Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hva med moussen?? Bruker du ferdig blanding og hvor mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva med moussen?? Bruker du ferdig blanding og hvor mye??

Igjen: jeg har som sagt ingen presis oppskrift å gi her - jeg prøver meg fram, og har foreløpig ikke funnet en løsning jeg er helt fornøyd med.

Ferdigblanding (som i pose) bruker jeg imidlertid ikke, hverken her eller ellers. Men det kan godt hende det fungerer.

Ellers kan man velge en sjokolademousseoppskrift man liker, men det er en fordel å ha gelatin i for at den skal holde formen. Som feks i denne oppskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...