Midna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) - Jobbe med bachelor oppgaven - Gå tur med kaninen - Ri tur med hesten Da var to av planene gjennomført. Skal komme meg i stallen så fort søster kommer hjem. Skal bli så deilig med ridetur under stjerneklar himmel! Finnes ingenting som er mer avslappendes enn det! Da jeg ruslet rundt i hagen innpakket i masse klær med kanina som hoppet fornøyd rundt og spiste gress og drev med sitt, tenkte jeg på en del ting. Tja, en del ting er vel kanskje å ta i men Jeg har jo ikke såå fryktelig mye å gjøre om dagen. Det er ikke så mye å gjøre med skolen, og det har ikke blitt så mye jobbing heller. Jeg blir rett og slett litt rastløs av å gå så mye hjemme. Og selvfølgelig følger latskapen etter. Nå har jeg bestemt meg for å ta meg skikkelig sammen, og bli mye strengere mot meg selv! Derfor har jeg bestemt meg for at de dagene jeg er hjemme på dagen og det er pent/brukbart vær så SKAL jeg komme meg ut å gå tur, eller trene inne. Uten unntak, så lenge jeg er frisk - og frisk det er jeg da nesten alltid. Derfor skal jeg nå begynne med strenge ukesplaner over hva jeg skal gjøre. Jeg trenger rett og slett å være streng med meg selv. Det er det eneste som funker. Hvis det dukker opp jobbing, eller at jeg skal ri noe ekstra så kan jeg gjøre om på de, men det er jo ting som bare er positivt for meg. Planer for denne uken: Mandag: - Skrive på bachelor - Tur med kanin, 1/4 - Ridetur med hesten Tirsdag: - Gå tur eller trene på dagen, 3/10 - Tur med kanin, 2/4 - Jobbing med bacheloroppgaven 1 time (var effektiv på mandag så trenger ikke gjøre så mye i dag) - Visning fra 17-18 (spent!!) Onsdag: - Møte gruppen min på skolen fra 09:00 og utover dagen for å jobbe med Bachelor. - Pusse hodelaget til hesten - Ridetur eller dresuridning på utebanen med hesten. - Måke kaninbur Torsdag: - Gjøre ferdig bursdagsgave og skrive kort til pappa og søster - Gå tur eller trene 4/10 - Gå tur med kanin 3/4 Fredag: - Skole fra 08:30-13:30 - Skifte sengetrekk på sengen og rydde raskt over soverommet mitt. - Trene dresur med hesten Lørdag: - Ri hesten til søster - Trene eller gå tur 5/10 - Jobbe med bacheloroppgaven - Måke kaninbur Søndag: - Plantestell - har noen kaktuser som trenger større potte, og mer jord. - Familieselskap hjemme - feire pappas og søsters bursdag. - Tur med kanin 4/4 Endret 14. februar 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 11. februar 2008 For et langt innlegg! Kommer på mer skolerelaterte ting etterhvert. Men får vente til vi har fordelt mer, og avtalt mer på ønsdag. Nå har jeg i alle fall noen ting å gå etter. Skal ikke jobbe noe denne uken... håper det dukker opp noe kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. februar 2008 #423 Del Skrevet 11. februar 2008 Heia! Du skriver lister sånn som meg, bare at du er flinkere til å fullføre dem enn meg.. God uke til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 11. februar 2008 #424 Del Skrevet 11. februar 2008 ja..utolig bra hvis du klarer å være så strukturert..det burde absolutt jeg også, en sånn plan hadde vært flott.. Tror jeg skal bruke ditt eksempel å bruke det når jeg skal arbeide med bachelor oppgaven..skikkelig god idè.. Takk..hehe Hørtes forresten helt utrolig ut å ri under stjernene..hehe..skikkelig rolig og avslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 11. februar 2008 Lille Ballerina: Lister er helt genialt! Jeg gleder meg skikkelig til jeg flytter ut for da skal jeg lage lange husarbeidslister i tillegg Du får komme en tur innom i slutten av uken å se om jeg har klart alt. Har jeg gjort det - ja da kan du få lov til å skryte av meg Ha en stråelnde uke du også. Din dagbok inspirerer meg virkelig! Zarabi Får bare si det samme til deg; lister er virkelgi effektivt. Jeg har ikke lagt på så mye til bacheloroppgaen enda, fordi jeg ikke har helt oversikten men det kommer Vi har laget en milepælsplan i gruppen over når vi skal være ferdig med diverse da, så kan gå litt etter den. Supert at du også vil skrive liste; du må legge den ut i dagboken din! Og rideturer er helt fantastisk... Kunne virkelig ikke klart meg uten! Mange dager jeg har vært lenge på skolen og er sliten og trøtt og bare har lyst til å sove. Men i stallen må jeg - og når jeg kommer meg opp på hesteryggen er det som om alle problemer forsvinner, og energien kommer løpende tilbake I alle fall så lenge hesten har bestemt seg for å oppføre seg, og ikke skvette for hver minste ting og slike dumme ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. februar 2008 #426 Del Skrevet 11. februar 2008 Ååå, gøy å lese lister hos min liste-sjelevenn . Gleder meg til å lese om visningen dere skal på i morgen. GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei Ada! Liste-sjelevenn ja Det minnet meg på at jeg savner listene dine... Husker du skrev en skikkelig fin en om kosthold Mandag: - Skrive på bachelor - Tur med kanin, 1/4 - Ridetur med hesten Vel der var mandagsplanene overstått. Nå skal jeg ta meg en dusj og komme meg til kjæresten. Fikk litt mer å gjøre denne uken også. På lørdag skal jeg ri hesten som søsteren min egentlig rir. Kunne ikke si nei til det, så da får jeg legge det på lørdagslisten min også. Også lovte jeg å måke og fylle vann for hesten hun rir på fredagen. Hvis jeg får tid så rir jeg også den litt, men hesten jeg selv trener kommer selvfølgelig først siden jeg også har han på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 12. februar 2008 Vel, da er det en ny dag igjen. Stod opp litt over ni, og kjørte hjem (sov hos kjæresten). Nå er frokosten inntatt og har drukket 0,6 liter vann. Hadde vondt i hodet i går, og har vondt i hodet i dag. Har vel hatt vondt i hodet i over en uke nå, og jeg kjenner det sitter i nakken. Det er kanskje greit det sitter i nakken, for da kan jeg gjøre noe med det. Tror også det kommer av at jeg ikke har drukket så mye vann de siste dagene, også har jeg sittet litt for mye forran pcn. Aldri bra Nå skal jeg straks ta fatt på dagens gjøremål. Snart blir det pilates, og det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 12. februar 2008 #429 Del Skrevet 12. februar 2008 Kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 12. februar 2008 #430 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Håper alt er bra med deg! Det blir veldig spennende å høre om visningen i dag. Håper det gikk bra. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. februar 2008 #431 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei hei! Hvordan gikk det på visningen? Er så spent! Vi kommer til å legge inn bud på en leilighet i morgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2008 #432 Del Skrevet 12. februar 2008 Hallo i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei Joje! Jeg tenkte faktisk på deg i går, syntes det var lenge siden du hadde vært innom Savner fremdeles en dagbok da... Det gikk ganske dårlig på visning egentlig Leiligheten/rekkehuset stinket røyk og var SKIKKELIG møkkete! I tillegg var planløsningen elendig, så vi lar nok være å by på den Har et par leiligheter til vi skal se på til helgen, men tror ikke det er helt det store. Får håpe det dukker opp noe i løpet av dagen på finn.no -------------------------- Nå sitter jeg på skolen og vi skal jobbe med bachelor. Ikke kommet helt igang bare ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 13. februar 2008 Dagen i går: Tirsdag: - Gå tur eller trene på dagen, 3/10 - Tur med kanin, 2/4 - Jobbing med bacheloroppgaven 1 time (var effektiv på mandag så trenger ikke gjøre så mye i dag) - Visning fra 17-18 (spent!!) Ble ferdig med alt : D Lille Ballerina: Sent oppe i går altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. februar 2008 #435 Del Skrevet 13. februar 2008 Nattsykepleier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 13. februar 2008 #436 Del Skrevet 13. februar 2008 Så kjedelig å høre om visningen. Men det kommer vel flere anledninger. ;D Gleder meg til det blir vår tur til å kjøpe leilighet. Vi bare leier nå, og det er litt kjedelig for vi kan jo ikke gjøre noe som helst med den. Håper du får en fin dag på skolen i dag. Høres spennende ut med bacheloroppgave. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 13. februar 2008 Skjønner at du gleder deg til det Joje Bare det å lete etter leilighet er jo utrolig morsomt! Jeg syntes du er heldig som ikke bor hjemme jeg da. Jeg bor jo hjemme fremdeles. Må være så deilig å kunne ordne alt selv, selvom det er litt mer jobb da Det går fremover med bacheloroppgaven. Har noen meget interessante artikkler som jeg kan bruke og har jo skrevet litt. Eller meget interessante var vel litt å ta i men. Relevante i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. februar 2008 #438 Del Skrevet 13. februar 2008 Synd at visningen ikke gikk som forventet, men det kommer nok flere muligheter Som du sier, letingen er nesten det morsomste! Bra å høre at oppgaveskrivingen går fremover! Jeg har endel pensum som må leses igjennom, men det går litt tregt fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 13. februar 2008 #439 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg fått meg dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. februar 2008 #440 Del Skrevet 13. februar 2008 Det gikk ganske dårlig på visning egentlig Leiligheten/rekkehuset stinket røyk og var SKIKKELIG møkkete! I tillegg var planløsningen elendig, så vi lar nok være å by på den Har et par leiligheter til vi skal se på til helgen, men tror ikke det er helt det store. Får håpe det dukker opp noe i løpet av dagen på finn.no Det hørtes ikke helt ut som drømmeleiligheten nei! Får håpe dere har bedre lykke neste gang! Hvordan har det gått med skriving av bacheloroppgaven idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå