Frk Johansen Skrevet 17. juli 2007 #21 Skrevet 17. juli 2007 Og hva med moussen?? Bruker du ferdig blanding og hvor mye??
Gjest piaf Skrevet 17. juli 2007 #22 Skrevet 17. juli 2007 Og hva med moussen?? Bruker du ferdig blanding og hvor mye?? Igjen: jeg har som sagt ingen presis oppskrift å gi her - jeg prøver meg fram, og har foreløpig ikke funnet en løsning jeg er helt fornøyd med. Ferdigblanding (som i pose) bruker jeg imidlertid ikke, hverken her eller ellers. Men det kan godt hende det fungerer. Ellers kan man velge en sjokolademousseoppskrift man liker, men det er en fordel å ha gelatin i for at den skal holde formen. Som feks i denne oppskriften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå