sEnsAtion Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kjenner en jente som er ekstremt forfengelig, selvsentrert og innbilsk. Hun skal få lov til å leve sitt liv, selvsagt, men jeg kan ikke unngå å legge merke til noe som angår henne og hennes likesinnede. De så opptatte av utseendet at de overdriver både sminkingen og brunkremen. For å ikke glemme å nevne solariet når solen ikke er oppe. De er pene i utgangspunktet, men all malingen gjør at det siste jeg vil er å komme i nærheten av dem ... slik som du ønsker å holde deg unna en nymalt husvegg. De bruker så mye tid i solen og solariet at huden deres begynner allerede å bli rynket, i en alder av 20. De blir rett og slett stygge og ødelegger seg selv.
Gjest StockDama Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 De tenker vel ikke langsiktig hva all den sola gjør med huden deres, vel..det får være deres problem =D
sEnsAtion Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 De tenker vel ikke langsiktig hva all den sola gjør med huden deres, vel..det får være deres problem =D Så sant. Så sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå