Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Trenger ikke å være noe unormalt. Nervesystemet er kompleks, og det kan godt være en nerveledning som fikk deg til å føle sånn. Pussig greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan

Hehe, høres merkelig ut, men sikkert ikke unormalt :)

Du har fått gjort masse skolearbeid i dag, flinka :) Hvordan går det med treningene? Får du 10 denne måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er nok helt normalt ja!

- Notater til læringsmål 1

- Notater tl læringsmål 2

- Notater til læringsmål 6

- Alt pensum som må leses i forbindelse med læringsmålene

- Gå tur med kanin

- Klippe klørne til kanina

- Trene

Det går bra med treninger denne måneden Marihan. Har nettopp gjennomført trening 9/10 nå så bør klare en til :) Hvodan går det med din trening? Skal prøve å trene mer i februar!

Ble ikke så veldig hard trening men. Gikk først 35-40 min rask gange. Etterpå tok jeg en del situps og pushups og bevegelighetstrening for beina før jeg gav meg. Ble 1 times trening og er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Det er bra at du klarer det! :)

Joda, d går bra med min trening, men er ikke like motivert som før. Prøver å trene minst 2 ganger ikke uka, men har liksom ikke lyst. Tror jeg må finne noen å trene sammen med, kanskje det er det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du er flink til å trene jeg. Kulle ønske jeg også bare kunne ta turen ut. men hos oss er det 15 cm slaps og det er helt fryktelig å gå i, nytter hvertfall ikke å gå fort. Å løpe er jo livsfalig i og med at det er is uner slapsen, hvis du mister fotfeste bittelitt da så er du virkelig ute å kjøre...

Men er medlem i et treningsstudio for studenter da, koster nesten ikke noe åsså er det bra med apparater og saltimer. Det eneste som er litt kjedelig er at det selvfølgelig er stappfult til enhver tid. Men det er vel prisen man må betale når det er så billig.

Ett år koster meg like mye som to mnd på feks. Elixia....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har billig treningsstudio Zarabi! Har ikke det rundt meg desverre. Og de treningssenterne som er i nærheten må man binde seg til å tolv månder og jeg skal flytte om noen måneder og da passerjo det veldig dårlig. Men håper jeg får begynt et sted ettherhvert. Nå har det nettop blitt slapsesnø her oså så blir nok litt værre å komme ut for meg også da!

---------------------------------

Lesedag i da også. Hadde tenkt til å være snill mot meg selv å la meg sov litt ekstra, men sov bare til halv ni. Helt gret det da. Nå har jeg tre læringsmål igjen før eksmn og de skal jeg gjøre ferdig i dag! Da kan jeg bruke dagen i morgen på å øve, og det er greit!

Dagens planer:

- Notater til læringsmål 3

- Notate til læringsmål 4

- Notater til læringsmål 5

- Gå over og gjøre de læringsmålene jeg ikke er helt fornøyd med bra nok

- Gå tur med kanina i snøen

- Trene dresur med hesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Er så uvant å se seg selv i speilet med brunt hår! Er veldig fornøyd, men jeg ser liksom helt annerledes ut. Sier ikke nei til forandring jeg da :) Var så lei av blondt hår nå, og når jeg i tillegg fant ut at jeg ikke syntes jeg kledde blondt hår i det hele tatt var valget lett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..skikkelig moro med forandring ja. Jeg tror jeg skal få klippet meg neste uke. Har ei venninne som er veldig flink...blir billig åsså da veit du..hehe.. Gleder meg, veit ikke helt hvordan jeg skal klippe meg da. Jeg har langt hår og lang pannelugg, så kan jo gjøre akkurat det jeg vil. Syntes det er skikkelig spennende med forandring jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du har som har langt hår og pannelugg Zarabi! Skulle virkelig ønske at jeg hadde hår til det. Håret mitt ser desverre helt grusomt ut hvis jeg har det langt, fordi det er forholdsvis tynt. Nå har jeg det litt kortere enn skulderlangt og oppklipt for å få volum i det, og da er det ikke så ille :)

Heldig d er som har en veninn som kan klippe da! Det hadde ikke gjort noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, spå mye jeg er på kg for tiden! SKriver jo innlgg i dagboken min hele tiden! Vel sånn er det når man sitter og skal lese til eksamen, da blir deg mye KG;)

Må vel komme med oppdatering avdagens planer så langt:

Dagens planer:

- Notater til læringsmål 3

- Notate til læringsmål 4

- Notater til læringsmål 5

- Gå over og gjøre de læringsmålene jeg ikke er helt fornøyd med bra nok

- Gå tur med kanina i snøen

- Trene dresur med hesten

- Rydde og vaske over kjøkken hos kjæresten og rydde litt her og der

De to siste planene kan jeg ikke gjøre før i etermiddag/kveld for nå sitter jeg hos kjæresten mens han er på jobb. Tenkte å gjøre en innsats nå og rydde og ordne litt hos han. Vurderer litt å legge meg ned litt på sengen å slappe av også! Hihi...

Nå er alle mine notater kalre til eksamen på tirsdag. Ble 43 sider til sammen så nå er det bare å lese på dem. Føler at jeg ligger godt an i forhold til å bli ferdig, men føler at eksamen ikke kommer til å gå så fryktelig bra men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hehe, jeg vet hvordan det er.. De siste ukene har jeg hengt alt for mye på KG istedet for å bruke tiden til noe fornuftig :)

Det må være deilig å være ferdig med notatene til eksamen! Når er det du har eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen til tirsdagen. Min første og siste individuelle eksamen på hele studiet, så det er litt gøy! Gleder meg til å bli ferdig med den for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: I dag har jeg og kjæresten vært i banken og det blir ikke noe problem å få boliglån i den prisklassen vi har tenkt oss i alle fall! :D

Så nå er vi på leilighets jakt! Spennende! Har en vi har tenkt til å se på til søndagen også er det en til mandagen jeg har VELDIG VELDIG lyst til å se på!

Vi har også vært og tittet litt på komfyr, kjøleskap og vaskemaskin i dag. Fant et kjøleskap jeg har skikkelig lyst på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Lille Ballerina! :)

Så spennendeat du også er på leilighetsjakt Marihan! Vi får nok en spennende tid i møte! Er nok ikke bare bare å finne drømmeleiligheten...

Burde egentlig sitte å lese til eksamen, men sitter isteden og titter på sofaer :P

Men nå skal jeg skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå..gleder meg til det er min tur til å kjøpe eget hus/leilighet. Jeg gleder meg hvertfall til jeg kommer ut herfra. Er veldig fint altså, helt nytt å greier, men er veldig lite, så har ingen plasser å legge ting, slitsomt. Så gratulerer så mye med lån, nå er det bare å finne leilighet!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende med leilighetsjakt! :hoppe: Dere har nok en spennende tid i møte ja. Det er så utrolig koselig og deilig å være samboer, og ikke minst det å ha sitt eget hjem. Kjæresten og jeg har nettopp kjøpt vår første vaskemaskin (vasket på fellesvaskeri før), og jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å få min helt egen vaskemaskin. Det er litt rart å tenke på hvordan ting forandrer seg. ,D

Lykke til videre med eksamenslesingen. :)

Endret av joje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarabi: Takk for det! :D Er så spent på tiden fremover nå. Har jo bodd hjemme fremtil nå, så blir jo en ekstra overgang.

Joje: Vaskemaskin ja! Har du noen tips? Vi tittet litt i stad men det var jo så mye å velge i mellom i mange forskjellige prisklasser og jeg aner ikke hva som er bra eller dårlig. Utrolig hvordan ting forandrer seg ja... Nå er jeg helt i hundre på grunn av et kjøleskap liksom ;)

Det blir veldig spennende å bli samboere. Vi sover jo hos hverandre hver eneste natt nesten uansett, så da er det nok på tide å flytte sammen :) Det skal foresten bli så bra å ha sitt eget hjem. Gleder meg til å vaske, rydde og lage middag til og med.

Men tilbake til eksamenslesing... denne eksamen går nok ikke bra nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...