Gjest Serena Skrevet 17. mai 2008 #861 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei søta. Så leit at oppgaven gikk dårlig. Men, som du sier; det er ikke et relevant fag, og du har jo supre resultater ellers. Samtidig forstår jeg at det er kjempefrustrerende... en vil jo gjerne gjøre det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #862 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei serena! Har du en fin 17- mai? her er det gjester og masse kule drinker. nå skal vi på tivoli! :D sKAL PRØVE Å ikke bli full for skal jobbe i morgen. Kan jobbe når jeg vil da så er ikke stress. Men skal ikke bli full. Bare kosedrikke masse drinker. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #863 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå er jeg skikklelig deperimert! Jeg drakk ikke så mye, men samboer ble skikkelig syk. I tillegg er kjøleskapet ripet opp og fått en liten bulk. Begynte å gråte da jeg så det. At det kan bli så mye dritt av 5 personer! Klarer ikke sovne før jeg har fått ryddet opp alt. Liker ikke at samboer er syk heller. Det er alltid han som passer på meg og det er så rart når han ikke er frisk. Holder liksom ikke ut å se han slik. Håper han føler seg bedre av å kaste opp litt. Nei nå skal jeg forsette å rydde, så kanskje jeg ser litt lysere på ting når det ser bra ut her igjen. Vi har ryddet og vasket i hele dag, og jeg skjønner ikke hva vitsen med det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #864 Del Skrevet 18. mai 2008 Ryddet i rundt 1,5 time nå og nå begynner det å se levelig ut igjen. Oppvaskmaskinen står og går og det jeg ikke fikk plass til tok jeg for hånd. Nå skal jeg rydde litt til og vaske over stuebordet og kjøkkenbenken og så skal jeg spise og legge meg igjen. Føles litt bedre nå som jeg har full kontroll igjen. Men må si jeg skulle ønske kvelden hadde blit litt roligere. Er vist litt for prippen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #865 Del Skrevet 18. mai 2008 Fikk lagt meg i seks tiden og har stått opp nå. Deilig å våkne til et levelig hus. Samboer fler seg litt bedre, men forme er langt fra på topp. Nå skal jeg spise frokost og rydde ut av oppvaskmaskinen osv, og så skal jeg en tur på jobb i 4-5 tiden. I morgen er det opp tiiidlig for å dra på skolen. Gleder meg ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #866 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå har jeg jobbet tre timer. Stoppet på MC Donalds og kjøpte middag. Følte at dette var en dag å gjøre det enkelt på. Hehe. Samboer er fremdeles kvalm stakkars. Men han har fått i seg litt mat. Nå skal jeg gjøre husarbeid! - Skifte sengetøy - Henge opp tøy i vaskemaskin - Sette på ny vaskemaskin - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i stad. - Vaske trappa. Håper jeg klarer alt. På tirsdagen skal vi på ikea å kjøpe stuebord og tvbord! I morgen tror jeg at vi skal hente kanina mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. mai 2008 #867 Del Skrevet 18. mai 2008 Kjipt med fester som ender sånn da Bare innom og oppdaterer meg litt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #868 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, var litt kjedelig det, Lille Ballerina. Men utenom dt så hadde vi det hyggelig da. - Skifte sengetøy - Henge opp tøy i vaskemaskin - Sette på ny vaskemaskin - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i stad. - Vaske trappa. - Legge frem klær til i morgen. - Gå ut med papp og søppelpose Trappa vasker jeg i morgen. Men resten skal jeg prøve å gjøre. Føler meg trøtt nå så skal nok sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #869 Del Skrevet 18. mai 2008 - Skifte sengetøy - Henge opp tøy i vaskemaskin - Sette på ny vaskemaskin - Henge opp tøy fra maskin nr 2 - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i stad. - Vaske trappa. - Legge frem klær til i morgen. - Gå ut med papp og søppelpose Fikk ikke gjort alt, men får ta resten i morgen etter skolen. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. mai 2008 #870 Del Skrevet 19. mai 2008 Et stk sliten sykepleier er innom og snoker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #871 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei snokeren. Jobbet dagvakt i dag? Nåhar jeg kommet meg hjem fra skolen og har spist en kylling og rismiddag sammen med samboer og to kamerater. Nå er jeg hjemme alene og skal prøve å bruke tiden på noe fornuftig. - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i går, og rydde de på plass. - Rydde inn i oppvaskamskin etter middag og vaske kjøkkenenker og kjøkkenbord. - Vaske trappa til 2.etasje - Begynne å lese igjennom og fikse på hele teoridelen til bacheloroppgaven. - Brette sammen rene klær. Men først, så trenger jeg å slappe av litt for er så mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #872 Del Skrevet 19. mai 2008 Rart hvordan ting ordner seg! "Gamlehesten" min dro i går og nå har jeg allerede fått tilbud om å ri en ny hest. Det er faktisk moren til hesten som dro i går. Jeg hadde jo tenkt på en pause... men nei! Så koselig at jeg ble spurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #873 Del Skrevet 19. mai 2008 - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i går, og rydde de på plass. - Rydde inn i oppvaskmaskin etter middag og vaske kjøkkenenker og kjøkkenbord. - Vaske trappa til 2.etasje - Begynne å lese igjennom og fikse på hele teoridelen til bacheloroppgaven. - Brette sammen rene klær. - Sette på en vaskemaskin med de gode ull/angora osv jakkene mine. <3 - Skrubbe utslagsvask i kjelleren med stålull. - Håndvaske en lang tunika og en duk med flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 19. mai 2008 #874 Del Skrevet 19. mai 2008 Så flink du er til å være "husmor" Miss Ariel. Jeg burde absolutt fulgt ditt eksempel å dratt fram vaskebøttene, men orker rett og slett ikke..hehe Ha en flott kveld og en flott ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #875 Del Skrevet 19. mai 2008 Takk for det Zarabi. Nå må jeg skrive ltt på oppgaven. Så har ikke fått frem vaskebøtta helt enda. Men fikk jo gjort litt før det. Problemet er at jeg hele tiden rydder og vasker. Men jeg føler liksom at jeg ikke kommer så mye videre på en måte. Fordi det hele tiden kommer nye esker med ting som jeg må rydde på plass. Også har vi så dårlig oppbevaringsplass enda. Men dt går vel fremover. Et ryddig kjøkken er i alle fall et must syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #876 Del Skrevet 20. mai 2008 Ble ikk helt ferdig med lista i går så får fotsette i dag+sette på noen flere ting: - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i går, og rydde de på plass. - Rydde inn i oppvaskmaskin etter middag og vaske kjøkkenenker og kjøkkenbord. - Vaske trappa til 2.etasje - Begynne å lese igjennom og fikse på hele teoridelen til bacheloroppgaven. - Brette sammen rene klær. - Sette på en vaskemaskin med de gode ull/angora osv jakkene mine. <3[/s - Skrubbe utslagsvask i kjelleren med stålull. - Håndvaske en lang tunika og en duk med flekker. - Dra på Ikea for å shoppe stuebord og tvbord + diverse småting. - Skrive ferdig forbedringer og kommentarer til teorien til bacheloroppgaven. Nå sitter jeg på skolen og jobber med teorien. SKal møte gruppen klokken 11, også skalvi ha veiledning klokken halv ett. I går så hentet vi kanina så nå er kanina trygt plassert utenfor inngangsdøren. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #877 Del Skrevet 21. mai 2008 - Håndvaske diverse ordentlige fat og boller i glass som mamma kom innom med i går, og rydde de på plass. - Rydde inn i oppvaskmaskin etter middag og vaske kjøkkenenker og kjøkkenbord. - Vaske trappa til 2.etasje - Begynne å lese igjennom og fikse på hele teoridelen til bacheloroppgaven. - Brette sammen rene klær. - Sette på en vaskemaskin med de gode ull/angora osv jakkene mine. <3[/s - Skrubbe utslagsvask i kjelleren med stålull. - Håndvaske en lang tunika og en duk med flekker. - Dra på Ikea for å shoppe stuebord og tvbord + diverse småting. - Skrive ferdig forbedringer og kommentarer til teorien til bacheloroppgaven. Ble ikke ferdig med alt så får videresende det til dagens liste. - Håndvaske duk. - Vaske trapp til 2. etasje. - Sette sammen nattbord. - Rydde inn mer klær i garderobeskapet. - Skrive litt om på introduksjon og informasjon om oppdragsgiveren vår. - Gå tur med kaninen. - Rydde 30 minutter i kjeller. I går var vi på Ikea og shoppet! Kjøpte dette: - Stuebord. - 2 hvite natttbord. - Tv benk med bokhylle på hver side og skap over. - To mat/vannskåler til katten i stål med kronemønster inni (skikkelig stilig) - To blomsterpotter. - Vannplante. Betalte litt over 3000 på for dette, og det var ikke værst. Det vi kjøpte så jo bra ut også. Hadde en tilgodelapp på 500 kr der i tillegg så betalte vel 2700 for dette. For et par år siden så kjøpte jeg en vannplante på ikea. Den ble stor, og til slutt så plantet jeg den i jord isteden for å ha den i vann. Da fortsatte den å vokse og fikk mange blomster. Men så døde den fordi den fikk noen skadedyr på seg. Uansett så har jeg kjøpt meg en lik en nå, så skal bli spennende å se om jeg får den til igjen. I går var pappa her og la gulv i stua. Han skal gjøre seg ferdig i dag. Det blir kjempefint! Så nå kan vi snart innrede stua. Mangler bare lister nede. Geder meg til det blir ferdig. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #878 Del Skrevet 21. mai 2008 - Håndvaske duk. - Vaske trapp til 2. etasje. - Sette sammen nattbord. - Rydde inn mer klær i garderobeskapet. - Skrive litt om på introduksjon og informasjon om oppdragsgiveren vår. - Gå tur med kaninen. - Rydde 30 minutter i kjeller. - Ri nye hesten :D NÅ skal jeg og samboer lage hjemmelagede kjøttkaker med blomkål og brokkoli til. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #879 Del Skrevet 21. mai 2008 - Håndvaske duk. - Vaske trapp til 2. etasje. - Sette sammen nattbord. - Rydde inn mer klær i garderobeskapet. - Skrive litt om på introduksjon og informasjon om oppdragsgiveren vår. - Se igjennom og kommentere teoridel igjen - Sette på 2 vakemaskier og henge opp - Gå tur med kaninen.- Rydde 30 minutter i kjeller. - Ri nye hesten :D Jeg får aldri vasket den rappa da. Men i morgen har jeg vaskedag så da må jeg gjøre det. Det var så gøy å ri den nye hesten i dag! Den heter Idé faktisk. Litt merkelig navn. Den har vært borte en stund fordi den har vært sendt til inseminering, så den skal ha føll til neste år. Derfor er den ikke ridd på en stund. Som første trening så red vi på tur med søster og hesten hennes. Idé hadde skikkelig tempo i alle fall. Det var deilig, for det savnet jeg hos den forrige hesten. Vi tok det litt med ro siden formen hennes ikke er på topp men fikk da en galopp. Måtte sitte å holde igjen i galoppen for hun ville bare løpe, og det var kjempeuvant. Men det var også veldig gøy! Det jeg likte best var at når jeg hadde en gjevn kontakt med tøylene og presset med sjenklene så begynte hun å gå i bra form. Så nå gleder jeg meg til å prøve henne i dresur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #880 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå sitter jeg på skoen og arbeider med bacheloroppgaven. Har nok av planer dag også, må virkelig få orden snart! - Sitte på skolen og skrive litt på analysen til bachelor Fikk vel skrevet rundt 700 ord. - Vaske trappa opp til 2. etasje (nå MÅ jeg gjøre det) - Støvsuge og vaske kjøkkengulv - Støvsuge gang - Støvsge stue - Støvsuge og vaske soveromsgulv. - Rengjøre filteret på støvsugeren. - Gå tur med kaninen. - Brette rent tøy og legge på plass. - Re opp sengen. - Vaske badet Hjelpes! Jeg har for mye å gjøre. Har fri fra skole i morgen, så da kan jeg heldigvis gjøre det jeg ikke rekker da, men føler at jeg må gjøre så mye som mulig i dag også... Klippe gress bør jeg også gjøre, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå