Gå til innhold

Hvor


måvite

Anbefalte innlegg

Det er så stille her inne... Hvor blir dere av? Hvilke andre forum bruker dere nå som dere endelig er blitt gravid? Jeg bruker snartmamma.com og barnimagen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg :tommel:

Har liksom gått litt rundt å ventet på at det skal 'ta av' her inne, men det er vel bare å ta saken i egne hender.

Bruker ingen andre forum ennå. Var registrert på snart mamma sist jeg var gravid, må vel kanskje sjekke om det er liv i den gamle brukeren.

Men hva med en liten statusrapport ang. formen.

Selv er jeg fortsatt grisetrøtt dagen lang, har absolutt ingen futt igjen etter at frøkna er i seng. Kvalmen er bittelitt bedre, men går likevel rundt å føler meg litt fyllesyk hele tiden. Buksene (spesielt jeans) begynner faktisk allerede å bli litt stramme, tror det er en kombinasjon av at de faktisk er stramme og at magen er mer ømfintlig for stramming. Har fått inkallelse til UL, GLEDER meg enormt. Er så spent på UL termin ettersom jeg er veldig usikker på hvor langt jeg har kommet. Tror det er ca 9 -10 uker, gleder meg også veldig til jeg tror jeg er 12 uker og kan slappe litt av i forholt til at noe skal gå galt :)

Ok, det var en status fra meg, hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Jeg er her jeg også :) Har egenlig bare venta på at noen glupe sjeler skal skrive noe gøy jeg kan svare på ;)

Men for å svare på Frk Doodads spørsmål...

Her er formen ganske grei. Er trøtt stort sett døgnet rundt, kaffe smaker skikkelig BLÆH (og det som var så godt før...) og noen morgener er jeg mer kvalm enn det som er morsomt. I tillegg blir jeg bråsulten og bråmett.

Og de trangeste buksene er for trange. Jeg tror ikke jeg er så mye større enn før ennå, men jeg orker ikke ting som strammer over magen.

Jeg er forresten 10+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser litt på babyverden, er veldig lite aktiv på div forum. Venter på at det skal ta av litt her :ler:

Formen min er superbra, det har den vært hele tiden. Hadde det ikke vært for uteblitt mens hadde jeg ikke merket at jeg er gravid.

Er trøtt da, det har hendt at jeg bare MÅ gå unna og legge meg til å sove, hehe! Og så har jeg "vondt" i magen nå og da, som om jeg har spist meg over-stappa-mett.

Er 10+1 idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+1 idag :D

Åhh, da er vi nesten helt likt. Er 10+2 idag (dog etter meget usikker mensdato)

Så morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, da er vi nesten helt likt. Er 10+2 idag (dog etter meget usikker mensdato)

Så morsomt :)

Min er også ganske usikker! Siste mens var 6 mai, men jeg har aldri hatt 28 dagers sykluser (selv om jordmoren regnet utfra det), så det blir spennende med ultralyd! Stor sjans for at jeg er 12 dager kortere (slutta på piller i slutten av mars, neste mens var da 6 mai, 40 dager senere)...

Har dere fått innkalling til ultralyd da? Jeg fikk brev fra Ahus før helgen med bekreftelse på fødeplass og innkalling til UL, litt skummelt; nå er det litt mer virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker på om jeg skal melde meg på her eller i desember... :forvirret: Har fått termin av legen 27. desember, men det er jo godt mulig det blir januarbarn. Håper egentlig det. Skal på UL 1. august, så da får vi se. Gleder meg!

Jeg tror jeg har kjent spark, men jeg har ikke vært gravid før så det er vanskelig å vite hvordan det skal føles. :klø: Kjenner det vel mer tydelig etter hvert. Jeg melder meg på igjen etter UL om det blir januartermin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Jeg kan kanskje være med på å "ta av" litt her inne, og være førstemann til å rapportere om bevegelser i magen!

Det er jo tidlig (14+6), så det er langt fra sparking, men jommen er det ikke en bitteliten sprellende gullfisk der inne et sted...

Artig! :hoppe:

Så gøy Nigo-san :)

Sånn for oss som ikke har gjordt det før, når er det vanlig å kjenne sprell i magen første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har selv vært på ferie, så har ikke vært i nærheten av en pc på 3 uker, egentlig veldig deilig.

Er i dag 15+4 uker, og har fått stor mage, i forhold til hva jeg hadde før jeg ble gravid i hvertfall. Nå tør folk å spørre om jeg er gravid :fnise: .

Gleder meg til jeg kan rapportere om bevegelser i magen, og det behøver det jo ikke å være så lenge til.

Når skal dere andre til UL, selv skal jeg 13 august og gleder meg veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke aktiv i noen andre forum egentlig, snikleser litt innimellom når jeg har lite å gjøre på, men skriver ingen innlegg andre steder enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, vi skal jo i ilden omtrent samtidig :ler: Jeg har termin 15., men regner med å gå litt over da.

Har fått time til UL den 16. august, det blir spennende. Håper selvfølgelig at alt står bra til, og hvis det er mulig vil vi gjerne vite kjønnet.

Artig med en som er like langt på vei :) Min mage er også tydelig, men veldig variabel. Det virker som om det ikke er plass til maten på samme måte som før, så etter et stort måltid er jeg diger :overrasket:

Har selv termin 16 januar, etter UL i uke 10. Skal til ordinær UL 13 august og gleder oss veldig til det. Blir spennende å få vite om terminen stemmer og om alt er i orden. Mannen min har veldig lyst til å vite hva det blir, og da gjør vi nok det dersom det er mulig, jeg klarer nemlig ikke selv å bestemme meg for hva jeg egentlig vil, vite eller ikke vite, det er det som er spørsmålet...

Første barn og første graviditet for min del, brukte 2 år på å få det til, så dette blir bra uansett...

Vi får følge med hverandre litt da, kanskje vi ender opp med å føde samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er her jeg og. Men jeg bruker for det meste bare graviditetsforumet på KG og Snart mamma forumet.

Men det hadde vært hyggelig hvis vi kunne være litt mer aktive i klubben.

Det er her vi blir kjent med de som føder omtrent i samme periode. Vi kommer til å gå gjennom noe av de samme tingene nesten sammtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blir gjerne litt mer aktiv her inne jeg også.. :)

Jeg bruker også BIM og gravidforumet på Kg, men det vet du jo May Helen :-D

Idag er jeg 25+3 uker på vei. :gravid: Koser meg med tilværelsen!

Imorgen skal jeg til legen for å få delvis sykmelding, det er tungt å jobbe 100% som frisør med bekkenløsning.. Håper jeg kan jobbe 50% eller noe.

På onsdag skal jeg til jordmor. Gleder meg til å høre :hjerte:- lyden igjen! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...