shatika Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 (endret) Vi har 4 hunder.. De tre eldste er av samme rase, snille, veloppdragne, rolige, aktive og herlige hunder.. Alt bare fryd med andre ord selv om de kan finne på noen rampestreker de også.. MEN yngstehunden er av en helt annen rase, er myye større, er 15 mnd, og driver både meg og ikke minst de andre hundene snart til vanvidd.. Den yngste er en krevende hund, veldig krevende.. Vi har en bra binge der hundene er mye, alle får sine daglige turer/ joggeturer, er med oss bort på besøk osv.. Med andre ord, det mangler ikke på omsorg til hundene, men likevel så virker det som om den yngste er i full opposisjon hele tiden, bjeffer og er veldig urolig samme hva jeg gjør.. Jeg merker jeg blir bare mer og mer sliten av det hele, for nå har hun vært veldig intens noen uker igjen. Dette ble langt og kroglete men poenget er: Hva kan jeg gjøre for å forbedre situasjonen for den yngste hunden samtidig som de andre hundene får nok oppmerksomhet, og slik at jeg unngår og bli helt utslitt og sprø av dette.. gode råd tas i mot med stoooor takk " Litt-sliten-shatika!" Endret 10. juli 2007 av shatika
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 4 hunder er kanskje litt mye fordelt på én person??
Frey Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Unghund i puberteten var det første som slo meg når jeg leste innlegget. De bruker jo å roe seg når de blir voksne i hodet når de blir to år pluss.. Ellers kom jeg til å tenke på om de/den får brukt hodet sitt? Daglig mosjon er jo vel og bra men de bør også få stimulert hodet - noe som ofte gjør hunden mer sliten enn en joggetur. Hvilke raser er det snakk om?
shatika Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Unghund i puberteten var det første som slo meg når jeg leste innlegget. De bruker jo å roe seg når de blir voksne i hodet når de blir to år pluss.. Ellers kom jeg til å tenke på om de/den får brukt hodet sitt? Daglig mosjon er jo vel og bra men de bør også få stimulert hodet - noe som ofte gjør hunden mer sliten enn en joggetur. Hvilke raser er det snakk om? Takk for gode tips!! Sender deg en pm ang raser jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå