Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Haha. Passe selvopptatt jeg da:

Kykkelikokos 312

jente 79 92

Glow 75

Eeyore 71

~Mocca~ 23

Ballerina 16

imli 12

Leiababe 6

Caro 6

~Belle~ 5

Bare Bea 5

Opa 4

Catgirl 4

Pasha 4

naley 4

minnimy 4

Susiepia 2

Majabeth 2

Skya 1

messy 1

~Capricorn~ 1

pondusa 1

GlamCat 1

Annabella 1

Dult 1

jento 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier det ikke være sånn at vi helst er litt selvopptatte?? ;) Men hvordan finner du ut av slikt da?? :klø:

Du går inn på kategorien hvor dagboken/tråden ligger og trykker på det tallet (antall innlegg i tråden) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet inn et nytt bud fra den andre budgiveren på 1,975 000. Vi må tenke på hva vi skal gjøre, og legge inn bud i morgen tidlig. Megleren gikk visst hjem for dagen kl 16:30. Mannen ville helst stoppe på 1.950 000kr (han sa det da vi la inn budet).. så jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Du går inn på kategorien hvor dagboken/tråden ligger og trykker på det tallet (antall innlegg i tråden) :)

:fnise: Jeg var visst ikke noe bedre selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. plass :juhu: :juhu: :juhu:

Og må vel nesten la deg være på første plass i din egen dagbok... :sjenert::fnise:

Hva har dere bestemt dere for i dag da? Blir det et nytt bud. Skjønner godt dere er skeptiske... Er litt lett å la seg rive med i slike budrunder... :sjenert:

Ha en fin dag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumminger som begynner å by så sent :slåss:

Men det kommer sikkert flere hus i området ;) Når vi holdt på å se, kom det et nytt ca hver uke.

Kos dere masse på UL idag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så spennende med budrunder! Da vi kjøpte ble vi rådet av alle å ikke gi mer enn man selv hadde tenkt i begynnelsen. Spesielt hvis det er over takst(jeg har ikke fått med meg taksten jeg da..) Husk at det bare kommer mer og mer ut på markedet nå, så det gjelder å ha is i magen. men hvis dere virkelig har lyst på den er det jo bare å slå til ..

Hurra for UL i dag!! Kan man se kjønn allerede? Spent på rapport når du kommer hjem.

Stor klem fra fru Bea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan gikk det på UL i dag??? *spent*

Og duuu, nå er vi blitt naboer her inne igjen...nesten i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2. plass :juhu: :juhu: :juhu:

Og må vel nesten la deg være på første plass i din egen dagbok... :sjenert::fnise:

Hva har dere bestemt dere for i dag da? Blir det et nytt bud. Skjønner godt dere er skeptiske... Er litt lett å la seg rive med i slike budrunder... :sjenert:

Ha en fin dag

:klemmer:

Hehe. Man kan vel si at det i hvert fall er en veldig god 2.plass med tanke på at det er jeg som har førsteplassen, ja ;)

Vi har bydd mer i dag ja :) Men vi har i grunn ikke blitt revet med i heletatt, vi har et veldig nøkternt syn på det hele, og hadde allerede satt oss en topp-pris på forhånd :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumminger som begynner å by så sent :slåss:

Men det kommer sikkert flere hus i området ;) Når vi holdt på å se, kom det et nytt ca hver uke.

Kos dere masse på UL idag :klem:

Ja, kjempedumminger :slåss:

Det var dette huset vi VILLE ha da. Vi har sett på flere, og dette er det vi ønsket oss. Særlig med tanke på at det virker som det kommer mindre ut p markedet nå enn det gjorde litt tidligere i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, akkurat nå ligger du kanskje å ser på det lille nurket deres!! :rødme:

Vel hjemme igjen. Lille babyen så frisk og fin ut, og termindatoen ble ikke flyttet. 21. mars mente jordmoren (og legen tidligere), så jeg flytter ikke terminen min selv om jeg selv mente 20. mars. En dag fra eller til spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende med budrunder! Da vi kjøpte ble vi rådet av alle å ikke gi mer enn man selv hadde tenkt i begynnelsen. Spesielt hvis det er over takst(jeg har ikke fått med meg taksten jeg da..) Husk at det bare kommer mer og mer ut på markedet nå, så det gjelder å ha is i magen. men hvis dere virkelig har lyst på den er det jo bare å slå til ..

Hurra for UL i dag!! Kan man se kjønn allerede? Spent på rapport når du kommer hjem.

Stor klem fra fru Bea :klem:

Fikk se kjønn, ja ;) Men jordmoren var bare 99% sikker, så hun frarådet oss til å løpe ut og kjøpe kjoler og rosa klær. Hun sa at hun måtte kunne se det både fra foran og bak for at hun kunne være 100% sikker, og lille knøttet lå og krysset beina foran, samt hadde knærne under haka, så det vistes ikke skikkelig foran. Bakfra så det helt klart ut som en jente ;) Så vi har nå vært og handlet litt småting vi da.

Kjøpte 6 ganske nøytrale omslagsbodyer med lange ermer, og en kjøredress. Alt kan brukes av gutt også hvis det skulle komme gutt. Så har mannen bestemt seg for at vi skal ha Emmaljunga City Cross hvis vi går for 4hjuling. Så da blir det nok den! Vi må bare få flyttet til Vestby først, sånn at vi kan ta turen til Svinesund og kjøpe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...