Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Turboen har røket. Trolig har problemet vært der delvis siden vi kjøpte den, men bruktbilselgeren nekter for alt. Nå er bilen på vei til Hønefoss, for selgeren mente at det ble billigere på verksted der. Håper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt sliten pga alt rotet. Og snuppa klorer og kniper så fælt, så jeg kjenner jeg begynner å få litt tynnslitt tolmodighet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Kykkelikokos!

Er forsåvidt enig i det med vippestol. Det ER lett å bruke den for mye. Men samtidig er den veldig kjekk når jeg f.eks. skal lage middag, og hun ikke vil ligge alene i babygymen på stua. Så den har sine bra sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med bilen!!!!!!!!!!

Sikkert fornuftig det du sier om vippestol :jepp:

Håper det går bra ellers og at du får slappet litt av på ferie.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kommet vel frem til de stolte besteforeldre. Live sovnet før vi reiste til toget, og sov til og med når vi gikk av igjen. Eneste gangen hun var våken var når hun fikk et måltid med pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å bare reise fra alt styret da ;)

Jeg har vært på shopping med Toblerone og brukt litt for mye penger... Røyk på en Quickutztang da ja :sjenert: Ble den med metro-alfabet, og jeg gleder meg til å bruke den :-D

Kos dere på ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh *misunnelig* Skal se om jeg får kjøpt meg noe scrappeting i Bergen nå. Har så smått fått scrappet litt om kveldene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag var Live 3,5mnd. Da rullet hun fra mage til rygg for første gang (bevisst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tirsdag var Live 3,5mnd. Da rullet hun fra mage til rygg for første gang (bevisst).

:juhu: for flinke Live :) Synes det var tidlig da, men noen er jo tidligere ute enn andre :sjenert:

Ser du scrapper... tenkte jeg skulle prøve meg på sånn babyalbum til lille H., lage selv i stedefor de man kjøper med tekst inni. Blir liksom mer personlig på en måte, men er ikke så flink på sånt jeg :rødme: Ja-ja, får prøve så får det bare bli som det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tidlig altså? Synes det virker som om det er så mange i barselsklubben min på NybaktMamma som ruller både ene og andre veien, jeg :fnise:

Jepp, scrapper både kort og album. Et hett tips fra meg hvis du skal begynne å lage album og ikke er helt sikker på hvordan det kommer til å gå i starten: Kjøp scrappealbum med sånne blanke lommer som du putter 12tommers mønsterark eller kartongsider i. Da gjør det ingenting om du gjør noe feil eller det ikke blir noe bra, for da kan du bare bytte ut siden i stedet for at hele albumet er "ødelagt" :)

Eksempler:

Album

Kartong

Mønsterark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så tidlig likevel, bare jeg som husker dårlig *ammetåke* :sjenert:

Ei av våre er født 11.mars og rulla fra rygg til mage 4.juli og andre vei en mnd. etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Da er vi vel hjemme igjen fra Vestlandet. Tok natt-toget onsdags kveld, og gikk av i Hønefoss. Var en tur oppe hos svigers, og så reiste vi hjem om ettermiddagen med bilen som var hentet på verksted.

Ellers har vi vært på Ski storsenter og handlet litt på røykskadesalg. Fikk madrass og sprinkelsengbeskytter til halv pris. Nå står sengen klar, men den står foreløpig inne på snuppas soverom, og må nok flyttes inn på vårt i starten. Men siden det er en idiotisk seng-anretning i veggen + hyller og skuffer og faenskap, så er det ikke plass til sprinkelsengen der enda. Må få fjernet senge-anretningen først. Blir nok stas med større seng.

I dag har vi vært en tur til Sverige. Handlet litt kjøtt og noe juice + coco pops til mannen (han eeelsker coco pops, og er skikkelig irritert for at de har sluttet å selge det i Norge). Snuppa sov stort sett hele veien både fra og til, og oppførte seg ellers eksemplarisk.

Fikk tredd på henne dåspkjolen igjen i dag, slik at vi har fått tatt nye bilder som vi forhåpentligvis kan bruke som takkekort. I dåpen ble det ikke tatt noen brukendes bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* 26 bilder, og 99% er ubrukelige ved første øyenkast i hvert fall. Det er ikke så lett å få tatt bra bilder av en liten baby som konstant har hendene i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...