Gå til innhold

Klage på varierende matpriser i barnehagene


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

På nyhetene i dag tidlige var en av hovedsakene at det var sterkt varierende månedspriser på mat i bhager rundt om i forskjellige kommuner. Det varierer viss fra under hundrelappen til 3-400.

Denne saken provoserte meg - hvem er det som gidder å lage en sak ut av noe slikt??? Tenk på alle de som ikke har barnehageplass i det hele tatt! Jeg kunne ønske at alle betaler det det koster for det de spiser (og det er sikkert mye mer enn 3-4 hundre!!) , kanskje det hadde blitt ressurser til overs til at flere hadde fått barnehageplass.

Nei, da. Det er tydeligvis noen som skal ha rett til å forsyne seg med begge hender fra fellesskapets goder, mens andre må ta til takke med ingenting.

Nei, kutt ut maxprisen og fakturer forelderene der det koster å brødfø barna deres.

Jeg forventer ikke at andre skal betale for meg/ mine barn, og plir kraftig irritert når noen får seg til å lage en sak av at anddre får "ENDA STØRRE SUBSIDIER ENN MEG" :legrine: .

GRRR! :sur::frustrert: puh! godt å få det ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Jeg ville heller betalt 400 kroner måneden og at ungene mine fikk skikkelig mat enn at de betalte 100 og fikk daggammel loff og prim hver dag, satt på spissen. Da jeg gikk i barnehage hadde vi med oss matpakker selv, funket fint det også. Tror vi fikk frukt ved siden av. Hvis budsjettet sprenges pga podens barnehagemat, er nok problemet et helt annet sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...