Gå til innhold

Miami


Liset

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Miami i oktober. Vi skal bare være der i 3 dager, før vi reiser videre på cruise.

Siden vi bare har tre dager, hadde det vært greit med noen tips om hva vi burde få med oss der.

Noen som har noen grom tips eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi var der noen dager for noen år siden og jeg har skrevet litt om det i mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/florida.htm . Kanskje du kan finne noen gode tips der. Skal dere ha leiebil? Da vil dere i såtilfelle kunne ta en tur inn i Everglades eller ut til Florida Keys :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem fra Miami selv, utrolig flott plass.

Miami Beach, Sout Beach, å kjøre langs Ocean Drive må oppleves;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Bra side Gard!!

Hadde egentlig ikke tenkt å ha leiebil.... men kanskje vi burde det??

Tar det lang tid og kjøre fra Miami til Orlando? - det så utrolig kult ut der!

Flere som har tips eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I USA er det stort sett alltid et must med leiebil ;) En kan selvfølgelig klare seg uten men det gjøre det hele mye mer tungvint. Så min anbefaling er å leie en liten leiebil (eller ta den helt ut å leie en cabriolet) slik at dere kan kjøre litt rundt i Miami. Det er ca 35 mil fra Miami til Orlando. Ut til Key West er det ca 25 mil. Du kan måle avstander med dette kule Google verktøyet: http://www.gmap-pedometer.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg skal også til Miami i oktober. Hvilket selskap har dere bestilt billetter med?

Hva mener dere som har vært der før, er det beste alternativet?

Eventuelle hoteller å anbefale til en grei penge? Skal være der i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Miami i oktober. Hvilket selskap har dere bestilt billetter med?

Hva mener dere som har vært der før, er det beste alternativet?

Eventuelle hoteller å anbefale til en grei penge? Skal være der i 10 dager.

Har ikke vær der selv, men har noen linker..

Finn billige billetter på kayak.com og finn.no. For billige hoteller sjekk ut hotwire.com og priceline.com. Hotellanmeldelser + forum på tripadvisor.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Miami i oktober. Hvilket selskap har dere bestilt billetter med?

Hva mener dere som har vært der før, er det beste alternativet?

Eventuelle hoteller å anbefale til en grei penge? Skal være der i 10 dager.

Vi har bestilt reisen gjennom et reisebyrå.

Men vi flyr med British airways.

Vi ble anbefalt luxury Miami Beach Resort and Spa. Er helt sikkert ikke det billigste hotellet... Vi betaler ca 1300 kroner natten. Men siden det er vår honeymoon og vi bare skal være der i 3 netter slo vi til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
IKKE lei convertible hvis det er skamvarmt, air con er mye mye mer overlevelsesvennlig i USA.

He he :fnise: .... Det skal vi tenke på!

Ja nå er det ikke veldig lenge til vi setter oss på flyet!!! Vi reiser i morgen tidlig! - og vi gleder oss VELDIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggriser!:) 1,5 måned igjen til vi reiser.. Fikk billetter for 5100 (Continental) per pers, så de ligger nok rundt der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...