Gjest GossipGirl Skrevet 30. mars 2008 #641 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå har jeg skrevet 710 ord på konkurrentanalysen og er foholdsvis ferdig. Så nå er jeg fornøyd! Planer for kvelden: - Begynne å skrive på konkurrentanalysen i IKE - 710 ord - Skrive minst et avsnitt til på nettverk i IKE - Måke kaninbur - Gå tur med kanina (droppet denne da været tog helt av) - Oppdatere planleggingsboken for resten av uken og gjøre klart til skole i morgen. Jeg vil også ha selvdisiplin... Hehe, du er så flink, vennen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe,, tusen takk søta. Det er bra jeg har selvdisiplin, his ikke hadde jeg nok ikke kommet meg opp klokken 06 på mrgenen i dag. Det var tungt! Nå sitter jeg på skolen og skal jobbe videre med IKE oppgaven før vi skal ha veiledning på bachelor klokken 12. Etter det skal vi jobbe litt med bacheloroppgaven sammen. Dagens planer: - Skrive ferdig om nettverk. - Skrive ferdig konkurrentnalysen - Ri hesten+stallarbeid for hesten til søsteren min som jobber i dag - Trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har en effektiv mandag! - Skrive ferdig om nettverk. - Skrive ferdig konkurrentnalysen Siden jeg fremdeles er på skolen så må jeg finne meg noen nye oppgaver: - Finne beliggenhet til hotellet vårt. - Begrunne og beskrive fordeler med beliggenheten jeg har funnet Det er så greit at jeg får gjort unna så mye nå, fordi da har jeg mindre skolearbeid når vi overtar leiligheten. Bedre at jeg får gjort myen å som jeg fremdeles bor hjemme slik at jeg kan bruke masse tid på fiksing i leilighet og jobbing ette 15 april! :D Har foresten på meg en helt nydelig ring i dag i gull med en perle på toppen. Har arvet den av farmor. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #644 Del Skrevet 31. mars 2008 Der var den skoledagen over! Jeg har tatt på meg å skrive metodekapittelet til bacheloroppgaven, men tror jeg venter til i morgen med å begynne. Nå har jeg drukket te, spist toast og sett på lost opptak fra forrige uke. Deilig å slappe av! Nå er det på tide at jeg gjør noe fornuftig igjen! Denne uken har jeg foresten 3 vakter på jobb. Får en ganske grei lønn i begynnelsen av mai, og gleder meg til det! Selvom pengene har fått bein å gå på nå da. Nå skal jeg komme meg ut å lufte dyret. Etter det så skal jeg lakke og stelle negler! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. mars 2008 #645 Del Skrevet 31. mars 2008 Gjett hvem som skal ri i helgen På hest altså Jeg :-D En sånn stor svart hingst med svart krøllete man, og pels på hovene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #646 Del Skrevet 31. mars 2008 Så gøøy! Skal du ut på ridetur? Hørtes ut som en barsk tøffiing du skal ri på. Nå har jeg lakket negler, gått 15 minutters tur med dyret, og nå er det tur for middag. Etter middag skal jeg ut på ridetur. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. mars 2008 #647 Del Skrevet 31. mars 2008 Han er faktisk en smule sexy, til å være hest Ser for meg at de andre hoppene tenker "wow, se han der`a!" når de går forbi Det er en friser hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #648 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Åååå, frisere er jo helt nydelige! Ganske motsatt av hesten jeg rir som er høy, slank og en skikkelig pyse. Du får kose deg masse! Jeg har desverre aldri hatt mulighet til å ri noen friser, så du får avgi rapport. Endret 31. mars 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. mars 2008 #649 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil gjerne se prospekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 31. mars 2008 #650 Del Skrevet 31. mars 2008 Makan...jobba hardt du også gitt, ikke dårlig stolt av deg. Da blir det mer tid til jobbing og ikke minst dekorering..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #651 Del Skrevet 31. mars 2008 Sender prospektet etterpå jeg Marihan! :D Hesten jeg rir har nå blitt lagt ut på finn til salgs. Han skal selges for 100 000 kr! Verdifull hest jeg sitter på i alle fall. Det er vel forsåvidt forventet at han skal selges siden eieren har snakket om et i over et halvt år, men litt kjipt for det siden jeg har hatt han i tre år nå... Nå har vi vært på en herlg ridetur i full fart bortover jordene. Helt herlig! Det var overskyet, litt tåke og skarp luft, men veldig oppfriskende. Zarabi: Jeg gleder meg masse til dekoreringa for å si det sånn. Kommer nok til å ta sin tid så, greit å få gjort unna så mye som mulig før den tid. Nå skal jeg gå meg en liten tur, før jeg skal kose meg i sofaen med litt frukt og kveldsmat og en god bok. Skal opp seks i morgen også, så best å være utvilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #652 Del Skrevet 1. april 2008 I går var jeg flink! Gårsdagens planer: - Skrive ferdig om nettverk. - Skrive ferdig konkurrentnalysen - Ri hesten+stallarbeid for hesten til søsteren min som jobber i dag - Trene - Tur med kanina Da ble trening 10 av 10 for mars gjennomført! Fornøyd! Gikkmeg bare en halvtimes tur etter stallen, men det holder det når man er forkjølet. Hadde MASSE energi i går, og det er skikkelig deilig! Kom meg opp seks i dag også. Egentlig deilig. Nå sitter jeg på skolen og har forelesning og skal jobbe litt med oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #653 Del Skrevet 1. april 2008 Dagens planer: - Skole - forelesning og veiledning til oppgave. - Skrive ferdig om beliggenhet i IKE oppgaven. - Skrive noen stikkord til milepælsplan. - Trene - Begynne på metodedelen til bacheloroppgaven - Trene/gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 1. april 2008 Home, sweet home! Da var jeg hjemme fra skolen igjen og nå er det på tide å begynne på metode-delen til bachelor oppgaven. Det frister lite, men det skal bli så deilig å få begynt! Dagens planer: - Skole - forelesning og veiledning til oppgave. - Skrive ferdig om beliggenhet i IKE oppgaven. - Skrive noen stikkord til milepælsplan i IKE. - Begynne på metodedelen til bacheloroppgaven. - Trene/gå tur. Først skal jeg kose meg med å lage en skikkelig detaljert liste til hva vi trenger til leiligheten. Så kan jeg stryke over etterhvert som vi får tak i tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg føler meg så lat! Allikevel så går det fremover med planene mine heldigvis! - Skole: forelesning og veiledning til oppgave. - Skrive ferdig om beliggenhet i IKE oppgaven. - Skrive noen stikkord til milepælsplan i IKE. - Begynne på metodedelen til bacheloroppgaven. - Trene/gå tur. - Måke kaninbur - Tur med kanin (2) Jeg har skrevet ca 1 side på metodedelen. Jeg er ikke helt fornøyd med det, så skal jobbe en 40 minutters tid før jeg skal prøve å få gått en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 1. april 2008 #656 Del Skrevet 1. april 2008 Her har det visst skjedd mye siden sist jeg var innom! Utrolig spennende å lese om leiligheten, men det var jo kjempefint at dere fikk den til sist. Gratulerer så mye! Det blir nok en kjempespennende tid fremover. Det å sette opp lister over hva man trenger er nok en lur idé. Jeg gjorde det selv da vi skulle flytte, og det hjalp meg veldig. Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #657 Del Skrevet 2. april 2008 Nei!! Nå skrev jeg et kjempelangt innlegg og så klarte jeg å slette alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 2. april 2008 Uansett - het Joje! Koselig at du stikker innom igjen! Det blir en utrolig spennende tid fremover, som jeg ser veldig frem til. Fikk ikke skrevet noen liste i går, men skal gjøre det så fort som mulig. Tror det skal hjelpe med litt oversikt. Nå er jeg ganske rådvill siden det er så mye som må gjøres, og så mye vil skal ha. Men det blir gøy! I morgen er kontraktmøtet og før det skal vi dra å titte på møbler og slikt siden begge har fri på dagen. Må bare si at jeg va rlitt flink i går; - Skole: forelesning og veiledning til oppgave. - Skrive ferdig om beliggenhet i IKE oppgaven. - Skrive noen stikkord til milepælsplan i IKE. - Begynne på metodedelen til bacheloroppgaven. - Gå tur. (ble bare frem og tilbake til leiligheten til farmor, men det ble jo tur) - Måke kaninbur - Tur med kanin (2) - Jobbet 1,5 time på jobbe til kjæresten (ikke lenge men penger er penger da) Dagens planer: - I stallen og ri hesten. - Jobbe fra 17-22. - Rydde opp klær på badet. Får se om jeg putter inn noe skolearbeid før jobb, men det vil tiden vise. Nå skal ejg spise og drkke te før jeg forter meg i stallen. Får prøve å være litt rask! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. april 2008 #659 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har en kollega som bruker av og til å kjøre forbi stallen her, fordi da har de et parti med voksne damer som lærer å ri.. Og han synes ridestøvler og bukse er såå sexy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 2. april 2008 #660 Del Skrevet 2. april 2008 Du fortjener en dag uten voldsomt mye skolearbeid ettersom du var så utrolig flink igår Håper rideturen var en suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå