Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 25. oktober 2007 #161 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er ei jente på 24, ligget med 33 med han jeg driver på med nå. Og flere blir det!!
Gjest white_tennis_socks Skrevet 26. oktober 2007 #162 Skrevet 26. oktober 2007 En merkelig tråd dette, men det er sikkert viktig for noen. Hvor mange jeg har ligget med selv skal forbli usagt. Et vennepar av meg er dog interessant å nevne. HAN kommer stadig opp meg sitt antall på 125 damer når han blir full og vi sitter og koser oss og prøver å komme inn på et nytt tema. Dette skjer nesten hver gang. Denne typen er subjektivt sett av den glatte sorten. Gjør hva han vil... satser på tilgivelse hver gang... noe som irriterer meg noe grenseløst! Å høre fulle, selvgode menn (og kvinner) påberope seg heftige elskovsnetter med alle og enhver i sosial sammenheng, det er rett og slett kvalmt! Og det virker billig. Noen som er enige?
victor78 Skrevet 26. oktober 2007 #163 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er mann, 29 år, gift og har hatt sex med én person. Ja, jeg tenker ofte at jeg burde hatt sex med noen fler. Rett og slett for å få en formening om hva som er normalt, hvor godt kan det være? Osv. Men, siden jeg som sagt er gift, ble det vel med hun ene...
caso Skrevet 26. oktober 2007 #164 Skrevet 26. oktober 2007 En merkelig tråd dette, men det er sikkert viktig for noen. Hvor mange jeg har ligget med selv skal forbli usagt. Et vennepar av meg er dog interessant å nevne. HAN kommer stadig opp meg sitt antall på 125 damer når han blir full og vi sitter og koser oss og prøver å komme inn på et nytt tema. Dette skjer nesten hver gang. Denne typen er subjektivt sett av den glatte sorten. Gjør hva han vil... satser på tilgivelse hver gang... noe som irriterer meg noe grenseløst! Å høre fulle, selvgode menn (og kvinner) påberope seg heftige elskovsnetter med alle og enhver i sosial sammenheng, det er rett og slett kvalmt! Og det virker billig. Noen som er enige? Syns ikke det virker direkte billig, men som en trang for bekreftelse av andre helt klart.. Billig er en definisjonssak uansett. Billig for deg, er kanskje konservativt for meg, - hvem vet.. men å sitte å skryte av antall score's blir litt 14-is i mine øyne også, ja.. Han glatte liker vel å få frem at han er glatt? Selv om det er smakløst å se på, så gir det han sikkert en god selvfølelse. Ikke minst med tanke på den tilbakemeldingen mange menn gir til slike menn også, altså underliggende misunnelse. Værste er, - at i visse settinger, så scorer man på sånt hos kvinner også. Kan jo være at han er selektiv i oppførselen sin, eller bare oppmerksomhetssyk..
Ajantara Skrevet 26. oktober 2007 #165 Skrevet 26. oktober 2007 hmmm...*tenke* 1. Min første kjæreste som jeg var døforelska i, han var kjempefin og snill og god. 2. Min samboer og forlovede som jeg var sammen med i 6 år... 3. Samboern og pappaen til jenta mi..han var utro etterhvert dah. 4. En venn som jeg håpte ble mer enn en venn, men det ble han ikke... 5. Min 3 år yngre kjæreste(d varte ikke lenge for å si det sånn ) 6. En jeg var kjempeforelska i som jeg nesten fikk, men så gikk det skeis. 7. Så gjorde jeg det samme igjen...*forelska* 8. Og igjen.... :rødme: 9. Min første og forhåpentligvis siste one night stand. Så får guds skyld håpe det blir ti på den lista og at den tiende blir den siste Og angrer ikke på noen faktisk...
Bjørn-Tore Skrevet 26. oktober 2007 #166 Skrevet 26. oktober 2007 er 25. 2 stk... siste mange ganger bedre en første.
Gjest gutt26 Skrevet 28. oktober 2007 #167 Skrevet 28. oktober 2007 Ingen.. og 26 år.. Sikkert noen som synes det er "ille", men sånn blir det når man ikke er typen som vil debutere med ei man har plukka opp på by'n, og heller aldri har vært i noe forhold fordi man aldri har vært forelska..
Gjest tullfrid Skrevet 3. november 2007 #169 Skrevet 3. november 2007 4. Alle i faste forhold. Siste er best
Smakløs Skrevet 3. november 2007 #170 Skrevet 3. november 2007 Er 26 år og har hatt sex med ca 10 stk...angrer på noen...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #171 Skrevet 3. november 2007 Jeg vet ihvertfall at eksmannen til en toppmodell hadde hatt 30 på ett år....det var sannelig ikke mye om å gjøre.
Sans Skrevet 4. november 2007 #172 Skrevet 4. november 2007 hmmmm..... Blir vel 20, tror jeg. Er 23. Skal nevnes at jeg ikke fikk respekt for egen kropp før for en 3-4 år siden, og etter at jeg skjønte at jeg har verdi, har jeg hatt sex med to. Eksen som jeg var sammen med i ca 3 år, og han jeg er sammen med nå, det forholdet har vart i 2-3 mnd. Jeg ville aldri hatt sex med alle jeg har hatt sex med, hadde det ikke vært for at jeg ikke var i stand til å si nei - fordi jeg ikke visste hvordan.... Men jeg gidder ikke angre på det heller, for jeg får det uansett ikke ugjort!! Og til dere som har hatt sex med mange, men har respekt for dere selv, så var ikke dette noen pekefinger rettet mot dere. Men jeg vet i alle fall med meg selv at med over halvparten ville jeg sagt nei lenge før noe var i gang hadde det skjedd med det selvbildet jeg har nå.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. november 2007 #173 Skrevet 4. november 2007 HVOR MANGER FRANSKMEN....???????
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 4. november 2007 #174 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ei jente på 24, ligget med 33 med han jeg driver på med nå. Og flere blir det!! HVOR MANGER FRANSKEMEN?????
LilleDolly Skrevet 4. november 2007 #175 Skrevet 4. november 2007 jeg er 18. er vel ca nøyaktig et år siden den første min og har hatt en til, så to! skulle gjerne hatt en å kost litt med da, men men...
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 5. november 2007 #176 Skrevet 5. november 2007 HVOR MANGER FRANSKEMEN????? Ingen..Hvordan det?
tineline Skrevet 6. november 2007 #177 Skrevet 6. november 2007 16 "fullbyrdede", kanskje 4 andre hvis man teller med hånd- og munnjobber? 28 år gammel. Syns antallet mitt er passe. Det gir meg god selvtillit når jeg har sex, uten at jeg føler meg som en sklie (selvom jeg nå klarte 3 på 2 mnd - det er ny rekord).
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #178 Skrevet 6. november 2007 har kun hatt sex med 1 og slik skal det forbli. Er 18 år.
Gjest seinfeld Skrevet 6. november 2007 #179 Skrevet 6. november 2007 to kjekkaser! deilige og gode begge to. føler at alder en vesentlig her, jeg er 19.
Gjest seinfeld Skrevet 6. november 2007 #180 Skrevet 6. november 2007 0. Sparer meg til mr riight. wow! da er du sterk, hihi;) hvor gammel er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå