Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Om dere hadde hat muligheten til i 1 dag og se verden igjennom en annen persons øyne. Ville du tatt i mot det tilbudet og sett verden igjennom en annen person hvordan den personen så på verden. Ville du sett verden igjennom en annens øyne om du kunne ?:
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Ja, jeg kunne godt tenkt meg det. Tror jeg ville valgt å sett verden gjennom øynene til George Bush for en dag. Kanskje jeg da ville forstå hva han driver med.
Gjest Nedfallsgjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Ja ! Erru gæern, selvsagt ville jeg det ! Ville vert veldig interessant..
Tabris Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Ja, det ville jeg utvilsomt gjort. Hadde vært utrolig interessant og lærerikt.
waco Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Dere burde se en film som heter beeing john malkovich. I filmen kan man hoppe inn i huet til john malkovich via en hemmelig tunell. Slik at man ser og hører alt det john malkovich ser og hører. Interssant film som belyser en del artige vinkler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå