Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei :D Jeg måtte bare skrive hvor flink jeg har vært for nå er jeg skikkelig stolt av meg selv Jeg har alltid testet hvor langt jeg har kunne jogge uten å VIRKELIg måtte gi meg og i dag klarte jeg faktis å jogge en min uten å ta pause eller å gå. Det var mange tunge oppoverbakker, men jeg klarte det alikevell Hihi, kanskje det blir fin kropp på meg tilslutt alikevell
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 En mil mener du? Isåfall er det imponerende! Stå på videre!!!
Wildy Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Uansett hvor langt det var, det at du har klart å presse deg lengre enn hva du har klart før er verdt å skryte av! Gratulerer!
Gjest TS Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hihi. Ja en mil mener jeg Så nå har jeg trent pilates hver dag om morningen, trener litt styrke på sats om dagen, og på kvelden jogger jeg til det gjør vondt i beina:) Det gir en så utrolig herlig mestringsfølelse når vi oppnår våre treningsmål
ehv61 Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hvordan i hule heite er det mulig å jogge en mil uten pause? Er du topptrent?Er uansett imponert over deg Stå på
Gjest Kristin_ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Runner´s high (kick på endorfiner) kan faktisk få oss til å yte prestasjoner man ikke skulle tro var mulig! Det gjelder i hvertfall meg. Gratulerer TS, du er på god vei mot en steinkondis hvis du holder på som du gjør nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå