Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Oj, nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor kjøper menn horer? at man gjør det etpar ganger av nysgjerrighet kan jeg forstå, men ellers?

Kjøpte vel de først 2 gangene av nyskjerrighet som du hentyder.

Dei neste er vel sånn som er kjøpt på reise, når vi har vært på byen og ikke fått med noen dame hjem, så har valget falt på kjøpesex, det må legges til at dette ikke er damer som man ser i oslo sentrum, mine kjøp er stort sett fra andre land som tyskland, hvor det er horehus i skikkelige former. Holder meg borte fra narkotøs og sånn.... Men det var den gang... mange år siden, og 8erfaringer rikere kan man si.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady M
Skrevet

Dei neste er vel sånn som er kjøpt på reise, når vi har vært på byen og ikke fått med noen dame hjem, så har valget falt på kjøpesex, det må legges til at dette ikke er damer som man ser i oslo sentrum, mine kjøp er stort sett fra andre land som tyskland, hvor det er horehus i skikkelige former. Holder meg borte fra narkotøs og sånn.... Men det var den gang... mange år siden, og 8erfaringer rikere kan man si.

Men du svarer ikke hvorfor, mann!

Skrevet

Jenter på 20-30 år som har hatt 20-30 partnere?! Og nordmenn synes det er rart vi innvandrere ser på norske jenter som horer? For det er faen meg nettopp det dere er. Æsj, dette forumet bare bekrefter hva jeg har blitt fortalt lenge av kompisene mine, skal aldri kysse ei norsk jente på munnen igjen (Gud vet hvor den munnen har vært).

Gjest mann 42
Skrevet
Jenter på 20-30 år som har hatt 20-30 partnere?! Og nordmenn synes det er rart vi innvandrere ser på norske jenter som horer? For det er faen meg nettopp det dere er. Æsj, dette forumet bare bekrefter hva jeg har blitt fortalt lenge av kompisene mine, skal aldri kysse ei norsk jente på munnen igjen (Gud vet hvor den munnen har vært).

Helt enig, Aram, du skal ikke kysse norske jenter. Og det bør ikke kompisene dine gjøre, heller. Dere bør i stedet kreve det samme av dere selv som dere tydeligvis gjør av kvinner, vente til dere evt blir gift, og så holde dere til den kvinnen resten av livet. Og hvis den livsstilen folk her til lands velger, fordi vi erkjenner at vi har et valg, plager deg, så er det ingen som hindrer deg i å dra et annet sted. Det ligger en lang historisk prosess og mye politisk kamp bak den personlige friheten man nyter i vestlige land, og vi er ganske fornøyd med å kunne velge selv hvordan vi vil leve her. Hvis du vil ha et strengere samfunn med mindre frihet, så er det antakelig ikke noe vanskelig å finne et. For hvis folk har frihet, kommer de til å bruke den til å gjøre ting som ikke appellerer til deg. Det er det frihet betyr. Sorry.

Jeg visste jo at det finnes folk som deg, men det er trist å tenke på, likevel, at de jentene som gidder å ha noe med deg å gjøre, har et forhold til en mann som forakter dem. De forakter antakelig ikke deg. Mest sannsynlig er de av dem som har de mest velvillige holdningene overfor innvandrere. Tenker du sånn om kollegaene dine også? Jobber du sammen med horer og hanreier hele dagen?

Hvor går forresten grensen for når en jente er en hore etter din mening? Altså hvis det dreier seg om en jente som bare har hatt flere sexpartnere, men som faktisk ikke er prostituert.

Er det et tall? Alt over 1 partner? Eller ligger det en kvalitativ vurdering til grunn? All utenomekteskapelighet? Er samboerskap OK? Bor jeg etter din mening sammen med en hore, fordi vi ikke er gift? One Night Stands? Hyppighet? Flere enn 3 i året? Kan en mann være en hore etter den samme tankegangen? Gjelder det for eksempel deg?

Gjest Line27
Skrevet

Jeg har hatt sex med 2, bare klint med 2 !

Skrevet

5. Akkurat sånn passe anstendig, og ikke akkurat fryktelig spennende :P

Gjest Line27
Skrevet
5. Akkurat sånn passe anstendig, og ikke akkurat fryktelig spennende :P

Nei er ikke noe spennende med sex som ikke har noe for seg på en måte....... Og egentlig holder det med en for oss alle jenter tror jeg.

Enig med deg Tinesol ! :)

Skrevet
Helt enig, Aram, du skal ikke kysse norske jenter. Og det bør ikke kompisene dine gjøre, heller. Dere bør i stedet kreve det samme av dere selv som dere tydeligvis gjør av kvinner, vente til dere evt blir gift, og så holde dere til den kvinnen resten av livet. Og hvis den livsstilen folk her til lands velger, fordi vi erkjenner at vi har et valg, plager deg, så er det ingen som hindrer deg i å dra et annet sted. Det ligger en lang historisk prosess og mye politisk kamp bak den personlige friheten man nyter i vestlige land, og vi er ganske fornøyd med å kunne velge selv hvordan vi vil leve her. Hvis du vil ha et strengere samfunn med mindre frihet, så er det antakelig ikke noe vanskelig å finne et. For hvis folk har frihet, kommer de til å bruke den til å gjøre ting som ikke appellerer til deg. Det er det frihet betyr. Sorry.

Jeg visste jo at det finnes folk som deg, men det er trist å tenke på, likevel, at de jentene som gidder å ha noe med deg å gjøre, har et forhold til en mann som forakter dem. De forakter antakelig ikke deg. Mest sannsynlig er de av dem som har de mest velvillige holdningene overfor innvandrere. Tenker du sånn om kollegaene dine også? Jobber du sammen med horer og hanreier hele dagen?

Hvor går forresten grensen for når en jente er en hore etter din mening? Altså hvis det dreier seg om en jente som bare har hatt flere sexpartnere, men som faktisk ikke er prostituert.

Er det et tall? Alt over 1 partner? Eller ligger det en kvalitativ vurdering til grunn? All utenomekteskapelighet? Er samboerskap OK? Bor jeg etter din mening sammen med en hore, fordi vi ikke er gift? One Night Stands? Hyppighet? Flere enn 3 i året? Kan en mann være en hore etter den samme tankegangen? Gjelder det for eksempel deg?

Gidder ikke svare deg, du høres ut som læreren min fra ungdomskolen. Alt jeg kan si er dette: ALLE menn finner kvinner som puler rundt (slik som de fleste på dette horeforumet) frastøtende, men ikke alle har baller nok tilk å inrømme det, spesielt ikke norske menn for dere er de største tøffelheltene som finnes. Du bare sleiker rompa til jentene med det innlegget og alle ser det. Et tips, kompis... jenter tenner ikke på slikt, de liker menn som tørr å stå for egne meninger slik som meg.

Skrevet
Gidder ikke svare deg, du høres ut som læreren min fra ungdomskolen. Alt jeg kan si er dette: ALLE menn finner kvinner som puler rundt (slik som de fleste på dette horeforumet) frastøtende, men ikke alle har baller nok tilk å inrømme det, spesielt ikke norske menn for dere er de største tøffelheltene som finnes. Du bare sleiker rompa til jentene med det innlegget og alle ser det. Et tips, kompis... jenter tenner ikke på slikt, de liker menn som tørr å stå for egne meninger slik som meg.

Hehehehe syns det var litt morsomt at du mener at vi tenner på sånne som deg, som står for egne meninger og kaller alle oss som er her for horer :D

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg teller ikke.

Jo jeg har talt med deg, har du glemmt at du er min nummer 73, min eneste 73;-)

Skrevet
Hehehehe syns det var litt morsomt at du mener at vi tenner på sånne som deg, som står for egne meninger og kaller alle oss som er her for horer :D

Norske jenter har ikke selvtillit eller selvrespekt, dere elsker å bli rakket ned på og bli behandlet som dritt... bare innrøm det, kvinne, du elsker sånne som meg ;)

Skrevet

Ja, herregud, jeg er så tent nå :D

Nei, desverre :) Jeg har en samboer som er Mann, med stor M, men i det legger jeg ikke at han er frekk i kjeften og rakker ned på damer, men han er handy, han er høy, barsk, snill, omsorgsfull, empatisk, intelligent og han har RESPEKT for kvinner, og kunne aldri falt på å kalle ei jente hore, som du gjør.

Beklager, du er langt utenfor den gruppen menn jeg tiltrekkes av :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ligger med hvem jeg vil, når jeg vil og hvor jeg vil uten at andre mennesker skal bry seg med hva jeg gjør.

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes uttalige grunner til hvorfor menn kjøper horer.

Felles for dem alle er derimot manglende selvrespekt og oppfatning av kvinner som ett objekt. Intelligensen og respekt for mennesker er manglende og de sliter ofte med et lavt selvbilde.

Slik som denne fyren over som legger ut om sine kjøp av mennesker- og normaliserer det.

Skrevet

Slike meninger som Aram ytrer orker jeg ikke en gang kommentere. Og hvem bryr seg uansett? ;)

Jeg blir 22 om noen måneder, mista jomfrudommen like før jeg ble 19.

Har hatt 7 sexpartnere og kan ikke si at jeg har hatt noe romantisk forhold til noen av dem.

Gjest Mann 42
Skrevet

Du aner ikke hva du snakker om. Jeg trenger ikke å late som noe. På dette forumet er jeg bare som meningsutveksler. Traff jeg noen av dem jeg diskuterer med her, så ville jeg ikke visst det, og de ville antakelig ikke visst hvem jeg var, unntatt de som kjenner meg personlig fra før. Og de vet jo hva jeg står for. Å late som jeg har andre meninger enn dem jeg faktisk har, ville vært ganske tåpelig. Og jeg skal ikke legge meg på ditt nivå med en fornærmelse. Det ville vært enda mer tåpelig. Og fullstendig overflødig. Du fornærmer deg selv nok med måten du tenker på og måten du prater på, både om oss og om deg selv.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Felles for dem alle er derimot manglende selvrespekt og oppfatning av kvinner som ett objekt. Intelligensen og respekt for mennesker er manglende og de sliter ofte med et lavt selvbilde.

....eller at de har en fysisk skavank som gjør at det er deres eneste måte å få sex på, eller at de ikke har fått den store responsen fra kvinner når de har forsøkt å bli kjent med noen for litt mer enn sex?

Det er kanskje en mulighet for det også?

Jeg har aldri kjøpt sex, forresten. For meg ville det vært en innrømmelse jeg ikke kunne ha gjort.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Slik som denne fyren over som legger ut om sine kjøp av mennesker- og normaliserer det.

Du verden, har du IQ-testet alle menn som har kjøpt sex, eller kommer til å kjøpe sex? Du skryter ikke akkurat din egen intelligens opp i skyene når du konkluderer med at de ikke har mentale ressurser i det hele tatt...

Skrevet

Hvorfor kjøper menn sex? Sikkert like mange årsaker til det som menn. Og hvorfor kjøper kvinner sex? Sikkert like mange årsaker til det som det finnes kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...