Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hvordan hadde dere reagert hvis noen menn dere kjenner kun var ute etter pengene til damene? En som ville bli oppvartet med fine middager, et allright sted å bo og gitt dem fine gullkjeder? Gjerne litt eldre damer som ikke hadde noen andre kvaliteter enn penger.
Gjest Pet Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har opplevd å ha et forhold til en som ikke eide nåla i veggen, men stort sett levde på meg. Jeg var ikke den første han hadde levd på heller. Krasjet bilen min uten å betale for det også. Nei, har ikke mye respekt for den typen slabbedasker.
Gjest StockDama Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 like lite respekt for de kvinnelige slabbedaskene
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Gjerne litt eldre damer som ikke hadde noen andre kvaliteter enn penger.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Trykket litt for raskt over her. Men, finnes det virkelig folk som ikke har NOEN andre kvaliteter enn penger?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Om begge var klar over at slik var situasjonen, så hvorfor ikke?
Wonders Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Han hadde ikke sjokkert meg så mye, finnes nok av disse snylterne, på en større skala. Men at hun gikk med på det, sier meg nok om moralen! ...eller manglen på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå