Gå til innhold

Sex i fylla


Gjest Gjest_jenny_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenny_*

Synes dere at sex i fylla anderledes enn å ha sex i edru tilstand. Jeg vet at typen har litt vanskeligheter med å komme, men sex akten blir kanske kinki, og vi gjør nok en del ting vi kansje ville vært for sjenerte til å gjøre edru som f.eks bondage, svelging anal osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dere at sex i fylla anderledes enn å ha sex i edru tilstand. Jeg vet at typen har litt vanskeligheter med å komme, men sex akten blir kanske kinki, og vi gjør nok en del ting vi kansje ville vært for sjenerte til å gjøre edru som f.eks bondage, svelging anal osv

håper det skulle være en komma der :ler:

;)

Vi utrfolder oss litt mer når vi har litt innabors, men vi kan gjerne repetere det samme edru og. Men jeg blir litt mer "brutal" visst jeg kan kalle det det. Altså jeg er mer frempå, noe jeg ikke er så veldig på når jeg er edru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp sex i fylla er annerledes! Men på e positiv måte; både meg og typen har litt problemer med å komme, men derfor varer det ofte i flere timer! Med x antall røkyepauser og dill! Veldig goood avslutning på en kveld på byen;) :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*

Jepp, sex er annerledes med litt promille. Litt mer løssluppent, litt mer vilt. Oftere analt etter alkohol enn uten.

Dessverre er den fysiske følelsen noe redusert - dette gjelder for oss begge. Jobber hardt med å finne den perfekte balansen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg har hatt noen av mine beste sexopplevelser i fylla.

Samme her. Jeg og mannen tør mye mer når vi har drukket litt, vi utfordrer hverandre mer, snakker med dirty og tør teste nye ting. Jeg elsker det virkelig.

Før han har jeg også hatt de desidert beste sexopplevelsene i fylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Sex er best i fylla eller andre påvirkede tilstander for meg. Kjenner mye mer, og føles ut som om jeg bor i orgasme-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta

Kan forstå de som ikke klarer å slippe seg helt løs når de har sex at det for dem er befriende å ha kinkysex i fylla,men heldigvis har ikke jeg det problemet så sex er best edru for min del selv om det er deilig i fylla også.men jeg tør like mye uansett så hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Liker det godt når han er litt småbrisen, da slipper han seg mer løs ;) For min del er det litt mer hipp og happ, jeg har egentlig lite nok hemmninger som det er :ler:

Direkte fyllesex har jeg aldri vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*

Vi tester ut mer i fylla, som analt wet mm. Når vi har gjordt det i fylla først, er det lettere å gjøre det i edru tilstand. Sex med promille er bare sunt for oss.

Meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sex i fylla kan være spennende det.. man mister litt mer hemninger! og det fine er at man kan ta opp "tråden" når man er edru..

Det med at man ikke like lett får orgasme har jo noe med at alkohol er et bedøvelsesmiddel... men,ja takk til god sex.. enten man er full eller edru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...