Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har pult jævla mange, men kun elsket med få..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hatt mange nok.

Av og til når jeg er alene, syns jeg derimot at det er for få. :ler:

Du mener selvfølgelig for få ganger! :nei:

:ler:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Alexandra_*
Skrevet

Jeg er 22 og har hatt sex med mellom 20-30, teller ikke med oral og annet. Grunnen til at det ikke er flere er at har vært mange år i forhold. Er glad for de fleste seksuelle opplevelsene...må være utrolig pinlig å hatt sex med færre enn 5.

Forstår ikke de som er stolte av det??? Dersom dette dreier seg om single mennesker ser jeg for meg at de er mindre attraktive eller kroniske tv-tittere.

Skrevet (endret)
Jeg er 22 og har hatt sex med mellom 20-30, teller ikke med oral og annet. Grunnen til at det ikke er flere er at har vært mange år i forhold. Er glad for de fleste seksuelle opplevelsene...må være utrolig pinlig å hatt sex med færre enn 5.

Forstår ikke de som er stolte av det??? Dersom dette dreier seg om single mennesker ser jeg for meg at de er mindre attraktive eller kroniske tv-tittere.

Du trenger ikke å forstå noe annet enn at folk har forskjellige verdier vettu.

Jeg også syns 5 partnere er utrolig få, men det er på grunn av mitt liv og hvordan jeg lever/har levd. Jeg er 30 år og hadde langt flere partnere enn deg igjen som 22-åring.

Kjenner likevel mange meget attraktive personer som har hatt kun et par partnere uten at det er pinlig, så tror neppe argumentet ditt holder helt hjem ;).

Endret av caso
Skrevet
Har aldri blitt spurt rett ut IRL, men når de vet at jeg ikke har hatt ONS, og at jeg kun har hatt et forhold går jeg ut fra at de fleste vet jeg kun har hatt en sexpartner.

Ser iverfall ingen grunn til å lyve om jeg blir spurt. Hvorfor skal jeg lyve over noe jeg ikke skammer meg over? Jeg har valgt å kun ha sex i forhold som jeg oppfatter som seriøse, og det kan jeg stå inne for. At det da har ført til at jeg kun har hatt et forhold som er seriøst nok til at sex har blitt aktuelt ser jeg på som flaks :)

deg liker jeg, du har en god moral(ifølge min moralske radar)

syns sex skal holdes til forhold... og jeg er mann..

Gjest gjestinne
Skrevet

22 år og to stk. Er vel litt få, men begynte seint (21) og liker ikke ONS. Er absolutt ikke flau over det, kunne jo lett ha pult masse flere hvis jeg hadde følt for det. Dømmer heller ikke de som har hatt mange partnere, fordi det er jo godt mulig at jeg en dag kommer i en fase der jeg har mer lyst på uforpliktende sex. Dette går jo på personlige preferanser, ikke moral.

Skrevet

Jeg er 23 og har hatt sex med 21. Tror jeg. Litt usikker. Prøvde å telle opp, men husker ikke helt...

Av dem er det vel kanskje 5 jeg har hatt sex med 1 gang, altså skikkelige ONS. De fleste har jeg hatt over en periode. Han ene var jeg sammen med i tre år.

For å si det sånn; en periode var jeg sånn at jeg innledet et forhold til en fyr, fant ut etter noen uker at det ikke funka, og fant meg en ny en og gjorde det samme om igjen og om igjen. Jeg har hatt MYE dårlig sex!! :ler:

Nå har jeg truffet en ny en, kanskje det blir seriøst. Får se. Han er deilig i alle fall. Og sinnsykt god i senga.

Skrevet
deg liker jeg, du har en god moral(ifølge min moralske radar)

syns sex skal holdes til forhold... og jeg er mann..

Sånne menn som deg, likar eg. :)

Skrevet

Jeg er 21år og har hatt sex med 4stk. Jeg angrer ikke på noen, men kunne ha vært foruten de 3 første. Skulle gjerne ha ventet, så min nåværende samboer haddde vært min eneste.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg var lettet over å se at det var flere som hadde ligget med over 20 menn,

For når jeg telte etter så er det vel rundt 20 stk,

For meg så er det litt merkelig for jeg er egentlig litt sånn en mann kvinne, Ønsker å være i et fast fast forhold, og liker ikke en-natts episoder,

Så da lurer jeg på hvorfor har du hatt sex,for meg--så mange,.

Jeg har hatt 1 gang sex med en jeg ikke kjente som jeg nesten plukka på en bar, men har hatt engans afferer med noe jeg hadde snakket med over en periode, hvor man syns det var en fin person og tenkte at det kanskje kunne bli noe mer, Men så ble det ikke det etter sexn, og så har jeg vært i lengre og kortere forhold/relasjoner som har medført sex. Med utgangspunkt i at man har vært interesert og det har vært gjennsidig, men så finner man ut etter noen mnd at det ikke var det store alikevell,

Så sånn sett ser jeg at de fleste jeg har hatt sex med har vært menn jeg har vært interesert i og som det har vært oppstarten til forhold eller i forhold,

men alikevell så er jeg ikke noe glad for at jeg har hatt sex med 20 stk, Men ser at dette også har vært litt periodevis, i faser da jeg har lett etter kjæreste/kjærlighet,,, desverre har man gått på en smell . Så akuratt nå så er jeg litt avvisende eller ikke interesert, fordi jeg er redd for å møte noen og at det bare skal være tull,

Skrevet

3 stk

Nr 1, da var jeg alt for ung!! Jeg trodde jeg var forelsket i han, men det viste seg at jeg bare dum lita jente som skulle være kul..

(hva er kult med det tenker sikkert de fleste nå..)

Nr 2, han var jeg kjempeforelsket i. Jeg ble gravid, han stakk av, kom tilbake når Sarah Martine hadde blitt 3 mndr(..nei, vi ble aldri sammen igjen!)

Nr 3, er han jeg er sammen med nå! Elsker han kjempehøyt og angrer ikke et sekund på at jeg lot meg selv bli forelsket i han. :rødme:

Skrevet

Dama mi har ligget med rundt 20 stk, mens jeg har ligget med 4. Hun er 21 år. Syns det er jævlig å tenke på egentlig.

Skrevet

34 år og 1 stk. Vært sammen i maaaaaange år.

og vi har har fantastisk sex:)

Skrevet
34 år og 1 stk. Vært sammen i maaaaaange år.

og vi har har fantastisk sex:)

Det hørtes veldig bra ut!

:)

Gjest Provosert nå
Skrevet

Jeg er 37, har vært seksuelt aktiv i 20 år, vært sammen med samme mann i 16 år, og har hatt sex med 2 personer inkludert mannen min.

Jeg har ingen grunn til å være stolt av det, enhver må få leve sitt liv som de ønsker, men jeg synes heller ikke det er pinlig. Og hvorfor skal jeg det?

Jeg er kanskje mindre attraktiv i dine øyne, men grunnen til at jeg ikke har ligget med flere, er at det ikke er flere jeg har villet ha sex med.

Men uansett hvor lite attraktiv jeg er, jeg fant i alle fall en mann som syntes jeg var attraktiv nok til at han ville dele livet sitt med meg. Og vi har et spennende og godt sex-liv.

Skrevet
Jeg er 37, har vært seksuelt aktiv i 20 år, vært sammen med samme mann i 16 år, og har hatt sex med 2 personer inkludert mannen min.

Jeg har ingen grunn til å være stolt av det, enhver må få leve sitt liv som de ønsker, men jeg synes heller ikke det er pinlig. Og hvorfor skal jeg det?

Jeg er kanskje mindre attraktiv i dine øyne, men grunnen til at jeg ikke har ligget med flere, er at det ikke er flere jeg har villet ha sex med.

Men uansett hvor lite attraktiv jeg er, jeg fant i alle fall en mann som syntes jeg var attraktiv nok til at han ville dele livet sitt med meg. Og vi har et spennende og godt sex-liv.

Enig med deg.

Kunne sikkert pula rundt som en anna kanin jeg åsså, men faen, hva er vitsen når man får det man trenger og mere til hjemme?

Nei, jeg sier som Sponheim: Hver mann sin høne:) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...