^me^ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 (endret) jeg og min venninne tenkte og ta oss en jentetur til danmak i august en gang i noen dager.. vi bor i haugesund og lurer på hvordan vi kan få billigst mulig reise til en plass i danmark som vi kan ligge på stranda og shoppe.. vi trenger bare tur retur til/fra danmark hotell fixer vi selv pga. forbindelser.. ser de har en oversikt på fjordline, men det ser usannsynlig billig ut! http://www.fjordline.com/article.php?id=1468 hva er prisene egentlig? hvilke plasser er best for jenteturer? hvilke plasser kan vi styre unna? Endret 13. juli 2007 av ^me^
Brunhilde Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Fjordline går til Hanstholm og da kan dere egentlig velge og vrake... Det eneste er at det ikke er helt lett å komme seg til og fra Hanstholm hvis dere ikke har bil med da? Nykøbing Mors er en koselig by og Mors er en koselig øy. Jeg foretrekker byferie når jeg er i Danmark og drar gjerne til både Aalborg og Aarhus. Kan ikke tenke meg noe sted som IKKE er greit å reise, men så er jeg veldig glad i Danmark. God tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå