Gå til innhold

Hengepupper - turnoff

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Ja, vet jeg er heldig, men har aldri hatt problemer med å dra damer ;)

Så jeg er nok litt bortskjemt.

Menn er forskjellig, akkurat som damer. Noen er kravstore, andre ikke, akkurat som dere. Noen damer og menn tar jo hva som helst (og da mener jeg ikke bare for sex). Andre igjen er kresne, og jeg er blant dem.

Har vi mindre rett til å sette krav eller komme med ønsker enn damer har?

Dere har jo så mange slags krav ;)

For meg er det viktig at dama ikke har hengepupper, sånn er det bare. For andre kan andre ting være viktige.

Det var ikke ordet kresen som falt først inn i mitt hodet når jeg leste innlegget ditt, mer en mann som tar hva som helst. ( og du må da kanskje regne med damer i litt forskjellig fasong) Innlegget ditt bærer ikke preg av å være gjennomtenkt. Hvorfor i all verden skal du fortelle dama den egentlige grunnen..?

Mennen som svarte overfor her, er mer den typen menn jeg kjenner til.

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Gjest mann30
Skrevet
Ang pupper så kan jeg som mann si at det spiller ingen rolle. (Mitt personlige synspunkt)

Har hatt damer med store og små og jeg må si at jeg var ikke noe mer eller mindre glad i dama om hun hadde ”store mugger” eller nesten ikke antydning til pupper. Det er vel selvtilliten det kommer an på. En dame jeg var sammen med hadde ikke noe problem med å forstå at jeg likte hennes små pupper. Mens en annen som også hadde små pupper, men større en førstnevnte hadde store problemer med å forstå at jeg likte hennes pupper og at jeg gjerne ville kose med dem så ofte jeg kunne.

Jeg har diskutert dette med gode kompiser og det var ingen av de som hadde noe særlig annet synspunkt en meg. Elsker man dama så elsker man puppene hennes, uavhengig av hva slags ”type” de er. Er man avhengig av at pupper skal se slik eller slik ut for å ha god sex, er det mye igjen å lære.

Caracal.

Politisk korrekt. :klappe: "stjerne i boka"

Men her snakker du om forhold, og det å elske.

Jeg snakker om tenning, og det å ha sex med en man velger stort sett av utseendemessige grunner.

Det er forskjell på det.

Når det gjelder pupper, så er det helt ok om de er små eller store, men altså ikke "heng og sleng".

Gjest mann30
Skrevet (endret)
Det var ikke ordet kresen som falt først inn i mitt hodet når jeg leste innlegget ditt, mer en mann som tar hva som helst. ( og du må da kanskje regne med damer i litt forskjellig fasong) Innlegget ditt bærer ikke preg av å være gjennomtenkt. Hvorfor i all verden skal du fortelle dama den egentlige grunnen..?

Mennen som svarte overfor her, er mer den typen menn jeg kjenner til.

Nei, dessverre, jeg tar ikke hva som helst.

Jeg er glad i sex, og det har jeg ingen problemer med å si, akkurat som mange av dere damer er det.

Likevel skal det noe til før jeg drar av gårde med ei dame.

Nå er jeg fullt på det rene med at damer kommer i alle fasonger, det er ikke det som er problemet.

Hvorfor skal en IKKE fortelle den egentlige grunnen? Spesielt når dama har pusha opp og fyllt i bhèn, da er det vel greit å høre at det ikke funker særlig bra hvis push-upen skal av????

Sitat endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Hei,mann.

Nå skal du høre her. Klart jeg skjønner at skuffelsen kan være stor, hvis du føler at puppestellet er fremstilt bedre enn det det er. Men i mine øyne,så er det ikke damene det er noe feil med. Det er regelrett dine forventninger det er noe feil med. Og det er dine forventninger som lager litt krøll for deg.

Kanskje du har glemt at du er en fyr som begynner å bli litt opp i årene og kanskje du ikke har fått med deg at hengepupper hos damer blir mer og mer normalt etterhvert som tiden går. Om du ønsker naturlige struttepupper,så vil du få et stort problem i fremtiden (så sant du da ikke får sjans på 17-åringer frem til du blir 66)

Det er absolutt ikke snakk om at damer lurer menn. De som har store pupper har som regel litt større heng. Det er bare slik naturen er. De med små pupper får mindre heng. Selv de med små pupper kan få skikkelige slaskepupper når de kommer opp i årene. Det er i grunn noe som de fleste er klar over, så derfor blir ikke folk flest så sjokkert som det du blir.

