre enn det egentlig er. Håper du får en flott uke, og forresten så er 11.mars en veldig fin dag å ha bursdag på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1527 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis jeg går ned 15kg mer enn startvekt, så vil jeg havne på 35kg Jeg veide 50kg før jeg ble gravid. Tror ikke jeg bør veie så mye mindre enn det. Regner i grunn med å gå ned igjen en del etter fødselen, men det er jo likevel rart å vite at man nesten har lagt på seg 20kg. Knærne og ryggen er ikke så veldig happy for det. 11. mars, det er litt for lenge til, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. februar 2008 #1528 Del Skrevet 25. februar 2008 Svigerinna mi veide omtrent det samme som deg og gikk på 29 kilo med sistemann. Det raste av igjen... Skjønner godt at knærne og ryggen ikke liker det... Skulle sluppet det ekstra vannet... Men om det er litt ekstra fett som har kommet er nok det bare greit å kunne tære på... Ellers blir det jo ingenting igjen av deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1529 Del Skrevet 25. februar 2008 29kg Det er jo over dobbelt av den opprinnelige vekten min. Nei, nå synes jeg faktisk at jeg har lagt på meg nok Men så har jeg jo bestilt fødsel til lørdag som kommer igjen også 1. mars er jo en fin dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. februar 2008 #1530 Del Skrevet 25. februar 2008 Ryggen og knærne er nok ikke så glade for vektøkninga nei... Men det er vel vanlig at man legger på seg litt mer enn gjennomsnittet når du veide såpass lite i utgangspuktet. Jeg veier like mye som du gjør nå, i ugravid tilstand... Selv om jeg sannsynligvis er en god del høyere enn deg da - 50 kilo fordelt på mine 175 cm hadde vel vært litt vel lite... Vi får se til lørdag da - om lille baby er enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1531 Del Skrevet 25. februar 2008 Hihi. Jeg er bare 161cm da. Lille meg Ja, vi får se på lørdag. Tviler på at det er noe action på lenge. Nå har jeg spist deiiilig hjemmelaget lapskaus. Mmm. Kuttet grønnsaker til den store gullmedaljen. Det er jaggu meg mye lettere å kjøpe ferdigskjærte grønnsaker, sånn frossen lapskausblanding, men det er jo ikke helt det samme som hjemmelaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. februar 2008 #1532 Del Skrevet 26. februar 2008 Men så har jeg jo bestilt fødsel til lørdag som kommer igjen også 1. mars er jo en fin dato. optimist.. Så digg med hjemmelaget lapskaus. Helt enig i at det er bedre enn posegrønnsaker, tror kanskje det er fordi jeg blir så stolt av at jeg har klart å lage det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1533 Del Skrevet 26. februar 2008 29kg Det er jo over dobbelt av den opprinnelige vekten min. Nei, nå synes jeg faktisk at jeg har lagt på meg nok Men så har jeg jo bestilt fødsel til lørdag som kommer igjen også 1. mars er jo en fin dato. Ja, det var det for henne også... hun sleit veldig på slutten. Men det forsvant fort igjen... (Selv om hun godt kunne beholdt en del av de kiloene... ) 1. mars er en fin dag Eller kanskje 29. februar Det blir i hvert fall en spesiell dato, men litt kjedelig å bare ha bursdag hvert 4. år da... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1534 Del Skrevet 26. februar 2008 Når er egentlig termindatoen? Var det 21? Litt optimistisk å håpe på 1. mars da, kanskje, men hvem vet. Capricorn har jo fått allerede! Har din festet seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1535 Del Skrevet 26. februar 2008 optimist.. Så digg med hjemmelaget lapskaus. Helt enig i at det er bedre enn posegrønnsaker, tror kanskje det er fordi jeg blir så stolt av at jeg har klart å lage det Hihi. Jeg er egentlig ikke så optimistisk, men det er jo lov til å drømme Mhm. Og så ble det masse til overs, så jeg har gått og gumlet altfor mye etter middagen også. Varmet meg i dag også Ja, det var det for henne også... hun sleit veldig på slutten. Men det forsvant fort igjen... (Selv om hun godt kunne beholdt en del av de kiloene... ) 1. mars er en fin dag Eller kanskje 29. februar Det blir i hvert fall en spesiell dato, men litt kjedelig å bare ha bursdag hvert 4. år da... Ha en fin dag 29. februar er jo en litt stilig dato, men som du sier.. det er nok ikke så morsomt å bare ha bursdag hvert 4. år for en unge. Når er egentlig termindatoen? Var det 21? Litt optimistisk å håpe på 1. mars da, kanskje, men hvem vet. Capricorn har jo fått allerede! Har din festet seg da? 21. mars, ja. Hehe. Så det er nok ikke så sannsynlig at det skjer noe 1. mars Lille Spire har ikke festet seg, men har ligget med hodet ned i bekkenet de fire siste sjekkene jeg har vært på hos jordmor/lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1536 Del Skrevet 26. februar 2008 Man hun vil sikkert like det når hun blir eldre Bare hatt 10 bursdager når hun er 40 Nei, kanskje greit å ikke begynne å vente alt for mye enda... Kan jo fortsatt ta litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1537 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, det kan jo fort bli april før hun kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 26. februar 2008 #1538 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan jo skje at den vil ut 3 uker før tida Ellers er jo 11. en fin dato å bli født på da...har ei jente som har bursdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1539 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, det kan jo skje Men det er noen som mener at det er vanligst å gå over som førstegangsfødende. Lurer på hvorfor det er slik? Så lenge det ikke blir 29. februar eller 1. april, så synes jeg det er fine datoer alle sammen, i grunn. Det er en fin tid å bli født på Relativ tidlig på året, og hverken supervarmt eller superkaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1540 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, det kan jo skje Men det er noen som mener at det er vanligst å gå over som førstegangsfødende. Lurer på hvorfor det er slik? Så lenge det ikke blir 29. februar eller 1. april, så synes jeg det er fine datoer alle sammen, i grunn. Det er en fin tid å bli født på Relativ tidlig på året, og hverken supervarmt eller superkaldt. Har hørt at 30% føder før termin og 70% til termin eller etter, av 1. gangs. Aner ikke hvorfor det er sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå