Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Alt det hore-greiene hører vel til under en annen diskusjon Aram?

Men jeg vil gjerne si noe om saken uansett.

Det er helt greit at du mener det du mener, men man må tenke seg litt om før man uttrykker det slik at man ikke sårer noen unødig. Jeg syns heller ikke noe om at noen har så mange sexpartnere, men til motsetning fra deg syns jeg ikke de er horete så lenge de ikke tar seg betalt for det. Jeg tror det hendler om noe inne i dem som mangler noe. Kjærlighet fra noen kanskje?

Hva mener du om menn som har et så høyt antall sexpartenre som kvinnene du kaller horer? DET lurer jeg på. For det burde ikke være noen forskjell på det eller hva? For du er vel for likestilling?

Menn med slike holdninger finnes ikke tiltrekkende, tvert i mot avstøtende. For hvem vil vel være sammen med en mann som snakker klart og tydelig om respekt for kvinner, men ikke lever opp til sine ord?

Og så tilbake til temaet. Jeg er 28 år og har hatt fem sexpartnere. To var ons. Angrer bare på en av partnerne mine, men vil si at erfaringene jeg fikk med disse mennene var verdt å ha med seg. Jeg er gift med den femte. Syns det er et akkurat passe antall. Ikke helt uten erfaring, men heller ikke flere enn at jeg kan stå for det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Du verden, har du IQ-testet alle menn som har kjøpt sex, eller kommer til å kjøpe sex? Du skryter ikke akkurat din egen intelligens opp i skyene når du konkluderer med at de ikke har mentale ressurser i det hele tatt...

Hva du tror om meg bryr meg ikke.

Jeg vet at slike mennesker har manglende sjelsevner. Faktisk er dette forsket på innen min fagkrets.

Skrevet
Jeg vet at slike mennesker har manglende sjelsevner. Faktisk er dette forsket på innen min fagkrets.

Litt utenfor diskusjonen kanskje, men uansett. Vennligst gi en referanse til forsøkene som konkluderer med manglende sjelsevner.

Jeg har litt lyst å se metodene som ble brukt, antall mennesker de undersøkte, feilkilder og konklusjon. Du vet, det som finnes i en ordentlig vitenskapelig artikkel.

Dette er ett av mine store irritasjonsmomenter her i verden. Folk som siterer forskning her og der når de knapt vet hva forskning er.

Gjest Gjest
Skrevet
Litt utenfor diskusjonen kanskje, men uansett. Vennligst gi en referanse til forsøkene som konkluderer med manglende sjelsevner.

Jeg har litt lyst å se metodene som ble brukt, antall mennesker de undersøkte, feilkilder og konklusjon. Du vet, det som finnes i en ordentlig vitenskapelig artikkel.

Dette er ett av mine store irritasjonsmomenter her i verden. Folk som siterer forskning her og der når de knapt vet hva forskning er.

Og mennesker som benekter at kjøp og salg av kvinner og barn gjøres av empatiske mennesker med respekt for andre og TVILER på det irriterer meg grenseløst. Se deg rundt i verden-kanskje det åpner øynene dine litt :sinnatagg:

Skrevet

Jeg er 30, har vel hatt sex med rundt 20-30 stk.. Jeg angrer ikke på antallet. Men et par av dem var elendige sammen med meg, så de kunne jeg godt vært foruten.

• Liker 1
Skrevet
Jeg er 30, har vel hatt sex med rundt 20-30 stk.. Jeg angrer ikke på antallet. Men et par av dem var elendige sammen med meg, så de kunne jeg godt vært foruten.

Ahh...glimrende...endelig!

Jeg vil gjerne bukke for en kvinne som ser at det ikke nødvendigvis trenger å være mannens "skyld" når sex ikke blir feiende flott. Måten du formulerer deg på, viser at du ser at god sex alltid er noe man må få til sammen. Det samme gjelder dårlig sex.

De fleste ville fomulert seg slik: "men et par av dem var elendige elskere..."

Flott Fibi!

Gjest Gjest
Skrevet
Og mennesker som benekter at kjøp og salg av kvinner og barn gjøres av empatiske mennesker med respekt for andre og TVILER på det irriterer meg grenseløst. Se deg rundt i verden-kanskje det åpner øynene dine litt :sinnatagg:

Eh...når du henviser til forskning som viser det du påstår - og ikke leverer - så står du svakt.

Gjest Gjest
Skrevet
Eh...når du henviser til forskning som viser det du påstår - og ikke leverer - så står du svakt.

Jeg har aldri sagt jeg gidd lete det frem for fremmede på nett som tviler på mine ord.

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet
Jeg har aldri sagt jeg gidd lete det frem for fremmede på nett som tviler på mine ord.

Opp som en løve, ned som en skinnfell..

Gjest Gjest
Skrevet
Opp som en løve, ned som en skinnfell..

what ever, forsvarer ikke kjøp og salg av mennesker

Gjest Gjest
Skrevet
what ever, forsvarer ikke kjøp og salg av mennesker

..men du klarer ikke å argumentere heller !

Gjest Gjest
Skrevet
..men du klarer ikke å argumentere heller !

Jo, det gjør jeg.

Men gidd jeg argumentere for noe som er så innlysende..

:eeeh:

Skrevet

Å regne med prostituerte som sexparnere blir feil. De må regnes som fallitterklæringer...

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet

jeg er 19 år, har hatt kjæreste i 2 år og har hatt sex med 4 stk. tilsammen...

Skrevet (endret)

.

Endret av Tillepike
Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Er snart 22, og har hatt sex med 6;) Den 6. personen har jeg vært sammen med i snart to år.

Angrer kun på et par stykker. Ikke pga dem, men fordi jeg var så forelsket at jeg var blind. Pluss en one night i DK.. En fuktig kveld bak container'n :forvirret:

Gjest Mann 42
Skrevet
Hva du tror om meg bryr meg ikke.

Nå ble jeg også interessert. Manglende sjelsevner er ikke et begrep man vanligvis benytter i psykologi eller forskning. Det er så vidt jeg vet et særnorsk begrep som er knyttet til sakkyndige-uttalelser ved judisiell observasjon av kriminelle. Det betegner manglende empati, hovedsaklig, og har langt på vei det samme meningsinnholdet som en diagnose på antisosial personlighetsforstyrrelse ville hatt. (Tidligere sosiopati, enda tidligere psykopati). Grunnen til at det benyttes i stedet for psykopati-diagnosene, er vel at man står litt friere når man ikke trenger å dokumentere at konkrete kriteria for diagnose er oppfylt, men mer henvise til sin egen generelle kompetanse og oppfatning av personen. Og det passer bra for sakkyndige. En diagnose på personlighetsforstyrrelse krever en ganske lang kontakt med pasienten, hvis den skal være pålitelig.

Men jeg er ikke kjent med forskning som bruker begrepet "mangelfulle sjelsevner". Har du en referanse? Hva er fagfeltet ditt?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Nå ble jeg også interessert. Manglende sjelsevner er ikke et begrep man vanligvis benytter i psykologi eller forskning. Det er så vidt jeg vet et særnorsk begrep som er knyttet til sakkyndige-uttalelser ved judisiell observasjon av kriminelle. Det betegner manglende empati, hovedsaklig, og har langt på vei det samme meningsinnholdet som en diagnose på antisosial personlighetsforstyrrelse ville hatt. (Tidligere sosiopati, enda tidligere psykopati). Grunnen til at det benyttes i stedet for psykopati-diagnosene, er vel at man står litt friere når man ikke trenger å dokumentere at konkrete kriteria for diagnose er oppfylt, men mer henvise til sin egen generelle kompetanse og oppfatning av personen. Og det passer bra for sakkyndige. En diagnose på personlighetsforstyrrelse krever en ganske lang kontakt med pasienten, hvis den skal være pålitelig.

Men jeg er ikke kjent med forskning som bruker begrepet "mangelfulle sjelsevner". Har du en referanse? Hva er fagfeltet ditt?

Kan.synser i for.disk? ;)

Skrevet

Jeg kjenner noen i min fagkrets som har forsket en del på kvinner, resultatet er at dere er alle teite og dumme og lukter bæsj... Men jeg gidder ikke gi noen referanse, dere får nå bare stole på vilt fremmende mennesker på internett.

Jeg føler virkelig at innføringen av vitenskap har hevet denne debatten til et nytt nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...