Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #101 Skrevet 25. juli 2007 3 og en halv - den siste var en dverg. Oh, oh, det menes totalt?? Vel, det var en dverg til inne i bildet, så da blir totalen 54.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #102 Skrevet 7. august 2007 27 år, 15 stk. 1.16 år og i fylla 2. Første skikkelige kjærest 3. Andre kjærest 4. Utro 5. Utro 6. Første ONS 7. Andre ONS 8. Tredje ONS 9. Med en gift 10. Fjerde ONS 11. Med en gift 12. Femte ONS 13. Sjette ONS 14. Med nr.12 igjen 15. Med min nåværende kjærest
milla-mor Skrevet 7. august 2007 #103 Skrevet 7. august 2007 27 år, 15 stk. 1.16 år og i fylla 2. Første skikkelige kjærest 3. Andre kjærest 4. Utro 5. Utro 6. Første ONS 7. Andre ONS 8. Tredje ONS 9. Med en gift 10. Fjerde ONS 11. Med en gift 12. Femte ONS 13. Sjette ONS 14. Med nr.12 igjen 15. Med min nåværende kjærest blir ikke det "bare" 14, da...?
minemor Skrevet 7. august 2007 #104 Skrevet 7. august 2007 Er 35 år og har hatt ca 30 partnere. En var jeg sammen med i 8 år, og en er jeg gift med og vært sammen med i 6.... Har vel vært ei "fula" jeg da.... AC
Gjest Skrevet 8. august 2007 #105 Skrevet 8. august 2007 Er lett å telle de når de er så får, så er nok bare 4 stk og jeg er 20 år. Første var jo en kjæreste som jeg endte opp sammen emd i over to år. Andre var et uhell Tredje var egenlig et bra valg helt til jeg ble kjent med han etter å ha vært sammen over et halv år.. Fjerde er nåværende samboer..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #106 Skrevet 8. august 2007 Er lett å telle de når de er så får, så er nok bare 4 stk og jeg er 20 år. Første var jo en kjæreste som jeg endte opp sammen emd i over to år. Andre var et uhell Tredje var egenlig et bra valg helt til jeg ble kjent med han etter å ha vært sammen over et halv år.. Fjerde er nåværende samboer.. Hvordan kan man ha sex ved ett uhell?
MayaMyhr Skrevet 8. august 2007 #107 Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg er 17. Blir 18 i begynnelsen av neste år. Jeg har hatt en eneste sexpartner. Og han er den jeg elsker mer enn alt i verden. Vi har et fantastisk forhold og fantastisk sex. Han er min første og eneste. Og jeg er stolt av at jeg har hatt bare ham =) <3 Endret 8. august 2007 av MayaMyhr
rolfkjo Skrevet 8. august 2007 #109 Skrevet 8. august 2007 Det riktige tallet er den siste som du nå har. ingen kan påstå at man er proff osv bare fordi de har ligget med mange eller få. sex er for 2 personer. man kan ikke fortelle noen at ved å ha flere er bedre for vi er så forskjellige og man må lære den man har i senga for å få god sex. Begge må tenke på den andres beste for å få full utnyttelse av hyrdestunden Ikke sant Jenter og gutter
Gjest imli Skrevet 9. august 2007 #110 Skrevet 9. august 2007 jeg har ligget med to menn. og håper ikke det blir noen fler, siden nr. 2 er far til barnet mitt!
milla-mor Skrevet 9. august 2007 #112 Skrevet 9. august 2007 0. Er 15 år det er vel bare fint å vente litt, vel? 15 er da ingen alder... pftsj!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #113 Skrevet 9. august 2007 blir ikke det "bare" 14, da...? Hehe, jo. Glemte han ene inni der...han jeg angrer og er falu for..har visst fortrengt ham :-) Han var nr.14.
GlamCat Skrevet 10. august 2007 #114 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hatt 5. Ingen ONS, men angrer på at jeg ble sammen med 2 av dem, varte ikke så lenge, men allikevel.... Er gift nå og glad at jeg har prøvd noen før mannen min. Ellers hadde jeg alltid lurt på hvordan det er å ha sex med andre, nå vet jeg at mannen min er best :rødme:
waco Skrevet 31. august 2007 #117 Skrevet 31. august 2007 Det som er med dere jenter er at flerparten av dere har hatt mer seksuelle opplevelser med flere personer enn dere nevner her. Dere "glemmer" f eks å nevne alle de dere har sugd, eller de dere har ronket, dere teller kun de som har kjørt dere forfra og bakfra. Hvorfor er dere sånn?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. september 2007 #118 Skrevet 2. september 2007 Det som er med dere jenter er at flerparten av dere har hatt mer seksuelle opplevelser med flere personer enn dere nevner her. Dere "glemmer" f eks å nevne alle de dere har sugd, eller de dere har ronket, dere teller kun de som har kjørt dere forfra og bakfra. Hvorfor er dere sånn? Kanskje de er utelatt fordi jeg spurte innledningsvis hvor mange dere har ligget med. Og ligget med betyr det samme som samleie. OK?
Gjest Chrizzy Skrevet 2. september 2007 #119 Skrevet 2. september 2007 Det som er med dere jenter er at flerparten av dere har hatt mer seksuelle opplevelser med flere personer enn dere nevner her. Dere "glemmer" f eks å nevne alle de dere har sugd, eller de dere har ronket, dere teller kun de som har kjørt dere forfra og bakfra. Hvorfor er dere sånn? Hm, vanligvis så gjør man ikke det med noen man ikke ligger med, om det skulle ha skjedd så er det nok som oftest ikke snakk om alle men den.
caso Skrevet 2. september 2007 #120 Skrevet 2. september 2007 Jeg har hatt mange nok. Av og til når jeg er alene, syns jeg derimot at det er for få.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå