Amyrlin Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vil installere Sims2 Uteliv, men så får jeg beskjed noe om at den lagrer i et annet format, og at jeg burde ta sikkerhetskopier av spillene i Sims2. Vil jo gjerne fortsette med den familien jeg har startet og ikke begynne på nytt. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør dette? :klø:
Tabris Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har også fått den beskjeden, og jeg ignorerte den bare. Gikk helt fint, og jeg har spilt med de samme familiene. Men hvis du vil gjøre det for sikkerhets skyld, så vet jeg dessverre ikke hvordan du gjør det. Har du en EA Games/Sims 2-folder under Mine Dokumenter? Kan være spillene dine ligger der.
Cupcake Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Så tilfeldig! Dette skulle jeg også akkurat spørre om! Ja, hva må jeg gjøre?!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Grunnen til at den sier dette er fordi det er to forskjellige lagringformater og hvis du senere avinstalere uteliv så vil du ikke kunne spille videre på denne familien siden den er lagret i utelivformat. Så med mindre du har store planer om og avinstalere uteliv og kun dette for å spille kun sims 2 igjen så må du lagre de andre filene et annet sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå