jente 79 Skrevet 27. desember 2007 #1221 Del Skrevet 27. desember 2007 blir litt mye noen ganger... Har hatt gjester i flere dager uten å være gravid... Merker det tærer på humøret... Spesielt om vinteren når alle går oppå hverandre inne... Får håpe du får slappet av litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #1222 Del Skrevet 27. desember 2007 Til helgen skal vi bare kose oss. Mannen og jeg. Jeg gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. desember 2007 #1223 Del Skrevet 28. desember 2007 Deilig med tid for seg selv, etter så mye besøk Er det forresten Troll stellebord dere har kjøpt? Har tittet litt på det på nettet, men finner ingen som har det av de næremeste babybutikkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #1224 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei, det er Brio. Slik som her. Tror ikke jeg fant noe sted å kjøpe Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #1225 Del Skrevet 29. desember 2007 I dag har vi vært og kost oss på kino i Ski i den fineste salen. Så Beowolf og slappet av i digge skinnstoler som kunne legges bakover. Sånn skulle vi hatt hjemme Så har vi fått kjøpt madrass til vuggen, to små orto-smokker og en stellematte til å ha på badet oppe. Vi fikk babybjørn til jul, så vi byttet den.. Håper ikke giverne blir sure for at vi byttet den, men jeg har vært fast bestemt på å ikke bruke den siden den ikke skal være noe bra for hverken mor/far eller baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. desember 2007 #1226 Del Skrevet 30. desember 2007 Hørtes ut som en deilig kinotur :-D Fornuftig å bytte hvis dere likevel ikke vil bruke den da. Vil tro giverene synes det er bedre enn at den skal støve bort i en krok. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #1227 Del Skrevet 30. desember 2007 Funderer på å kjøpe en Mei Tai i stedet Må bare finne ut hvem jeg skal få bestilt den hos først. Har vasket de første babytingene i dag. Tok det som var helt hvitt. Jeg har visst kjøpt litt mange gaskluter, for jeg talte ikke mindre enn 27stk da jeg hengte dem opp. Og i tillegg så har jeg flere gule fra princess.. Jaja, de blir vel helt sikkert brukt til noe. Ellers så hadde mamma med seg hentesettet hun hadde strikket + et sett som jeg hadde hatt som baby (som så helt nytt ut) :rødme: Til jul fikk vi babycall fra svigers, så nå tror jeg faktisk vi har det meste i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. desember 2007 #1228 Del Skrevet 30. desember 2007 Jøss dere er jo så å si klare, der jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. desember 2007 #1229 Del Skrevet 30. desember 2007 Bare å vente på barnet da... Greit å ha alt i hus i god tid da... Kan forestille meg at det er greit å få gjort alt unna litt tidlig... Ikke så ålreit å vagge rundt når en er høygravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. desember 2007 #1230 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år og kose deg masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1231 Del Skrevet 31. desember 2007 Jøss dere er jo så å si klare, der jo Jepp! Synes det er litt godt, for jeg begynner å bli sliten og vente på at det er tid for babyen å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1232 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare å vente på barnet da... Greit å ha alt i hus i god tid da... Kan forestille meg at det er greit å få gjort alt unna litt tidlig... Ikke så ålreit å vagge rundt når en er høygravid... Det er helt sant! Folk får si hva de vil og tenke hva de vil om at vi kanskje har vært "tidlig" ute. Men man vet aldri om ungen plutselig kommer tidligere enn forventet, og det er godt å være ferdig med det mens man fremdeles kan glede seg over det, og ikke alt er et ork. Godt nytt år og kose deg masse i kveld. Godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. desember 2007 #1233 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er helt sant! Folk får si hva de vil og tenke hva de vil om at vi kanskje har vært "tidlig" ute. Men man vet aldri om ungen plutselig kommer tidligere enn forventet, og det er godt å være ferdig med det mens man fremdeles kan glede seg over det, og ikke alt er et ork. Må gjøre det som føles rett for en selv. Dessuten som du sier alt kan skje. Er en jobb man skal kose seg med. Ikke stress på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. januar 2008 #1234 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er helt sant! Folk får si hva de vil og tenke hva de vil om at vi kanskje har vært "tidlig" ute. Men man vet aldri om ungen plutselig kommer tidligere enn forventet, og det er godt å være ferdig med det mens man fremdeles kan glede seg over det, og ikke alt er et ork. Men du gjør jo så jeg føler at jeg henger etter da... Helt klart at her er det ikke rom for noe prematurbarn I så fall må familien ut og shoppe Idag har jeg vært ute og gått lang tur og orientert meg litt rundt her. Brukte ca en halv time bort til deg uavhengig om jeg gikk vanlige veien,eller gjennom boligområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1235 Del Skrevet 1. januar 2008 Og du, Riktig godt nytt år til deg også Men du gjør jo så jeg føler at jeg henger etter da... Helt klart at her er det ikke rom for noe prematurbarn I så fall må familien ut og shoppe Idag har jeg vært ute og gått lang tur og orientert meg litt rundt her. Brukte ca en halv time bort til deg uavhengig om jeg gikk vanlige veien,eller gjennom boligområdet Nevnte jeg at jeg har begynt å fylle ut permisjonspapirene? Oj, gikk du langs veien der? Håper det var lyst ute da. Synes ikke det virker noe særlig å gå langs veien. Det er litt uoversiktlig. Du er jaggu meg sprek som driver og vandrer så langt. Det hadde nok aldri jeg hatt ork til. Var det noen fine gangstier forresten? Vi må jo finne ut hvor vi skal gå på trilleturene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #1236 Del Skrevet 1. januar 2008 Blir rent imponert over hvor organisert og tidlig ute du er altså... Her bør det ikke bli noe prematurbarn, da må det sove naken i senga vår kun iført votter og sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1237 Del Skrevet 1. januar 2008 Tror ikke babyen hadde brydd seg, det er det verste av alt Det er vel helst foreldrene som bryr seg hvordan klær og vogn og alt mulig annet ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. januar 2008 #1238 Del Skrevet 2. januar 2008 Oj,er du kommet såpass langt i handlinga? Jeg har kjøpt EN ting til babyen jeg, og det er en kosedress jeg ikke kan bruke før i mai Satser aldeles ikke på noe prematurbarn jeg heller med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1239 Del Skrevet 2. januar 2008 Har av en eller annen rar grunn fått for meg at det er muligheter for at jeg kommer til å føde før termin. Aner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. januar 2008 #1240 Del Skrevet 2. januar 2008 Nevnte jeg at jeg har begynt å fylle ut permisjonspapirene? Oj, gikk du langs veien der? Håper det var lyst ute da. Synes ikke det virker noe særlig å gå langs veien. Det er litt uoversiktlig. Du er jaggu meg sprek som driver og vandrer så langt. Det hadde nok aldri jeg hatt ork til. Var det noen fine gangstier forresten? Vi må jo finne ut hvor vi skal gå på trilleturene våre Men det er jo litt kjekt også da, for da vet jeg hvor jeg kan få hjelp om jeg lurer på noe Vi må uansett vente til sambo har begynt i den nye jobben, så da gidder jeg ikke tenke på det enda... Det var lyst når jeg gikk ja, ellers hadde jeg nok ikke tatt veien nei... Det var koseligere å gå igjennom boligfeltet, og det tok jo ikke noe lenger tid heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå