Gjest Emera Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Dansk påleggssjokolade. Smør, salt og pepper. Hvitost og oregano.
Drua Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Peanøttsmør! Brunost og jordbærsyltetøy er også godt (altså sammen).
Pemille Skrevet 15. juli 2007 #24 Skrevet 15. juli 2007 Honning! Men det kan bli litt grisete. Aller best er peanøttsmør med bringebærsyltetøy! (Evt. jordbærsyltetøy eller eplegelé.) Det er godt på brød som ikke er rista også, men helt fantastisk på rista! Av de litt sunnere alternativene er norvegia bra så lenge den ikke smelter sånn. Og brunost, gjerne med litt sukker på. Da er det kanskje ikke så sunt lenger, men. Hihi.
Miel Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 løvtynn pepperskinke eller kalkunskinke er kjempegodt på Ja, pepperskinke er sinnssykt godt! Gjerne med en litt krydret smøreost under... Mmm!
MellonCollie Skrevet 17. juli 2007 #30 Skrevet 17. juli 2007 Honning er utrolig godt på! Og også faktisk skivet banan... med tynt lag smør under. Ellers synes nå jeg det er godt sammen med både kokt skinke og spekeskinke også. Men igjen da helst med litt smør.
Gjest Fliss Skrevet 19. juli 2007 #33 Skrevet 19. juli 2007 Leverpostei og majones er godt på ristet brød
kvick Skrevet 19. juli 2007 #34 Skrevet 19. juli 2007 Geitost med blåbærsyltetøy på eller peanøttsmør med banan.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #35 Skrevet 19. juli 2007 Lett-smør, lett-hvitost, lett-mysost, kyllingpålegg, skinkeost og gressløkost (tube), agurk- og tomatskiver på pålegget og varmrøkt myk, benfri makrell fra en faktisk fersk ferskvaredisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå