Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt å overraske mannen med en langhelg (4 dager) til Dubai i slutten av oktober. Noen som har vært der på den tida? Hvordan er været da? Kjempefint hvis det er noen som har et rimelig men greit hotell å annbefale... Ønsker hotell i byen,men fint hvis de tilbyr buss til stranda.

Hva må man absolutt få med seg? Og hvor mye tror dere vi trenger i lommepenger??? Dette blir ikke en shoppingtur, men "litt" shopping regner jeg jo med... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aloha
Skrevet

I slutten av november er det veldig fint vær i Dubai, helt perfekt! Har selv vært der i begynnelsen av november, da lå temperaturen på 30-33 grader ca, godt og varmt med masse sol.

Dere må få med dere jeepsafari i ørkenen, samt reise ut tiln Jumeirah Beach og beskue Burj al Arab eller "seilet" som hotellet også blir kalt. Utforsk de gigantiske shoppingsentrene. Besøk gull- og kryddersoukene om dere vil handle med noe derfra.

Anbefaler absolutt å reise dit på den tiden :)

Gjest Aloha
Skrevet

Mente selvsagt at været er bra i slutten av oktober. :)

Skrevet

Hvordan er det der rundt juletider?

Gjest Aloha
Skrevet

Fortsatt godt og varmt, så vidt jeg vet. Tror aldri temperaturen er lavere gjennomsnittlig enn 25 grader, bare man holder seg unna sommeren som er glohet, er det veldig deilig der.

Gjest Gjest_X-up_*
Skrevet

Aloha-hvilket hotell var du på?

Gjest Aloha
Skrevet

Bodde på et Sheraton hotell, så det er muligens litt dyrere enn du hadde tenkt deg? Men det var veldig fint :)

Gjest Gjest_X-up_*
Skrevet

Hadde tenkt meg et rimelig hotell ja:) Tidligere erfaringer har vist at vi nesten bare bruker hotellet om natta for å sove... Tenkte å spare litt på hotellet og heller bruke pengene på andre ting... shopping f.eks ;)

Skrevet

Hei

Når det gjelder været kan du sjekke værstatistikk på http://www.weatherbase.com . Jeg var i Dubai i mars for noen år siden og her er mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/dubai.htm . Med konstant bygging så har nok byen endret seg mye men kanskje du kan få et inntrykk av hva du kan forvente deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...