Gå til innhold

Hvilken ring har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så artig å se hva slags gifteringer/forlovelsesringer folk har valgt. Men synes det er mye av det samme i gullsmedene... med en eller 3 steiner i, evt hjerteformet... Hvilke ringer har dere valgt? Legg inn link...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har disse fra Niessing (kjøpt på David Andersen)

Våre ringer

WOW, disse var ganske originale synes jeg :) Men hva er den ringen i midten laget av? var litt vanksleig å se....

Gjest Deception
Skrevet

Vi har disse, fra Niessing. Tradisjonelle, men med "det lille ekstra", og vi falt begge pladask da vi så dem, etter å ha tittet på utallige andre.

Skrevet
Vi har disse, fra Niessing. Tradisjonelle, men med "det lille ekstra", og vi falt begge pladask da vi så dem, etter å ha tittet på utallige andre.

OJ disse har jeg også kikket på!! Liker kjempegodt :)

Skrevet
Synes det er så artig å se hva slags gifteringer/forlovelsesringer folk har valgt. Men synes det er mye av det samme i gullsmedene... med en eller 3 steiner i, evt hjerteformet... Hvilke ringer har dere valgt? Legg inn link...

Vi har bestil snorre ringene(vikingringer,norsk) :klappe:

Skrevet
WOW, disse var ganske originale synes jeg :) Men hva er den ringen i midten laget av? var litt vanksleig å se....

Ringen i midten er børstet gult gull, mens det rundt er glatt hvitt gull :) Er så fornøyd med dem, så, det eneste som er vanskelig er å vente helt til 29. september før vi kan bruke dem...

Gjest Cienna
Skrevet

Vi har sett oss ut noen råflotte ringer fra Efva Attling...men har ikke digitale bilder av dem. Men begge ringene er flate kanter på, men glatte på oppsiden. Min har en nydelig 0,30 stein i midten....Sukk....gleder meg til den sitter på fingeren min!!!!!

:sol:

Skrevet
Vi har sett oss ut noen råflotte ringer fra Efva Attling...men har ikke digitale bilder av dem. Men begge ringene er flate kanter på, men glatte på oppsiden. Min har en nydelig 0,30 stein i midten....Sukk....gleder meg til den sitter på fingeren min!!!!!

Samme som min - høres det ut som....

Skrevet (endret)

Vi skal ha disse ringene fra Breuning. Utrolig fornøyd med de!

Endret av MellonCollie
Skrevet
Linken virker ikke... :sur:

Hehe, du var litt kjapp, det er rettet opp i nå ;)

Skrevet
Hehe, du var litt kjapp, det er rettet opp i nå ;)

Se der ja... :) Veldig fine :sol:

Gjest Gjest
Skrevet

Her er ringene våre.

Kjempe fornøyd med ringene våre begge to.

Gjest Gjest
Skrevet
Her er ringene våre.

Kjempe fornøyd med ringene våre begge to.

Din ring var veldig fin.

Er det en eller flere steiner i den? (var litt vanskelig å se på bildet)

Gjest Gjest
Skrevet
Din ring var veldig fin.

Er det en eller flere steiner i den? (var litt vanskelig å se på bildet)

Tre stener, en trekant på hver side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...