Gå til innhold

Sykehusangst. Råd?

Fremhevede innlegg

Gjest sykehus angst.
Skrevet

Skulle fjerne mandlene og alt var klart. Hadde fått masse piller. (12 - 13 stk. beroligende, smertestillende, you name it.) som ikke virka vel og merke. men 5 minutter før operasjon fikk jeg totalt angst anfall og stakk fra sykehuset.

Noen som har dette problemet selv, eller kjenner noen? Og hvordan kan jeg komme over det?

Jeg har hørt regla, bite tenna sammen og gjennomføre det, men jeg klarer det seriøst ikke. Vil ha vekk mandlene, men tanken på operasjon, narkose og sykehus friker meg ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

Har ikke tips å gi deg desverre :klem:. Jeg føler mye av det samme som deg når det gjelder sykehus og operasjoner. Felles skjebne, felles trøst kanskje..

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke tips å gi deg desverre :klem:. Jeg føler mye av det samme som deg når det gjelder sykehus og operasjoner. Felles skjebne, felles trøst kanskje..

Det er helt forferdelig :(

Skrevet

Jeg kjenner ikke noen med samme problem, men kanskje du kan ta med deg en veninne, eller noen, til å være en moralsk støttespiller for deg. Og kan være der nesten frem til du sovner, og kan sitte ved siden av senga di når du våkner igjen.

Så slipper du å "være liten og alene på stort sykehus"

Skrevet

Ta med deg noen er mitt tips også. Og gi beskjed på sykehuset om at du er engstelig! (Evt. få din moralske støtte til å si fra, om du ikke klarer det selv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...