Gå til innhold

Tvangsforing av barn som ikke vil spise


Gjest Steve

Anbefalte innlegg

Gjest Steve

Tvangsforing av barn som ikke vil spise maten de får!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150830

I VG i går papirutgaven leste jeg om en far som slo til sønnen sin i tannlegestolen - tannlegen anmeldte dette og far ble straffet.

Hva er det med folk som får dem til å gjøre dette?

Hva tenker noen foreldre med egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hassan

Leste om han som slo sønnen sin 3-4 ganger i tannlegestolen og dette er ille. Det er ikke lov å slå barna sine i Noreg og det er ikke bra for barna heller.

Tvangsforing er OK.Hva skal man gjåre da med barn som ikke spiser.I min omgangskrets så møtes vi å gjår dette på hverandres barn!De gaper og svelger.Vi klyper dem ikke i kjaka, men barna gaper nar det er fremmed som gjør det.

Effektivt det! Får ikke barna i seg mat så blir de sjuke og detg er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangsforing er OK.Hva skal man gjåre da med barn som ikke spiser.I min omgangskrets så møtes vi å gjår dette på hverandres barn!De gaper og svelger.Vi klyper dem ikke i kjaka, men barna gaper nar det er fremmed som gjør det.

Effektivt det! Får ikke barna i seg mat så blir de sjuke og detg er ikke bra.

Har aldri hørt om barn som sulter i hjel så lenge det er tilgang på mat. Blir de sultne nok så spiser de!

Men fortsett du å tvangsfore barna dine, så er du garantert at de vil utvikle et problematisk forhold til mat i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Tvangsforing er OK.Hva skal man gjåre da med barn som ikke spiser.I min omgangskrets så møtes vi å gjår dette på hverandres barn!De gaper og svelger.Vi klyper dem ikke i kjaka, men barna gaper nar det er fremmed som gjør det.

Effektivt det! Får ikke barna i seg mat så blir de sjuke og detg er ikke bra.

AKKURAT SÅNN fikk jeg spiseforstyrrelser.

Hurra for den! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Blir kvalm av å lese om voksne mennesker som gjør sånt med barn :forvirret:

Dette kan som Bekeeper sier utvikle seg til spiseforstyrrelser.

For noe forferdelige mennesker dette er som gjør sånt noe, de vet ikke hva slags skade dette kan medføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_marissa_*
Leste om han som slo sønnen sin 3-4 ganger i tannlegestolen og dette er ille. Det er ikke lov å slå barna sine i Noreg og det er ikke bra for barna heller.

Tvangsforing er OK.Hva skal man gjåre da med barn som ikke spiser.I min omgangskrets så møtes vi å gjår dette på hverandres barn!De gaper og svelger.Vi klyper dem ikke i kjaka, men barna gaper nar det er fremmed som gjør det.

Effektivt det! Får ikke barna i seg mat så blir de sjuke og detg er ikke bra.

Håper dette er en spøk. Barn klarer seg mye lenger uten mat enn foreldre tror, ingen har dødd av å hoppe over ett måltid eller to. Friske barn spiser når de blir sultne nok, tro meg, og tvangsforing fører bare til et problematisk forhold til mat senere i livet, både anorexia, bulimi og overspising kan ofte relateres til tvangsforing i barndommen (også den mildere varianten som går på "spis alt på tallerkenen")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...