vikki Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 min sønn blir 3 år i August. Og vi vil begynne i sommer med å få han bleie fri og smokke løs noen gode råd....har en del ang.bleie men lurer lit på smokken som viser seg å være det største etterspurte objekte her i huset hver dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Heisann Gutten min sluttet med smokken da han var nesten tre år,og det ordnet vi på følgende måte : Vi pratet noen dager om at nå var han så stor at vi måtte slutte med tutten, og at vi skulle kaste dem i boss bilen neste gang den kom! Vi samlet alle tuttene i en liten pose,og gjett om gutten var spent! da boss bilen kom gikk vi ut og spurte karene om vi kunne få kaste tuttene i bilen siden han var blitt så stor gutt at han skulle slutte med slikt! Det fikk han jo lov til, og du kan tro han var kry! Han spurte et par ganger etter smokken etter dette, men da spurte jeg bare om han visste hvor tuttene var nå? Joda i bossbilen,også var det greit! han sier fremdeles at smokkene er i bossbilen når vi ser en slik bil......og nå er han 4 år snart! Fikk tipset av ei venninde som gjorde dette med hell til tvillinjentene sine, og har tipset flere som med hell har gjort dette!! Lykke til! Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Hei! Sønnen min slutta med smokken rett før han fylte 3 år. Det passet nemlig så bra at julenissen fikk med seg smokkene hans for å gi til nisse-barna. Vi pakket dem pent inn og skrev lapp på og han ga dem selv til nissen. Han sov litt urolog de første nettene, men det gikk fort ganske greit. Det passer vel kanskje ikke så godt på denne årstida å gi bort smokkene til nissen, men kan dere ikke "sende dem i posten" til en annen helt? Det blir jo en god historie å fortelle barnet når det blir større også Dette er sikkert ikke "pedagogisk riktig" å gjøre, men det funka bra for oss! Hilsen K@rine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 On 2002-04-03 20:27, anonym wrote: Hei! Sønnen min slutta med smokken rett før han fylte 3 år. Det passet nemlig så bra at julenissen fikk med seg smokkene hans for å gi til nisse-barna. Vi pakket dem pent inn og skrev lapp på og han ga dem selv til nissen. Han sov litt urolig de første nettene, men det gikk fort ganske greit. Det passer vel kanskje ikke så godt på denne årstida å gi bort smokkene til nissen, men kan dere ikke "sende dem i posten" til en annen helt? Det blir jo en god historie å fortelle barnet når det blir større også Dette er sikkert ikke "pedagogisk riktig" å gjøre, men det funka bra for oss! Hilsen K@rine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå