Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Kjolen jeg har forelsket meg i er på "tilbud" fordi den har vært prøvekjole i salong, prisen er alikevel ganske stiv (over halv pris uten rens). Noen som har erfaring med å prute på slike priser, fikk dere et bedre tilbud? (de har ferie nå så kan ikke få svar nå) En prøvekjole i salong har jo vært prøvd x antall ganger og ofte litt hardhent, så jeg mener at prisen burde være like lav eller lavere enn en brukt kjole? Et annet poeng med kjolen "min" er at den er i str 32, så kan aldri tenke meg at den er så lett å selge??
Gjest aussie Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Enig med deg i at en prøvekjole burde være billigere enn en brukt da de ofte har vært ute i hardt vær. Vet ikke hvordan det er i Norge da jeg bare har kikket på kjole Down Under enda. Men her koster prøvekjolene 2-3 000 mot en ny pris på 10-15 000. Tror du har et bra forhandlings grunnlag da jeg også tviler på at det er så lett å få solgt en kjole i str 32. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville ikke akseptert noe over "vanlig" brukt pris, max 6 000 kr.
~Minni~ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk beskjed om at det var 30% avslag på en kjole jeg prøve siden det var en kjole som var prøvd en del ganger og dermed var litt "møkkete" inni. Vet ikke hva som er vanlig (kjøpte ikke kjolen)
Gjest hjelp Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Ingen flere som kan hjelpe meg? Er veldig usikker på hvilken linje jeg skal legge med på...
*Emma* Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kjøpte en som hadde vært brukt som leiekjole. Dvs brukt "ordentlig" noenganger (jeg vet ikke hvor mange). Nypris på kjolen er 18.900kr Jeg fikk den for 10.900kr
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Jeg kjøpte en som hadde vært brukt som leiekjole. Dvs brukt "ordentlig" noenganger (jeg vet ikke hvor mange). Nypris på kjolen er 18.900kr Jeg fikk den for 10.900kr Da må jeg vel kanskje akseptere å betale 8 000 kr for en kjole som koster 13 000 kr ny, eller?
Gjest *Emma* ikke innlogget Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Syns ikke det var så ille nei. At den er prøvd i salongen er vel neppe noen stor slitasje akkurat....men jeg ville krevd at de renset den først sånn for sikkerhetsskyld
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Syns ikke det var så ille nei. At den er prøvd i salongen er vel neppe noen stor slitasje akkurat....men jeg ville krevd at de renset den først sånn for sikkerhetsskyld Det er en rift i silken, gul under armene og rosa leppestifft på kanten. Dersom kjolen skal renses så skal de ha 8900 kr, blodpris!!! Tror nok heller jeg bestiller kjolen helt ny til 10 000 kr fra en annen salong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå