Gjest DyneTryne Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har ikke nesespray, noe måte å få denne gøra ut annet enn å snorte og harke?
LilleBille Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Saltvann hjelper - både som bad og hvis du sprayer/sirkulerer det.
Rainbow Brite Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Nesehorn! Det ser dust ut, og kan være litt vanskelig å få til i begynnelen, men det blir så bra. Helt utrolig hvor tett man er på daglig basis uten å legge merke til det. Man får skikkelig oksygenrush etter å brukt hornet!
Gjest DyneTryne Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Menne jeg har ikke penger til å kjøpe noe som helst, og saltvann får jeg ikke tak i i tjukkeste bygda Er det ikke noe med å holde hodet over kokende vann eller?
Rainbow Brite Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hjemmemekka nesehorn med trakt og litermål? Blir sikkert litt klønete, men ikke umulig! Ha kroppstemperert vann og en liten t-skje salt (i pulverform helst uten jod). Gjør det vondt, er det feil temperatur eller for lite/mye salt. Bare følg instruksene på den linken jeg sendte deg!
Gjest DyneTryne Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Kan alltids gi det et forsøk :-P Men hjelper det hvis det er sår også? Jeg tror jeg har fått meg et sår der oppi.. Og jeg skal ha kjøretime ti på 3, da kommer vel kjørelæreren med sine hysteriske morsomme vitser om hvilket dop jeg har snortet siden jeg snufser så.. urk!
Rainbow Brite Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Ja, det hjelper absolutt mot sår! Lykke til! Fortell hvordan det går!
Gjest DyneTryne Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Fysj vi har bare jozo jodsalt! Dette går bare helt galt, hadde jo to nesespray liggende her før men de forsvant under rydding.. den nesesprayen som heter så mye som noe jeg glemte..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå