Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du anbefale en campingplass ved Fagernes? Vi tenkte på hytter.

Ringer å bestiller når vi kjører fra Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan du anbefale en campingplass ved Fagernes? Vi tenkte på hytter.

Ringer å bestiller når vi kjører fra Oslo.

Det finnes vel bare en campingplass på fagernes....? :klø: og den heter noe så genialt som Fagernes Camping,så vidt jeg minnes. :forvirret: ER hytter og full pakke der. Hvis du vil ha i utkanten,så er det antagelig en camping på Leira-og en annen i Aurdal. Innbiller meg at alle har helt enkle navn. Aurdal camping, Leira camping osv.

• Liker 1
Skrevet
Det finnes vel bare en campingplass på fagernes....? :klø: og den heter noe så genialt som Fagernes Camping,så vidt jeg minnes. :forvirret: ER hytter og full pakke der. Hvis du vil ha i utkanten,så er det antagelig en camping på Leira-og en annen i Aurdal. Innbiller meg at alle har helt enkle navn. Aurdal camping, Leira camping osv.

Har funnet Fagernes camping og Strand camping i Fagernes. Leira camping, Strandheim camping og Strandfjord på Leira. Og så Sindre Svennes camping på Ulnes, 6,5 km nord for Fagernes.

Er det noen som har vært på noen av disse og kan anbefale eller advare mot?

Skrevet
Har funnet Fagernes camping og Strand camping i Fagernes.

Fagernes camping ligger like ved sentrum. Har ligget i campingvogn der for "mange herrens" år siden. Husker at det var fint å bade der, og en OK plass, den gang.

Strand camping ligger 3,5 km vest for Fagernes (i følge NAF-boka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...