Du blir kanskje såpass sjokkert,fordi du bendt deg ung- også merker du kanskje ikke endringer som sniker seg sakte på over tid? Kanskje du mangler litt erfaring med hvordan virkeligheten contra dine egne forventninger til virkeligheten er?

Det eneste man kan gjøre er å godta dette som et faktum. Du får begynne å ta det som en slags selvfølge at de som har et gedigent puppestell, kanskje har hengepupper. Det er slik tyngdekraften faktisk fungerer. Og liker du ikke at det er slik,så får du kanskje bare speide etter damer som har silikon- også får du spørre de på forhånd.

Du lurer også på hvordan du skal forklare for ei dame (når det er for sent) at du ikke tenner på henne og at du mister lysten. Hvorfor ikke bare si det som det er?

At du er en mann som ikke helt har forstått at kroppen endrer seg desto eldre man blir. Og at dine selvskapte forventninger til damer svært sjeldent samsvarer med virkeligheten. At det er du som har et problem og ikke damene.

good luck :)

.

Gjest Blondie65
Skrevet
Neida vi skal ikke være uhøflige, det er bare første gang jeg hører noen formulerer seg på denne måten. I utgangspunktet tenker jeg at menn som klarer¨å få med seg ei dame på ONS er heldig, når han begynner å snakke om hengepupper og ikke tenning, høres dette ut som et tulleproblem for meg. Tvert i mot har jeg inntrykk av at menn ( i hverfall over 30) langt fra er så "kravstore" som vi jenter tror.

Jeg tipper Hr Trådstarter blir litt mindre kravstor med alderen også jeg.

Skrevet

Det var ikke ment å være ”politisk korrekt”, det er slik jeg føler det. Hvis du lever med høye krav og formeninger om hvordan ting skal se ut reflektert fra blader og filmer ligger det nok an til å bli skuffet ja. Selv oppnår jeg tenning av selve personen og ikke bare ”kjøttet” som syntes.. Men jeg ser nok etter damer etter helt andre parametere en deg og ons er ikke noe som er interessant for meg..

Caracal

Gjest Gjest
Skrevet

Det ts forteller om er omtrent som dette:

Jeg var på byn og møtte en kjekk, bredskuldret mann med dress.Jeg ble med han hjem og dressen kom etterhvert av. Det dressen skjulte var ikke fullt så brede skuldre, en dvask hårete mage, utrent kropp og liten kuk.

Vel, skuffelse var det jo.

Jeg kunne fortalt han at "du er så jævlig dvask og ekkel under dressen at jeg desverre ikke gidder dette." Det _kunne_ jeg ha gjort, men selvfølgelig gjorde jeg det ikke.

Nå satt jeg dette på spissen. Ja, magen var dvask, men so what, hår på magen, helt greit :ler: Litt smalere skuldre enn forventet og mindre kuk.....ja, ja. jeg er ikke ute etter en modell, en som er nærmest perfekt kroppslig.

Om du synes hengepupper, som er normalt på mange kvinner, er turn-off så tror jeg du må satse på noen kvinner/jenter som er i alder det jeg mistenker du er i hodet, ca 18.

stakkars den kvinnen som skal amme dine barn og som ikke ønsker silikon....

Skrevet

Hvis en av kvinnene du hadde sex med synes du var dårlig i sengen - mener du at hun da burde sagt det til deg etterpå, siden du jo hadde oppført deg som om dere kunne ha god sex og du ikke innfridde forventningene?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan si fra?

Du og skjønner at det ikke er en fin måte å si dette på.

Du har bare to valg;

1. Du sier nada. Du holder kjeft og "lider" stakkars deg, gjennom sex'en med ei jente du ikke tenner på.

2. Du sier rett ut; jeg tenner ikke på kroppen din. Sorry.

Jeg har ikke hengepupper selv, mest sannsynlig er jeg en av de jentene du syns har drømme-puppene.

MEN, hadde jeg møtt deg og av en eller annen grunn fått vite om disse tankene dine, så hadde det ikke blitt mye på deg ;)

Jeg klarer IKKE å tenne på menn som tenker så grunt som deg.

Hvordan skulle man noengang hatt det bra i et forhold med deg når man vet at du kun hadde tent på meg så lenge kroppen var status quo..

Nei, takke seg til menn med et litt større repetoar når det kommer til smak :)

Ps. Snu situasjonen helt rundt du, om en jente syns du er for liten, for kort, stygg kropp etc. Hvordan ville du hørt det når hun kler på seg etter å ha sett deg naken..?? ;)

Gjest mann30
Skrevet
Det ts forteller om er omtrent som dette:

Jeg var på byn og møtte en kjekk, bredskuldret mann med dress.Jeg ble med han hjem og dressen kom etterhvert av. Det dressen skjulte var ikke fullt så brede skuldre, en dvask hårete mage, utrent kropp og liten kuk.

Vel, skuffelse var det jo.

Jeg kunne fortalt han at "du er så jævlig dvask og ekkel under dressen at jeg desverre ikke gidder dette." Det _kunne_ jeg ha gjort, men selvfølgelig gjorde jeg det ikke.

Nå satt jeg dette på spissen. Ja, magen var dvask, men so what, hår på magen, helt greit :ler: Litt smalere skuldre enn forventet og mindre kuk.....ja, ja. jeg er ikke ute etter en modell, en som er nærmest perfekt kroppslig.

Om du synes hengepupper, som er normalt på mange kvinner, er turn-off så tror jeg du må satse på noen kvinner/jenter som er i alder det jeg mistenker du er i hodet, ca 18.

stakkars den kvinnen som skal amme dine barn og som ikke ønsker silikon....

Vel, eksen min er 35, og har flotte pupper. Det er vel henne som satte "standarden" i hodet mitt.

Og nei, hun har ikke silikon.

Gjest mann30
Skrevet
Hvordan si fra?

Du og skjønner at det ikke er en fin måte å si dette på.

Du har bare to valg;

1. Du sier nada. Du holder kjeft og "lider" stakkars deg, gjennom sex'en med ei jente du ikke tenner på.

2. Du sier rett ut; jeg tenner ikke på kroppen din. Sorry.

Jeg har ikke hengepupper selv, mest sannsynlig er jeg en av de jentene du syns har drømme-puppene.

MEN, hadde jeg møtt deg og av en eller annen grunn fått vite om disse tankene dine, så hadde det ikke blitt mye på deg ;)

Jeg klarer IKKE å tenne på menn som tenker så grunt som deg.

Hvordan skulle man noengang hatt det bra i et forhold med deg når man vet at du kun hadde tent på meg så lenge kroppen var status quo..

Nei, takke seg til menn med et litt større repetoar når det kommer til smak :)

Ps. Snu situasjonen helt rundt du, om en jente syns du er for liten, for kort, stygg kropp etc. Hvordan ville du hørt det når hun kler på seg etter å ha sett deg naken..?? ;)

Det er nok mange menn som er så grunne som meg, mange har preferanser når det gjelder kvinnekropp, og spesielt pupper.

Men det er få som sier noe om det, nettopp fordi det ikke er særlig populært.

Det kan derfor godt hende at du har tent på menn som tenker så grunt som meg, uten at du vet det. Sannsynligheten for det er STOR.

Gjest mann30
Skrevet
Jeg tipper Hr Trådstarter blir litt mindre kravstor med alderen også jeg.

For det har du blitt?

Skrevet (endret)
Vel, eksen min er 35, og har flotte pupper. Det er vel henne som satte "standarden" i hodet mitt.

Og nei, hun har ikke silikon.

ja,ja...da er vi nok en gang over til dette med forventninger. Tror du må endre deg der. Ellers så må du ta til takke med mange skuffelser.

Personlig er jeg langt under 35, men er realist og vet hva jeg kanskje har å forholde meg til når jeg blir eldre. Desverre... :sur: Så det er faktisk så vidt jeg tror deg, når jeg hører at en svært,svært kresen mann faktisk vet om en 35-åring med pupper på høyde med en tenåring...dog alikevel. all applaus for den :klappe:

På tide å se etter en ny standard,kanskje? Om jeg er vant med eksempelvis en kjempekuk og at brystkassen ikke er full av hår,så forventer jeg faktisk ikke at resten av den mannlige befolkning skal se ut som min Ex.

Klart det er skuffende at det ikke er slik at andre ikke er som den som satte "standarden". Spesielt hvis det skjuler seg en stor hårete varulv og en rygg full av kviser bak de flotte klærne. Men virkeligheten må før eller siden komme og slå en i hodet.

Endret av nettvenninnen
Skrevet
Hvorfor skal en IKKE fortelle den egentlige grunnen? Spesielt når dama har pusha opp og fyllt i bhèn, da er det vel greit å høre at det ikke funker særlig bra hvis push-upen skal av????

Nei, sånt sier man bare ikke. Det kan skape komplekser for resten av livet. Av og til trenger man ikke være helt ærlig.

Gjest Blondie65
Skrevet
For det har du blitt?

Jeg har ALDRI gått utelukkende etter utseende i mine valg når det gjelder partnere, og jeg er heller ikke spesielt interessert i ONS. Jeg vil heller si at jeg er blitt MER kravstor med årene.

Men jeg har enda til gode å miste lysten fordi mannen hadde mer eller mindre hår enn forventet, anderledes størrelse enn jeg trodde, etc.

Skrevet
Nei, sånt sier man bare ikke. Det kan skape komplekser for resten av livet. Av og til trenger man ikke være helt ærlig.

enig med den. Dessuten så tror jeg at damer som bruker push-up, bruker dette fordi de HAR komplekser fra før av.

Gjest Gjest
Skrevet
enig med den. Dessuten så tror jeg at damer som bruker push-up, bruker dette fordi de HAR komplekser fra før av.

Fordi??

Jeg bruker push-up selv fra tid til annen, fordi i det antrekket jeg har på meg passer det bedre!

Rett og slett fordi det blir pent i den og den overdelen.

Og jeg har ikke komplekser for puppene mine overhodet..

Man kan lett sammenligne det med sko egentlig.

Noen ganger vil man gå med lave..andre med skyhøye stiletter.

Hvert til sitt bruk og det der ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Nøyaktig hva er det som defineres som "hengepupper" da?

Noen som har link som viser hvordan hengepuper ser ut?

Hvor går grensen for hengepupper annet enn den kjedelig "blyant under puppene"-liknelsen? Har noen heller bilder som viser det?

Gjest mann30
Skrevet
Jeg har ALDRI gått utelukkende etter utseende i mine valg når det gjelder partnere, og jeg er heller ikke spesielt interessert i ONS. Jeg vil heller si at jeg er blitt MER kravstor med årene.

Men jeg har enda til gode å miste lysten fordi mannen hadde mer eller mindre hår enn forventet, anderledes størrelse enn jeg trodde, etc.

Ja, sånn er du.

Og jeg er sånn at jeg har problemer med hengepupper.

Dessuten er jeg ikke i et fast forhold, men har ONS av og til.

Altså, vi er forskjellige. Men er du et bedre menneske fordi du ikke mister lysten hvis en mann ikke er som forventet?

Eller er du bare annerledes enn meg?

Og til dere alle, som synes at det å ha problemer med tenningen pga hengepupper er forkastelig....hva mister dere tenningen av? Og er det "bedre" enn å miste lysten pga hengepupper???

I så fall, hvorfor?

Gjest mann30
Skrevet
Fordi??

Jeg bruker push-up selv fra tid til annen, fordi i det antrekket jeg har på meg passer det bedre!

Rett og slett fordi det blir pent i den og den overdelen.

Og jeg har ikke komplekser for puppene mine overhodet..

Man kan lett sammenligne det med sko egentlig.

Noen ganger vil man gå med lave..andre med skyhøye stiletter.

Hvert til sitt bruk og det der ;)

:hoho::hoho:

Ja ja, hvem tror du at du lurer her?

Du vet at pupper er et sterkt seksuelt signal? Viser du kløfta, og den i tillegg er forstørret, så tviler jeg på at det er for at det passer bedre til antrekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...