Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Emera
Skrevet

Dansk påleggssjokolade.

Smør, salt og pepper.

Hvitost og oregano.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peanøttsmør!

Brunost og jordbærsyltetøy er også godt (altså sammen).

Skrevet

Smør, (maldon)salt og nymalt pepper...mmmmm

Skrevet

Honning! Men det kan bli litt grisete.

Aller best er peanøttsmør med bringebærsyltetøy! (Evt. jordbærsyltetøy eller eplegelé.) Det er godt på brød som ikke er rista også, men helt fantastisk på rista!

Av de litt sunnere alternativene er norvegia bra så lenge den ikke smelter sånn. Og brunost, gjerne med litt sukker på. Da er det kanskje ikke så sunt lenger, men. Hihi.

Skrevet
løvtynn pepperskinke eller kalkunskinke er kjempegodt på :)

Ja, pepperskinke er sinnssykt godt! Gjerne med en litt krydret smøreost under... Mmm!

Skrevet

Honning er utrolig godt på!

Og også faktisk skivet banan... med tynt lag smør under.

Ellers synes nå jeg det er godt sammen med både kokt skinke og spekeskinke også. Men igjen da helst med litt smør.

Gjest Fliss
Skrevet

Leverpostei og majones er godt på ristet brød :)

Skrevet

Geitost med blåbærsyltetøy på eller peanøttsmør med banan.

Gjest Gjest
Skrevet

Lett-smør, lett-hvitost, lett-mysost, kyllingpålegg, skinkeost og gressløkost (tube), agurk- og tomatskiver på pålegget og varmrøkt myk, benfri makrell fra en faktisk fersk ferskvaredisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...