Gå til innhold

Hurtig Slanking.


dragonfly

Anbefalte innlegg

Jeg skal til syden om tre uker med noen venninner som har kropper som jeg bare kan drømme om. :sur: Jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uken og spiser 1 portion middag og alle andre måltider har jeg erstattet med proteinpulver. :kokk:

Jeg forventer ikke å se ut som venninnene mine( :tristbla: ) jeg vil bare stramme opp litt. Noen som vet om noe hurtige slaketips?

Eller om opplegget jeg har vil vise resultater? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Angelica_*

Hei! :)

Du kommer nok til å gå ned ja. 3? proteinshaker + en middag er ikke mange kalorier. Spørs hva middagen består av da, men totalt blir det vel rundt 1000?

Mange vil ikke anbefale å spise så lite som det du gjør pga at det senker forbrenningen, og at du dermed vil legge på deg med en gang etterpå. Men jeg tror ikke det er så ille. Jeg gikk ned 7 kg. ved å spise ganske lite alle dager utenom 1 dag i uka. Da spiste jeg hva jeg ville. Jeg la ikke på meg etterpå ennå jeg spiste ganske bra. Det er ganske overdrevet det at du senker forbrenningen så mye. Dessuten ved at du får i deg mye protein mister du mindre muskler. Ev. kan du prøve å ta CLA også.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ANANAS_*

Ta ananaskuren i helgene. Du spiser bare ananas i to dager og drikker minst 2 liter vann. 1 ananas per dag. Da går du ned 2 kilo. Ananas er slankende og smaker veldig godt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg klarer nok ikke bare leve på det. Skeier ut sånn en dag i uken... :sjenert:

Om jeg legger på meg igjen når jeg kommer hjem gjør ikke noe for da går jeg inn for en litt lengre og sunnere slanking med god mat og masse trening. Jeg vil bare være litt mindre i syden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...