Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei!! Jeg er en jente på 19 år som er fullt utviklet, men mangler brystvorter. Har lest en del på nettet om inverterte brystvorter, men blir liksom ikke helt klok. Har vært hos flere forskjellige leger, uten å få noe klart svar der heller. Prøver meg derfor her. Er det noen der ute som har/har hatt samme problem. Kom vortene ut da dere ble gravide? Kan/kunne dere amme?? Er ganske fortvilt, har jo så lyst til å kunne amme mitt eget barn. Den ene vorta mi titter av og til litt ut, mens den andre er som oftetest helt borte. Er det noen der ute som har hatt samme problem?? Hilsen en litt fortvilt jente...............
Chiquita Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Også jenter/damer med helt innovervendte brystvorter kan amme på samme måte/prinsipp som de med utovervendte, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg over
Gjest Gjest_mamma til 3_* Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hei, Babyen suger på mye mer en brystvorta, altså omtrent over hele det røde området øverst så det er ikke noe problem! :-) Hilsen Mamma til 3
Wildy Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg hadde selv helt flate brystvorter før jeg ammet førstemann.Men det var null problem å amme! Babyen gaper over hele det brune området, ikek bare brystvorten. Etter ammingen har de faktisk holdt seg mer eller mindre ute, de er i hvertfall mer framstående enn før jeg fikk barn.
Gjest Gjest_Erika_* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Ja jeg har også flate brystvorter. Er 26 år. Tenkt akurat det samme som deg. De er ikke "innovervendte" egentlig. Fordi dette sjekket jeg ut siden man kan operere innovervendte brystvorter. Mine er bare ikke der egentlig. De kan komme litt til syne hvis jeg blir kald. Ville bare si at du ikke er alene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå