Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har klusset noe innmari med p-ringen, og har vært skikkelig dum..... Uansett, saken er: Jeg begynne på p-ringen selv om jeg ikke er seksuelt aktiv, men pga. at jeg sliter litt med kviser, og har positiv erfaring med p-ringen i fra tidligere. Satt ringen inn uten at jeg hadde fått mensen (den var borte i 2 mnd, så jeg kunne ikke vente i evigheter. Graviditet er utelukket). Det gikk en stund, og jeg mistet almanakken min og husket ikke når jeg hadde satt den inn. Tok den ut for noen dager siden, og det kan gjerne hende at den har sittet lenger enn tre uker. Kanskje fire, jeg vet ikke..... I dag fikk jeg mensen. Veldig kraftige blødninger, kraftige smerter i underlivet og i magen. Ikke sånn som det pleier å være. Hva kan dette være? Har jeg gjort noe "farlig"?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ringen kan sitte i 4 uker, så det går sikkert fint. Kraftig mens er kanskje bare en hormonell reaksjon. Ville sett det an...
Varsia Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Siden det er en stund siden du hadde mensen er det kanskje ikke så merkelig at den er kraftig og smertefull. Sånn var det hvertfall for meg før, da mensen var uregelmessig. De gangene det hadde gått over en måned mellom mensen blødde jeg ganske mye, og hadde veldigveldig vondt. Tror ikke du skal engste deg, bare fortsett som du skal, så ser du det an på neste menstruasjon=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå