Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 10. oktober 2007 Haha. Passe selvopptatt jeg da: Kykkelikokos 312 jente 79 92 Glow 75 Eeyore 71 ~Mocca~ 23 Ballerina 16 imli 12 Leiababe 6 Caro 6 ~Belle~ 5 Bare Bea 5 Opa 4 Catgirl 4 Pasha 4 naley 4 minnimy 4 Susiepia 2 Majabeth 2 Skya 1 messy 1 ~Capricorn~ 1 pondusa 1 GlamCat 1 Annabella 1 Dult 1 jento 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 10. oktober 2007 #582 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. oktober 2007 #583 Del Skrevet 10. oktober 2007 Pleier det ikke være sånn at vi helst er litt selvopptatte?? Men hvordan finner du ut av slikt da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #584 Del Skrevet 10. oktober 2007 Pleier det ikke være sånn at vi helst er litt selvopptatte?? Men hvordan finner du ut av slikt da?? :klø: Du går inn på kategorien hvor dagboken/tråden ligger og trykker på det tallet (antall innlegg i tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har det kommet inn et nytt bud fra den andre budgiveren på 1,975 000. Vi må tenke på hva vi skal gjøre, og legge inn bud i morgen tidlig. Megleren gikk visst hjem for dagen kl 16:30. Mannen ville helst stoppe på 1.950 000kr (han sa det da vi la inn budet).. så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. oktober 2007 #586 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du går inn på kategorien hvor dagboken/tråden ligger og trykker på det tallet (antall innlegg i tråden) Jeg var visst ikke noe bedre selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #587 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er vel ikke uten grunn du har tittel "skravlehøna" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. oktober 2007 #588 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er vel ikke uten grunn du har tittel "skravlehøna" Nei, du sier noe der Fant en smily som passet sååå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den var morsom. Har ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. oktober 2007 #590 Del Skrevet 11. oktober 2007 2. plass :juhu: :juhu: :juhu: Og må vel nesten la deg være på første plass i din egen dagbok... Hva har dere bestemt dere for i dag da? Blir det et nytt bud. Skjønner godt dere er skeptiske... Er litt lett å la seg rive med i slike budrunder... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #591 Del Skrevet 11. oktober 2007 Æsj, dumminger som begynner å by så sent :slåss: Men det kommer sikkert flere hus i området Når vi holdt på å se, kom det et nytt ca hver uke. Kos dere masse på UL idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. oktober 2007 #592 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, stemmer det er jo UL i dag. Så spennende. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 11. oktober 2007 #593 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tenk, akkurat nå ligger du kanskje å ser på det lille nurket deres!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. oktober 2007 #594 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Så spennende med budrunder! Da vi kjøpte ble vi rådet av alle å ikke gi mer enn man selv hadde tenkt i begynnelsen. Spesielt hvis det er over takst(jeg har ikke fått med meg taksten jeg da..) Husk at det bare kommer mer og mer ut på markedet nå, så det gjelder å ha is i magen. men hvis dere virkelig har lyst på den er det jo bare å slå til .. Hurra for UL i dag!! Kan man se kjønn allerede? Spent på rapport når du kommer hjem. Stor klem fra fru Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. oktober 2007 #595 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Hvordan gikk det på UL i dag??? *spent* Og duuu, nå er vi blitt naboer her inne igjen...nesten i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #596 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå er jeg bare så spent på å høre om UL og budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 11. oktober 2007 2. plass :juhu: :juhu: :juhu: Og må vel nesten la deg være på første plass i din egen dagbok... Hva har dere bestemt dere for i dag da? Blir det et nytt bud. Skjønner godt dere er skeptiske... Er litt lett å la seg rive med i slike budrunder... Ha en fin dag Hehe. Man kan vel si at det i hvert fall er en veldig god 2.plass med tanke på at det er jeg som har førsteplassen, ja Vi har bydd mer i dag ja Men vi har i grunn ikke blitt revet med i heletatt, vi har et veldig nøkternt syn på det hele, og hadde allerede satt oss en topp-pris på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 11. oktober 2007 Æsj, dumminger som begynner å by så sent :slåss: Men det kommer sikkert flere hus i området Når vi holdt på å se, kom det et nytt ca hver uke. Kos dere masse på UL idag Ja, kjempedumminger :slåss: Det var dette huset vi VILLE ha da. Vi har sett på flere, og dette er det vi ønsket oss. Særlig med tanke på at det virker som det kommer mindre ut p markedet nå enn det gjorde litt tidligere i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tenk, akkurat nå ligger du kanskje å ser på det lille nurket deres!! :rødme: Vel hjemme igjen. Lille babyen så frisk og fin ut, og termindatoen ble ikke flyttet. 21. mars mente jordmoren (og legen tidligere), så jeg flytter ikke terminen min selv om jeg selv mente 20. mars. En dag fra eller til spiller ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Så spennende med budrunder! Da vi kjøpte ble vi rådet av alle å ikke gi mer enn man selv hadde tenkt i begynnelsen. Spesielt hvis det er over takst(jeg har ikke fått med meg taksten jeg da..) Husk at det bare kommer mer og mer ut på markedet nå, så det gjelder å ha is i magen. men hvis dere virkelig har lyst på den er det jo bare å slå til .. Hurra for UL i dag!! Kan man se kjønn allerede? Spent på rapport når du kommer hjem. Stor klem fra fru Bea Fikk se kjønn, ja Men jordmoren var bare 99% sikker, så hun frarådet oss til å løpe ut og kjøpe kjoler og rosa klær. Hun sa at hun måtte kunne se det både fra foran og bak for at hun kunne være 100% sikker, og lille knøttet lå og krysset beina foran, samt hadde knærne under haka, så det vistes ikke skikkelig foran. Bakfra så det helt klart ut som en jente Så vi har nå vært og handlet litt småting vi da. Kjøpte 6 ganske nøytrale omslagsbodyer med lange ermer, og en kjøredress. Alt kan brukes av gutt også hvis det skulle komme gutt. Så har mannen bestemt seg for at vi skal ha Emmaljunga City Cross hvis vi går for 4hjuling. Så da blir det nok den! Vi må bare få flyttet til Vestby først, sånn at vi kan ta turen til Svinesund og kjøpe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå