Gå til innhold

All inclusive


annemsk

Anbefalte innlegg

Hei

Mannen min og jeg har lyst til å dra på en ukes ferie all inclusive.

Jeg ser at ving tilbyr dette i Egypt, men er det noen som vet om andre som tilbyr all inclusive til andre reisemål?

Jeg sendte mail til wickstrømreiser i går, men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gloria

Star Tour har i alle fall. Mener å huske at de fleste (store) reiseselskapene opererer med all inclusive. Det er der i mot ikke ALLE hotell som har all inclusive som et tilbud til sine gjester.

Jeg personlig vil ikke valgt all inclusive. Har aldri prøvd det, men tror jeg ville følt meg tvungen til å spise og drikke alt av mat på hotellet, i stedet for å oppdage restauranter i byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse sånne hoteller i Mexico. Også Gran canaria. Tror de fleste operatørene tilbyr det.

Et vennepar som drar dit nå snart, de har kjøpt det beste hotellet og kan da bruke 5 forskjellige hoteller, de andre søsterhotellene med lavere standard. Da kan man variere litt :)

Tror det er fint med All Inclusive på steder som Egypt, der kontrastene mellom menneskene som lever der og turismen er så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi var på all-inclusive på Maldivene og det var herlig ;) Her er et reisebrev med bilder og linker. Vi bestilte gjennom paradisreiser.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Tenerife på All Inclusive i oktober 2005. Helt ypperlig tid å reise på også og veldig flott sted. bahia Principe het hotellet. Vi dro med Apollo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Egypt på Makadi Palace i romjulen, all-inclusive og jeg var skeptisk men ble utrolig positivt overrasket. Nydelig mat og mange restauranter, også ala carte. Vi reiste med Saga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har reist på all-inclusive tur med Nazar til Tyrkia.

Det kan virkelig anbefales :).

Hotellet vi bodde på var 5 stjerners, og maten var kjempegod. Det var masse å velge i, i tillegg til at man kunne bestille bord på a la carte restauranten på hotellet også (og få servert tyrkisk mat blant annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Miss Susie
Vi var i Egypt på Makadi Palace i romjulen, all-inclusive og jeg var skeptisk men ble utrolig positivt overrasket. Nydelig mat og mange restauranter, også ala carte. Vi reiste med Saga.

Ah, jeg har bestillt den samme reisen.. Men var det en smule kaldt der i romjulen? Står nemlig bare 19 c i vannet etter jul... Så jeg vurderer å bytte hvis man ikke kan bade i sjøen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

vi resite all inclusive med Gozo Reiser til Malta for noen år siden.

Var veldig bra, men vi spiste alikevel ute ett par kvelder, men digg å bare fråtse i god mat, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvraket

Noen som veit om Nazar har reiser til Tyrkia i november? Jeg fant bare fra sverige, men mulig jeg har rota. Har aldri hørt om Nazar tidligere, men ser jo utmerket ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...