Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

FÅr vel skrive ned det jeg skal gjøre i dag =)

- Gå tur samme sted som i går + litt styrke etterpå..

- Gi bud på rekkehusleilighet! <3

- Skrive ferdig første del til semesteroppaven i IKE

- Lese 1 engelsk artikkel til bacheloroppgaven og skrive notater til disse

- Gå tur med kanina

- RYdde hos kjæresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Budrunde på gang!! Det er oss og en til! Sykt spennende. For denne harj eg VIRKELIG lyst på! Nervepirrende! Men tenk om vi får den?? Da besvimer jeg seriøst!!

Vi har 150 000 å gå på fra slik det er nå... så får bare krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye sommerfugler i magen at jeg ikke får gjort så mye fornuftig. Men noe har jeg fått gjort:

- Gå tur samme sted som i går + litt styrke etterpå..

- Gi bud på rekkehusleilighet! <3

- Skrive ferdig første del til semesteroppaven i IKE

- Lese 1 engelsk artikkel til bacheloroppgaven og skrive notater til disse

- Gå tur med kanina

- RYdde hos kjæresten!! fikk ikke ryddet så mye men... ble litt)

Når jeg kommer hjem fra kjæresten skal jeg gå tur med kanina men jeg tror at siste rest av skolearbeidet må tas i morgen for i dag er jeg ikke konsentrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var oss og en til i budrunden men vi gav oss. MEN vi har tenkt til å prøve å ta den på ansiennitet fordi at kjæresten min er medlem av boligbyggelaget. Så klarer vi det så kan vi faktisk få den til en bra pris. Grunnen til at vi gav oss var at vi ikke hadde noe serlig å gå på over prisantydning og nå er den på prisantydning akkurat og den vi bød i mot hadde nok ikke gitt seg der for å si det sånn...

Leiligheten blir lagt ut i boligbyggelaget til torsdagen om en uke. Og da skal vi skrive oss opp på lista som interessenter også får vi krysse fingrene for at ingen med høyere ansiennitet enn oss er interessert. Men det blir ikke avgjort før om tre uker :( Det er jo altfor lenge å vente!! Men går det så har vi skaffet oss leilighet på en smart måte i alle fall.

ette blir tre slitsomme uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk foresten gjort alle planene mine fra gårsdagen bortsett fra å lese den ene artikkelen. I dag har jeg vært våken siden ni men er fremdeles i senga. På tide å gjøre noe med det. Men føler meg ikke helt på topp. Har sovet fryktelig dårlig i natt pga at jeg har drømt om leiligheten og sånn =P

Er foresten hos kjæresten mens han er på jobb i dag også :)

Planene mine:

- Gå tur i skogen og trene litt styrke etterpå

- Lese over de to artiklene

- Gå tur med kanina

- Ridetur med Timotei

- Pusse hodelaget til Timotei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere er innom å "heier" påbudrunden min! :fnise: Selvom det hadde vært enda morsommere om jeg faktisk hadde fått den. Men lpet er jo enda ikke kjørt... Klarer ikke å slutte å tenke på det! 3 UKER!! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo ikke håpet helt ute ennå da! kan jo være et skikkelig lurt trekk hvis dere ender opp med å vinne på ansinnitet! Får krysse fingrene for det! Men 3 uker ER lenge å vente, skjønner godt at du er utålmodig!

Ha en fortsatt fin dag Miss Ariel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adonia :klemmer: Ja tre uker er litt for lenge når ma helst skulle ha visst det i går ;) Om en ukes tid eller noe så får vi vit om hun som har kjøpt leiligheten har høyere ansiennitet enn oss da. Det hjelper litt.

Nå lager jeg middag: ris, oste schnitzel, rose peppersaus og woka gulrot, rødløk og paprika. Litt merkelig kanskje?? Men det er godt ; DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen glad dag :(

Våknet med kjempevondt i munnen pga en visdomstann som kommer, og har en farmor det går skikkelig skikkelig dårlig med nå. Det er ikke sikert hun holder ut uken, og det er ikke noe koselig i det hele tatt. Sitter på skolen og klarer ikke å konsentrere meg s mye : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada Blûe

Å, kjære deg :klem: , så trist å lese. Skjønner godt at ikke konsentrasjonen er på topp i dag, da. Bor farmoren din så nærme at du har mulighet til å besøke henne, eller?

Jeg tenker på deg, vennen, og håper det går bedre med både deg og farmoren din.

(Jeg har skrevet liste ( ;) ) i dagboken min som kanskje kan få deg i bedre humør ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre :tristbla: Vet hvordan du har det.. Lang og god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for all omtanken :klemmer: Det går nok ikke bedre med henne desverre... Nå går det bare en vei, og hun får morfin for å ha det så greit som mulig. Har nettop vært og besøkt henne. Det er grusomt å se noen du er så glad i ha det så vondt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre om farmoren din, Miss Ariel. Mistet selv farmoren min for et par år siden, så vet godt hvor vondt det er. Men det er jo fint at du har muligheten til å besøke henne nå på det siste. Det setter hun nok veldig stor pris på. Håper du får en fin kveld til tross for at det er en vond tid. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken Joje :klemmer: Det er ikke lett å miste noen man er glad i... Det værste er å tenke på at hun ligger der og bare vet at hun skal dø. Hun sliter med å puste og sier hele tiden at hun ikke orker mer og at det er så slitsomt at hun ikke vet hva hun skal gjøre. Skulle ønske jeg kunne være mer oss henne, men det er nesten værre å sitte hos henne og se henne ha det så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Kjempetrist å lese om farmoren din Miss Ariel :klemmer: Det å miste noen man er glad i, er vel omtrent det verste som kan skje. Man føler seg så hjelpesløs når man vet at de har det vondt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...