Gjest mann30 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er?
Daria Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Prøv å sett deg i hennes sted -hvordan ville du foretrukket at hun formidlet at hun ikke hadde lyst på sex likevel, fordi penisen din er mye mindre enn hun trodde?
Gjest Pax Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Grunnen til at vi går med bh er for å forebygge hengepupper, skjønneru. Og, når vi først har fått det (alle kvinner får hengepupper før eller senere) forebygger bh mot enda mer henging. Dessuten er det ubehagelig å gå uten bh, det kan faktisk være vondt. Og kvinner med store pupper kan få nakke og ryggproblemer ved å gå uten bh. Det er ikke lureri, det er forbyggende både mot hengepupper og helseplager. Du skriver at du er 30 år gammel. Da er det nok bare å innse at jo eldre du blir, jo mer hengepupper vil det bli. I alle fall om du foretrekker kvinner på +/- din egen alder. Hva tror du mennene sa da korsettet var vanlig undertøy? Eller på 50-tallet da alle gikk med shapewear? Tro du meg, push up bh er ingenting i forhold. Endret 14. juli 2007 av Pax
Gjest Mirina Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Men ærlig talt, velger ikke du klær som får deg til å se best mulig ut? Jeg synes overhodet ikke synd på deg. Hvis det virkelig er så fryktelig med hengepupper får du gå etter de yngste jentene da, sjansene er vel mindre for hengepupper blandt dem.
Gjest Pet Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Grunnen til at vi går med bh er for å forebygge hengepupper, skjønneru. Å? :klø: Men det er da mange unge kvinner som har hengepupper og går med bh? Jeg tror ikke bh-bruk forebygger hengepupper i særlig grad. Det er ihvertfall ikke grunnen til at jeg bruker bh, jeg bruker det fordi "alle andre gjør det", og det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å ta den av. Jeg er over 40 og har ikke hengepupper.
Gjest Pax Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Å? :klø: Men det er da mange unge kvinner som har hengepupper og går med bh? Jeg tror ikke bh-bruk forebygger hengepupper i særlig grad. Det er ihvertfall ikke grunnen til at jeg bruker bh, jeg bruker det fordi "alle andre gjør det", og det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å ta den av. Jeg er over 40 og har ikke hengepupper. Det virker forebyggende mot hengepupper å gå med bh enten man har hengepupper fra før eller ikke. Størrelse på puppene og gener spiller også inn, noen er seff mer utsatt enn andre. Pupper er som regel tunge, og hunden blir strukket hvis man ikke går med bh, noe som ødelegger den naturlige elastisiteten. Fordelen med små pupper er jo at man ikke blir like utsatt for hengepupper i like stor grad som de med store pupper. Jeg har fine pupper til tross for at de er store, tror jeg hadde fått hengepupper for lenge siden om jeg hadde gått uten bh hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Jo større pupper, desto mer sleng og heng. Men det er ikek alle kvinner som får hengepupper, noen har faste pupper livet gjennom. Hvertfall de som ennå ikke har fått barn. Hva er best for menn: kvinner med mindre og faste pupper eller kvinner med store og slaskete pupper?
Gjest Pax Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Hva er best for menn: kvinner med mindre og faste pupper eller kvinner med store og slaskete pupper? Jeg vil anta at alle menn ikke liker det samme.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Ja la oss se. Nå skal vi se om de mennene som rasende irriterte seg over at kvinner klagde på stellet til menn - kommer inn her og skriver til kvinnens forsvar det motsatte av hva trådstarter skriver. Som jeg sa i den tråden og, det er merkelig hvor greit det er at menn klager over alt på kvinnekroppen, men så fort vi gjør det samme med det dyrbare mellom menns ben, da er vi jo fanden selv.
Gjest mann30 Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Grunnen til at vi går med bh er for å forebygge hengepupper, skjønneru. Og, når vi først har fått det (alle kvinner får hengepupper før eller senere) forebygger bh mot enda mer henging. Dessuten er det ubehagelig å gå uten bh, det kan faktisk være vondt. Og kvinner med store pupper kan få nakke og ryggproblemer ved å gå uten bh. Det er ikke lureri, det er forbyggende både mot hengepupper og helseplager. Du skriver at du er 30 år gammel. Da er det nok bare å innse at jo eldre du blir, jo mer hengepupper vil det bli. I alle fall om du foretrekker kvinner på +/- din egen alder. Hva tror du mennene sa da korsettet var vanlig undertøy? Eller på 50-tallet da alle gikk med shapewear? Tro du meg, push up bh er ingenting i forhold. Ja ja, jeg vet da at bh er nødvendig. Men push-up med silikon, gel, olje eller hva det nå er alt sammen, det er det som jeg anser for lureri. Motsier du meg i det?
lulle Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er? hohoho du får slutte å ha ONS... Eller du kan spørre før du tar med dama hjem.... bare si "By the way, eg tenne ikke på hengepupper, koss e dine..?" Endret 14. juli 2007 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Ja ja, jeg vet da at bh er nødvendig. Men push-up med silikon, gel, olje eller hva det nå er alt sammen, det er det som jeg anser for lureri. Motsier du meg i det? Så du sitter der og proklamerer at du IKKE vil at kvinner skal ta vare på seg selv, kle seg bra etc.? Veldig interessant med tanke på at ALLE menn vil ha dette av kvinner, og stort sett klager over at jentene nemlig ikke legger nok tid i det å se bra ut. Så du sier altså at man IKKE skal gjøre disse tingene, la oss si heller ikke gå med høye hæler, fordi det vil jo være å lure menn på høyden. Istedet skal alle gå a naturell, og dere kan heller sitte og se på 80 % av alle kvinner og klage over alle hengepuppene. Motsier du dette?
Gjest Pax Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Ja ja, jeg vet da at bh er nødvendig. Men push-up med silikon, gel, olje eller hva det nå er alt sammen, det er det som jeg anser for lureri. Motsier du meg i det? Kvinner som bruker det du nevner, har ofte små pupper. Mange har komplekser for det. Brystforstørring er ikke et alternativ for alle, dessuten er det dyrt og det kan bli komplikasjoner. Mange føler seg mer vel med bh-innlegg i stedet. Disse kvinnene gjør det hovedsakelig for sitt eget velvære, ikke for å "lure" menn.
Gjest Pax Skrevet 14. juli 2007 #16 Skrevet 14. juli 2007 (endret) hohoho du får slutte å ha ONS... Eller du kan spørre før du tar med dama hjem.... bare si "By the way, eg tenne ikke på hengepupper, koss e dine..?" Håper det du har mellom beina er større enn det du har i hodet, eller blir det dobbel skuffelse for dama Det er en ærlig sak å ikke tenne på hengepupper. Man kan ikke tvinges til å tenne på noe man ikke tenner på. TS har ikke vært uhøflig i denne tråden så la oss ikke begynne vi heller. Sitat endret. Trille (mod) Endret 14. juli 2007 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 Kvinner som bruker det du nevner, har ofte små pupper. Mange har komplekser for det. Brystforstørring er ikke et alternativ for alle, dessuten er det dyrt og det kan bli komplikasjoner. Mange føler seg mer vel med bh-innlegg i stedet. Disse kvinnene gjør det hovedsakelig for sitt eget velvære, ikke for å "lure" menn. Nope. Ikke alltid små. Som meg selv og noen venninner, så er tilfellet at de ikke er så små..men de henger litt ja. Med push-up, får man et helt annet løft enn med en bh uten. De trenger ikke å bli såå mye større av slike bh'er, det kommer jo an på fyllet. Herregud for en håpløs problemstilling (fra trådstarters side altså), skal man skylde på menn for å være svindlere om de farger vekk det grå fra håret og da eller?? Menn har søren meg ikke grenser for hvor de mener jenter gjør galt.
lulle Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Det er en ærlig sak å ikke tenne på hengepupper. Man kan ikke tvinges til å tenne på noe man ikke tenner på. TS har ikke vært uhøflig i denne tråden så la oss ikke begynne vi heller. Neida vi skal ikke være uhøflige, det er bare første gang jeg hører noen formulerer seg på denne måten. I utgangspunktet tenker jeg at menn som klarer¨å få med seg ei dame på ONS er heldig, når han begynner å snakke om hengepupper og ikke tenning, høres dette ut som et tulleproblem for meg. Tvert i mot har jeg inntrykk av at menn ( i hverfall over 30) langt fra er så "kravstore" som vi jenter tror.
Caracal Skrevet 14. juli 2007 #19 Skrevet 14. juli 2007 Ang pupper så kan jeg som mann si at det spiller ingen rolle. (Mitt personlige synspunkt) Har hatt damer med store og små og jeg må si at jeg var ikke noe mer eller mindre glad i dama om hun hadde ”store mugger” eller nesten ikke antydning til pupper. Det er vel selvtilliten det kommer an på. En dame jeg var sammen med hadde ikke noe problem med å forstå at jeg likte hennes små pupper. Mens en annen som også hadde små pupper, men større en førstnevnte hadde store problemer med å forstå at jeg likte hennes pupper og at jeg gjerne ville kose med dem så ofte jeg kunne. Jeg har diskutert dette med gode kompiser og det var ingen av de som hadde noe særlig annet synspunkt en meg. Elsker man dama så elsker man puppene hennes, uavhengig av hva slags ”type” de er. Er man avhengig av at pupper skal se slik eller slik ut for å ha god sex, er det mye igjen å lære. Caracal.
Gjest mann30 Skrevet 14. juli 2007 #20 Skrevet 14. juli 2007 Neida vi skal ikke være uhøflige, det er bare første gang jeg hører noen formulerer seg på denne måten. I utgangspunktet tenker jeg at menn som klarer¨å få med seg ei dame på ONS er heldig, når han begynner å snakke om hengepupper og ikke tenning, høres dette ut som et tulleproblem for meg. Tvert i mot har jeg inntrykk av at menn ( i hverfall over 30) langt fra er så "kravstore" som vi jenter tror. Ja, vet jeg er heldig, men har aldri hatt problemer med å dra damer Så jeg er nok litt bortskjemt. Menn er forskjellig, akkurat som damer. Noen er kravstore, andre ikke, akkurat som dere. Noen damer og menn tar jo hva som helst (og da mener jeg ikke bare for sex). Andre igjen er kresne, og jeg er blant dem. Har vi mindre rett til å sette krav eller komme med ønsker enn damer har? Dere har jo så mange slags krav For meg er det viktig at dama ikke har hengepupper, sånn er det bare. For andre kan andre ting være viktige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå